SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 guys, any revie...
 I need to exper...
 European girl t...
 Ninfa Models Es...
 Meas
 Manuela Jyväsk...
 Norway or denma...
 Looks interesti...
 Looking for esc...
 Pls help.

Currently
 4252 users online
 from 32 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Swedish > BDSM och Fetischer

Notices

Reply

Thread Tools
Old 5th September 2016, 03:52
jondalar69 jondalar69 âíå ôîðóìà
Member

jondalar69 is a jewel in the roughjondalar69 is a jewel in the roughjondalar69 is a jewel in the roughjondalar69 is a jewel in the rough
Re: Vilka dominor finns det i Stockholm

Quote:
Originally Posted by Ug-passiv View Post
Är det någon som har träffat Mabel eller 2 unga söta tjejer ? Dom annonserar på backpage Stockholm.
Någon som har tips på en domina i Stockholm eller uppsala som använder strap och fist?
Har träffat de två unga ett antal gånger.
De är ganska oerfarna, men levererar.
Reply With Quote
Old 5th September 2016, 16:23
Zublime's Avatar
Zublime Zublime âíå ôîðóìà
Upptäcktsresande

Blog Entries: 16
Zublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond repute

En Domina som inte nämnts här är Madame Dita TS. Hon är seriös och får väldigt fina vitsord från sina ugisar. Och ja, TS står för transexuell ( man till kvinna).

Tupp

Regelverk för forumdelen BDSMF
"" Forumdelen vänder sig inte till de som tycker BDSM och Fetischism är något onormalt eller motbjudande. Kommentarer med den innebörden kommer att raderas.""

Titta gärna in på: Bloggen om BDSM och livet i stort
uppdaterad 22 december - 17
Reply With Quote
Old 15th September 2016, 23:10
Pettan Pettan âíå ôîðóìà
Senior Member

Pettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond reputePettan has a reputation beyond repute

Jahap, såg på Kanal 5 och Outsiders ikväll och såg att det finns en Luna Dvil. Hade inte en aning om henne tidigare.
Reply With Quote
Old 28th November 2016, 01:54
Andersbetalar Andersbetalar âíå ôîðóìà
Junior Member

Andersbetalar is on a distinguished road

Jag har haft det stora nöjet att få träffa ett par proffsiga dominor, Mistress Freya och Frau Katze. Den ena verkar vara från Schweiz tror jag den andra är från Sverige. De jobbade ihop med mig och det var verkligen en intensiv upplevelse. Inte lika massproducerat som jag annars upplever en del dominor jag träffat. Freya är en hård och krävande kvinna och Katze är lite mjukare och TS. Hittade dem på backpage.
Reply With Quote
Old 29th November 2016, 13:05
Zublime's Avatar
Zublime Zublime âíå ôîðóìà
Upptäcktsresande

Blog Entries: 16
Zublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond reputeZublime has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Andersbetalar View Post
Jag har haft det stora nöjet att få träffa ett par proffsiga dominor, Mistress Freya och Frau Katze. Den ena verkar vara från Schweiz tror jag den andra är från Sverige. De jobbade ihop med mig och det var verkligen en intensiv upplevelse. Inte lika massproducerat som jag annars upplever en del dominor jag träffat. Freya är en hård och krävande kvinna och Katze är lite mjukare och TS. Hittade dem på backpage.
Låter spännande. Kommer de att finnas i Stockholm permanent eller handlar det om en turne med tillfälligt stopp i huvudstaden? Är det svenska eller engelska som gäller vid sessionen?

Tupp

Regelverk för forumdelen BDSMF
"" Forumdelen vänder sig inte till de som tycker BDSM och Fetischism är något onormalt eller motbjudande. Kommentarer med den innebörden kommer att raderas.""

Titta gärna in på: Bloggen om BDSM och livet i stort
uppdaterad 22 december - 17
Reply With Quote
Old 30th November 2016, 00:10
Andersbetalar Andersbetalar âíå ôîðóìà
Junior Member

Andersbetalar is on a distinguished road

De verkar vara bosatta i Stockholm TS tjejen snackar Svenska men de höll hela sessionen på engelska. Enklare samspel mellan dem på gemensamt språk antar jag.
Reply With Quote
Old 6th December 2016, 17:33
Kevinkd Kevinkd âíå ôîðóìà
Junior Member

Kevinkd is on a distinguished road

Mistress Freya.

Snygg, erfaren, smart, väldigt trevlig att kommunicera med, liksom hela paketet!

Vill man uppleva riktig bdsm session är det henne man ska gå till.

Vill du ha en jävligt nice session med henne ska du fråga om:
-Queening
-Trampling
-Fetish
-Sissyfiering vilket hon absolut är bra på att göra. Gillade det sköna smiskandet och har absolut ingen kritik mot henne. Hennes profil finns på backpage vilket var där ifrån jag hittade henne. Rekommenderas stort! Hon gör nästan allt man kan tänka sig.
Reply With Quote
Old 26th August 2018, 19:17
sven_sub sven_sub âíå ôîðóìà
Junior Member

sven_sub is on a distinguished road
Smile Re: Vilka dominor finns det i Stockholm

Jag träffade Mistress Freya i juni 2018.

Vi lekte 1½ timme hos henne efter och hon är mycket seriös, trevlig, duktig och ser bra ut. Hon arbetar fn ensam och på engelska.

Jag var mycket nöjd efter att ha dyrkat fötter, blivit trampad på, fastbunden, utsatt för bröst tortyr, piskad och att hon suttit på ansiktet mm.

Hon verkade själv mycket nöjd vilket inte gjorde slaven extra glad

Kan verkligen rekommendera henne och hoppas att hon snart kommer tillbaka från semestern.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules