SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 guys, any revie...
 I need to exper...
 European girl t...
 Ninfa Models Es...
 Meas
 Manuela Jyväsk...
 Norway or denma...
 Looks interesti...
 Looking for esc...
 Pls help.

Currently
 4224 users online
 from 26 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Swedish > Stockholm med omnejd

Notices

Reply

Thread Tools
Old 19th November 2016, 17:35
Peter50+ Peter50+ âíå ôîðóìà
Junior Member

Peter50+ is on a distinguished road
Recention av MissFreya/Frau Katze .

Hej vill bara dela med mig om min underbara session tillsammans av dessa två undersköna Dominor..seriösa o inget stul...rekomenderas varmt .En skön mix av hård dominans med varierande redskap drev mig till sensuell underkastelse Bestraffning o diciplin i kittlande erotisk miljö gjorde mig helt euforisk o njöt av varje sekund.
Reply With Quote
Old 22nd November 2016, 11:17
porsche's Avatar
porsche porsche âíå ôîðóìà
Heavy user

porsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond reputeporsche has a reputation beyond repute
Re: Recention av MissFreya/Frau Katze .

tack för recensionen
mer sånt mindre gnäll på varann.
De blir enklare om alla tänkte
lite mer med kuken
Reply With Quote
Old 22nd November 2016, 16:16
Mr_Gene's Avatar
Mr_Gene Mr_Gene âíå ôîðóìà
Heavy user

Mr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond reputeMr_Gene has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by porsche View Post
tack för recensionen
mer sånt mindre gnäll på varann.
De blir enklare om alla tänkte
lite mer med kuken
Kloka ord
Old 6th December 2016, 17:20
Kevinkd Kevinkd âíå ôîðóìà
Junior Member

Kevinkd is on a distinguished road

Tja

Besökte miss Freya igår och må säga att det var den bästa upplevelsen jag haft.

Hon var väldigt snygg, seriös, erfaren och hade koll på allt.
Gillade att hon hade kontroll direkt när man kommer in via dörren och sätter på kopplet direkt, ger dig ett slavnamn, diskuterar vad du upplevt förr och vad som kan göras bättre. Såg inte något dåligt med henne. Är faktiskt jävligt nöjd och kommer besöka henne igen så fort jag får möjligheten.
Reply With Quote
Old 7th December 2016, 17:27
ulf21 ulf21 âíå ôîðóìà
Junior Member

ulf21 is on a distinguished road

Hej
Besökte Mistress Freya och Mistress Katze den 3 december.
Två mycket vackra och seriösa Dominor, dessutom gör de exakt som man önskat få uppleva i session. Känns perfekt att få klä av sig redan vid dörren och bli beordrad ner på knä och få ett koppel runt halsen.
I övrigt så varierar de session efter önskemål, en perfekt blandning av pain and pleusure. En av de bästa sessions jag varit med om.
Jag rekommenderar att man besöker dessa gudinnor.

slav ulfi
Reply With Quote
Old 5th February 2017, 11:03
snabbslang snabbslang âíå ôîðóìà
Junior Member

snabbslang is on a distinguished road

Jag besökte mistress Freya igår, det var en upplevelse jag sent kommer att glömma. Det var första gången jag någonsin blev dominerad och jag gillar verkligen hur hård pch sträng hon var. Hon sat på mig ett koppel och gav mig ett nytt slavnamn och sen började resan. Den var underbar, kommer träffa henne många gånger igen!

/Slave Jona
Reply With Quote
Old 5th February 2017, 14:31
Zublime's Avatar
Zublime Zublime âíå ôîðóìà
Upptäcktsresande

Blog Entries: 16
Zublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by snabbslang View Post
Jag besökte mistress Freya igår, det var en upplevelse jag sent kommer att glömma. Det var första gången jag någonsin blev dominerad och jag gillar verkligen hur hård pch sträng hon var. Hon sat på mig ett koppel och gav mig ett nytt slavnamn och sen började resan. Den var underbar, kommer träffa henne många gånger igen!

/Slave Jona
Finns Miss Freya permanent i Sverige eller är hon här bara på besök?

Z

Regelverk för forumdelen BDSMF
"" Forumdelen vänder sig inte till de som tycker BDSM och Fetischism är något onormalt eller motbjudande. Kommentarer med den innebörden kommer att raderas.""

Titta gärna in på: Bloggen om BDSM och livet i stort
uppdaterad 22 december - 17
Reply With Quote
Old 6th February 2017, 18:40
Andersbetalar Andersbetalar âíå ôîðóìà
Junior Member

Andersbetalar is on a distinguished road

Ja Mistress Freya verkar vara här permanent. Hon och Katze gör att jag har ökat min budget

Härlig valuta för pengarna dem två.
Reply With Quote
Old 9th February 2017, 21:13
Zublime's Avatar
Zublime Zublime âíå ôîðóìà
Upptäcktsresande

Blog Entries: 16
Zublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond repute

Träffade Miss Freya idag och kan bara instämma i hyllningskören. Hon är en mycket spännande Domina med sitt alldeles egna upplägg. Inga detaljer men den ena positiva överraskningen följdes av den andra. Hård Domina men också väldigt ömsint.

Bäst av allt hon tar sig tid både före och efter sessionen. Hon förvissar sig verkligen om att man mår bra när man lämnar. För oss klickade det sen också då det visade sig att vår syn på BDSM är densamma. Att det är något som ska bygga upp individen inte bryt ner.

Hon är trevlig, smart och en väldigt vacker kvinna. Absolut en av de bästa förstasessioner jag haft.

Grattis till oss ugisar i Stockholm!

Regelverk för forumdelen BDSMF
"" Forumdelen vänder sig inte till de som tycker BDSM och Fetischism är något onormalt eller motbjudande. Kommentarer med den innebörden kommer att raderas.""

Titta gärna in på: Bloggen om BDSM och livet i stort
uppdaterad 22 december - 17
Reply With Quote
Old 26th February 2017, 12:59
TommieLynch TommieLynch âíå ôîðóìà
Junior Member

TommieLynch is on a distinguished road

I had a session with Mistress Freya recently, and it was an absolute delight. I have never met such a true, serious and professional Mistress before. She really knows what she is doing and she was very focused and genuine. I felt she was was truly personal and interested. She is very friendly and nice, but make no mistake, she is a strict Domina, and I have not got the same pain level from anyone else before. I can highly recommend Mistress Freya! I will be certainly come back.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules