SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 Apartment for r...
 Sexism and male...
 Want nice time
 Come and fuck m...
 Himot ne on hii...
 New here 😺
 Hi people 🐰
 Lisbon Portugal
 Looking for Smo...
 Looking for a S...

Currently
 3144 users online
 from 29 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Swedish > Norden

Notices

Reply

Thread Tools
Old 22nd February 2019, 14:02
svenne50 svenne50 âíå ôîðóìà
Junior Member

svenne50 is on a distinguished road
Helsingfors

Är på väg till Helsingfors om en någon vecka. Har läst lite om Club Soho. Är det ett seriöst ställe? Eller är det ett ställe som försöker skinnflå dig på pengar - hög inträdesavgift, extremt dyra drinkar och ett måste att köpa champagne till tjejerna? Eller är det ett ställe man kan gå och ta en öl och spana in någon brud utan att det kostar skjortan?

Annars, finns det någon bra ställe i närheten av järnvägsstationen där man kan spana in gatutjejer?

Tacksam för alla tips om Helsingfors!

/ S
Reply With Quote
Old 22nd February 2019, 19:40
romantic's Avatar
romantic romantic âíå ôîðóìà
Heavy user

romantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond repute
Re: Helsingfors

Jag vet inte något om hur klubbarna är då jag inte har varit där så detta är endast hörsägen, och vad jag hört så är det inte som i andra länder att de vill råna en när man väl gått in, även om en drink osv troligen är något dyrare än på "vanliga" ställen.
Annars ska Alcatraz ha ett bra rykte den är vad jag förstår en av de äldre klubbarna men som sagt jag har inte varit på några klubbar i staden, vidare säger ryktet att både män och kvinnor besöker klubbarna så med lite tur kan du få med dig eller följa med en riktig finska utan att behöva betala något för själva besöket.

Att spana på gatutjejer om du med det menar prostituerade blir nog svårt eftersom de inte får ragga kunder på gatan, men det finns säkert ändå iofs. Så det blir till att kolla annonser ett besök på Vasa gatan i Berghäll kan vara givande.
Ett tips är att du googlar en sida som heter sextreffit för att kolla vad som finns.

Du kan väl skriva och berätta om dina upplevelser däröver, det finns inte mycket att hitta på nätet i ämnet, för svenskar är staden lite dold i dunkel vilket gör det extra spännande att vara lite romantisk av sig
En del är lyckliga i sin värld/andra har sett lite av världen och är djupt olyckliga.
Reply With Quote
Old 24th February 2019, 21:49
Junior Member

Tack! Återkommer med rapport. Har googlat sextreffit och hittat en sida. Men jag tänker att det borde ju finnas många fler kontaktsiter?
Reply With Quote
Old 25th February 2019, 17:13
Hannu65 Hannu65 âíå ôîðóìà
Junior Member

Hannu65 is on a distinguished road

Titta på "sexwork.net".
Reply With Quote
Old 25th February 2019, 22:56
Junior Member

Jo, men jag tänker att det bör finnas fler siter än dessa två.
Reply With Quote
Old 27th February 2019, 05:21
Charlie.4608 Charlie.4608 âíå ôîðóìà
Member

Charlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud ofCharlie.4608 has much to be proud of

Men..... Gogla! Skriv t ex Eskorter Helsingfors så ska du se att det händer grejer
Reply With Quote
Old 27th February 2019, 22:39
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Charlie.4608 View Post
Men..... Gogla! Skriv t ex Eskorter Helsingfors så ska du se att det händer grejer
Naturligtvis har jag gjort det - och det är endast de stora siterna med 99% fake-bilder. Jag tänkte mer såsom ************. Ta exempelvis Estland - där finns det mängder av bra sidor förutom de stora giganterna (som är fyllda av fake...)
Reply With Quote
Old 28th February 2019, 04:15
romantic's Avatar
romantic romantic âíå ôîðóìà
Heavy user

romantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond reputeromantic has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by svenne50 View Post
Jo, men jag tänker att det bör finnas fler siter än dessa två.
Det är svårt att få någon rätsida på det, de två du har fått är nog de som gäller mer eller mindre.
Jag tror att det inte är riktigt inom lagen att annonsera, om man tar tex massage på sidan jag angav så står det massage no sex när man söker konstigt nog så är bilderna på tjejerna mer eller mindre nakna..
Det verkar som om de flesta kontakter finns i p-tidningar vet att det finns speciella kontakt tidningar att köpa.
Möjligen skulle det vara enklare att söka om man kunde språket fullt ut.
En del är lyckliga i sin värld/andra har sett lite av världen och är djupt olyckliga.
Reply With Quote
Old 9th March 2019, 08:38
Junior Member

Besöket i Helsingfors blev en katastrof . Försökte få kontakt med någon kvinna innan resan men det visade sig omöjligt (per epost). Väl på plats ville jag inte använda mig av min tjänstemobil så i natten gick jag ut för att leta efter gatans kvinnor. Längs de stora gatorna blev jag erbjuden "company" av överviktiga, översminkade afrikanska kvinnor. Inte intresserad. Insåg också att det skulle vara svårt att få in en kvinna på hotellet utan att väcka misstänksamhet. Efter en timmes vandrande i kyla och regn beslöt jag mig att gå till en stripklubb. Utanför klubben står en kvinna som jag uppfattade att hon jobbade på stället. Jag frågade om det gick att gå in och ta en öl och om det var inträde för att komma in (ville inte bli "rånad" på pengar). Hon replikerade med att fråga om jag ville ha "company". Hon var uppenbarligen en ryska, omkring 35-år, såg ganska smal ut. Jag tänkte "nu eller aldrig" och vi kom överens om 150 E efter att det blev klart att hon hade eget ställe. Tio minuters gående kom vi till hennes hotell. Hon klädde av sig snabbt och det visade sig att hon inte hade så fin kropp som jag föreställt mig - ganska fet. Dessutom var hon inte lika fin med belysningen på. Men jag tänkte att det ändå kunde fungera och kanske skulle det bli bättre om jag betalade lite mer så jag betalade 200 E.
Nu börjar jag ångra mig. Hon vill ha massage och vänder sig och ställer sig framför mig då jag sitter på sängen. Hon vill ha masserad rygg. Hon hade ont för att hon gått i besvärliga skor hela kvällen. Hon börjar porrfilmsstöna när jag masserar. Jag vill något annat men vill börja med lite smek och kramar i sängen. Här var det stopp. Absolut inte ligga ned. ??? Hon vill stå. ??? Efter att hon frågat om jag vill ha BJ trär hon på hatten på den slaka pålen. Jag är inte så sugen. Hon står upp och böjer sig ned och försöker runka upp pålen. Går inte. Jag säger att jag behöver ta på en annars går det inte. Det enda jag får röra är hennes bröst. Inget annat. Inte hår, inte ansikte, inte mellan benen, inte smeka. Ingenting. Jag frågar om hon kan ta på sig själv. Hon ställer sig med ena benet uppe i sängen och skjuter fram en ganska otrevlig, osnygg men välrakad sak. Nuddar sig själv och börjar stöna. Jag får än mer osmak men försöker ta saken i egna händer men inget händer. Efter kanske femton minuter klär jag på mig och går därifrån. En piss kväll som blev dyr helt enkel. Kanske lär man sig av sina misstag. Hade jag haft mer cash på mig hade jag gått tillbaka till stripklubben och börjat om från början. Hade varit bättre att gå in på klubben och plockat en tjej där. Dessutom hade jag kunnat komma överens om service under ett mer lugn. Nu blev allt i en hast. Ivrig, lite nervös.
Det var min resa till Helsingfors. Åker jag dit igen? Ja, kanske. Utanför stripklubben fanns det andra ryskor. Någon såg ok ut, resten trash. Kanske var det bättre där inne?
Reply With Quote
Old 9th March 2019, 12:43
Mr_Gene's Avatar
Mr_Gene Mr_Gene âíå ôîðóìà
Heavy user

Mr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond repute

Innan du åker nästa gång kan du ju skriva på Finska forumet och fråga.
Många kan nog både Svenska och Engelska
Reply

Thread Tools

Posting Rules