SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 How to contact ...
 Czech Republic
 New guy here
 password
 Real Natalya
 Warning for gir...
 Real Alice
 New in finland
 First Time Elly
 3pm first time

Currently
 2089 users online
 from 22 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Finnish > Parisuhteet

Notices

Reply

Thread Tools
Old 20th April 2018, 18:02
Nuori1993's Avatar
Nuori1993 Nuori1993 âíå ôîðóìà
Member

Nuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond reputeNuori1993 has a reputation beyond repute
Re: Milloin aloit käymään hupakoissa ja miksi?

Tammikuussa 2018 En ole katunut päivääkään sillä tämä oli pitkän ajan suunnitelmani kun aina epäonnistunut olen naissuhteissani, en osaa sanoa johtuiko suhteiden kaatumiset minusta vai vastapuolesta mutta en kokenut mitään rakkautta seksistä puhuttamaakaan heidän kanssa ja kun rupesi tämä oma poikuuteni harmittamaan niin miksei sitten kävisi hupakon luona poistamassa sen apinan selästä Ja kyllä kannatti, mahtava kokemus kertakaikkiaan!

18.2.2018 <3
Reply With Quote
Old 20th April 2018, 18:03
cick cick âíå ôîðóìà
Senior Member

Blog Entries: 6
cick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond reputecick has a reputation beyond repute

Rakkaudesta lajin!
Reply With Quote
Old 12th July 2018, 14:20
Travis Bickle Travis Bickle âíå ôîðóìà
Junior Member

Travis Bickle is on a distinguished road

Tammikuussa 2018. Vaikea avioliitto ja elämäntilanne ylipäätään syynä. Vaimollani on epävakaa persoonallisuus (tunnetaan myös rajatilapersoonallisuushäiriönä, engl. BPD). Tunteet määrittävät hänen todellisuutensa. Välistä olen hyvis, seuraavana hetkenä voin olla itse Saatana. Hyvät hetket ovat kuin huumetta, taivas maan päällä, huonot hetket ovat täyttä helvettiä. Kun vaimoni saa hillittömän raivokohtauksen, toivon että kaikki vaan loppuisi.

Joku voisi kysyä, miksi et vain jätä kyseistä henkilöä? Noh, tähän liittyy muutakin. Olemme jäseniä kaikkien varmaan nimeltä tuntemassa "kristillisessä" "uskonnossa" (todellisuudessa puhdasta kusetusta) johon vaimoni uskoo mutta minä en enää vuosiin ole uskonut. Selvennykseksi synnyin siis kyseiseen "uskontoon" ja minut aivopestiin jo lapsena. Jos jätän hänet, koko sukuni (myös mukana ko. lahkossa) katkaisee kaikki välit minuun pysyvästi. Sitäpaitsi, 15 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja toivo elää, että saisin vaimoni vielä takaisin, jos ymmärrätte. Voi olla turha toivo.

Varmaan sanomattakin selvää, että seksiä meillä harrastetaan harvoin. Luokkaa kerran kolmessa kuukaudessa. Jos sitäkään. Eikä se ole välttämättä ole miellyttävä kokemus, jossa minun tarpeeni tulisivat millään lailla huomioon otetuiksi (varsinkaan henkiset). Harvakseltaan hupakointi on minulle tapa säilyttää ne vähät ihmisarvon, itsemääräämisoikeuden ja mielenterveyden rippeet mitä on jäljellä.
Reply With Quote
Old 12th July 2018, 14:47
Finfar's Avatar
Finfar Finfar âíå ôîðóìà
Heavy user

Finfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond reputeFinfar has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Travis Bickle View Post
Tammikuussa 2018. Vaikea avioliitto ja elämäntilanne ylipäätään syynä. Vaimollani on epävakaa persoonallisuus (tunnetaan myös rajatilapersoonallisuushäiriönä, engl. BPD). Tunteet määrittävät hänen todellisuutensa. Välistä olen hyvis, seuraavana hetkenä voin olla itse Saatana. Hyvät hetket ovat kuin huumetta, taivas maan päällä, huonot hetket ovat täyttä helvettiä. Kun vaimoni saa hillittömän raivokohtauksen, toivon että kaikki vaan loppuisi.

Joku voisi kysyä, miksi et vain jätä kyseistä henkilöä? Noh, tähän liittyy muutakin. Olemme jäseniä kaikkien varmaan nimeltä tuntemassa "kristillisessä" "uskonnossa" (todellisuudessa puhdasta kusetusta) johon vaimoni uskoo mutta minä en enää vuosiin ole uskonut. Selvennykseksi synnyin siis kyseiseen "uskontoon" ja minut aivopestiin jo lapsena. Jos jätän hänet, koko sukuni (myös mukana ko. lahkossa) katkaisee kaikki välit minuun pysyvästi. Sitäpaitsi, 15 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja toivo elää, että saisin vaimoni vielä takaisin, jos ymmärrätte. Voi olla turha toivo.

Varmaan sanomattakin selvää, että seksiä meillä harrastetaan harvoin. Luokkaa kerran kolmessa kuukaudessa. Jos sitäkään. Eikä se ole välttämättä ole miellyttävä kokemus, jossa minun tarpeeni tulisivat millään lailla huomioon otetuiksi (varsinkaan henkiset). Harvakseltaan hupakointi on minulle tapa säilyttää ne vähät ihmisarvon, itsemääräämisoikeuden ja mielenterveyden rippeet mitä on jäljellä.
Mä olen varmaan ihan outo, mutta sun vaimohan kuulosti ihan mahtavalta Räväkkää elämää niin ei tule tylsää...

No mutta joo minen mitään tiedä moisista sairauksista jos näin voin sanoa, mutta minusta ainakin on upeaa että välität noin paljon, hieno piirre ihmisessä minusta. Moni varmaan olisi ottanut jo hatkat..
Ja mitä tuohon välien pitämiseen tulee niin sanoisin että mitä ikinä päätätkään niin muista että elät vain kerran ja vain omaa elämääsi.. Minen ole ainakaan tänne tullut ketään muuta miellyttämään, jos joku ei hyväksy niin sittenpähän ei hyväksy ja joutaa ihan hyvin pois elämästä.
Reply With Quote
Old 12th July 2018, 15:44
cha3 cha3 âíå ôîðóìà
Banned

cha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond repute

Kesällä -95. Syynä törmäämiseni taas jälleen kerran Karjalan mäntyyn, jota myös suomalaiseksi naiseksi tavataan kutsua.
Reply With Quote
Old 13th July 2018, 05:09
Lord Nelson Lord Nelson âíå ôîðóìà
Butterfly Guy

Blog Entries: 1
Lord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond reputeLord Nelson has a reputation beyond repute

Miksikö aloin hupakoimaan? Olin nuori ja tarvitsin rahaa.

"The weather is beautiful like a bride who left like syphilis from Töölö and it didnt went like in Strömsö, when the fox said berries of rowan taste acidic and meantime one rotates like a lingonberry in a pussy and as we all know unwanted children does not come with watch hanging around the neck".
Reply With Quote
Old 13th July 2018, 09:02
Jsufai Jsufai âíå ôîðóìà
Senior Member

Jsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond reputeJsufai has a reputation beyond repute

Ensimmäinen kerta oli helmikuussa 2015. Syy oli yksinkertaisesti se, etten saanut seksiä muulla tavalla.
Reply With Quote
Old 13th July 2018, 18:56
cha3 cha3 âíå ôîðóìà
Banned

cha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond reputecha3 has a reputation beyond repute

Et siis usko Pekka Sauria, joka muinoin väitti, että jos ei saa naisseuraa, itsetyydytys ajaa ihan saman asian?
Reply With Quote
Old 14th July 2018, 07:47
Lifti's Avatar
Lifti Lifti âíå ôîðóìà
kuradi tyra

Lifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond reputeLifti has a reputation beyond repute

Jos nyt vastaisin vaikka rehellisesti. Olin 18v ja minua panetti. Olin eronnut ensirakkaudestani ja siviilisäädöt soitteli aina perään ja halusi leikkiä kanssani kotia. Itse halusin myös varmistua että en ihastuisi keneenkään kunnes sydämeni olisi jälleen kokonainen.

Joten lähdin huoriin. Kukaan ei soitellut perään ja sain olla puhtaasti kiinnostunut vain pillusta ilman tunteita.

Olin tosi paskana ja koen vahvasti että te huorat palestitte ja säästitte minut suuremmilta sydänsuruilta. Kiitos.
Old 14th July 2018, 07:49
Ratigan's Avatar
Ratigan Ratigan âíå ôîðóìà
Senior Member

Ratigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond repute

^ja sillä tiellä ollaan edelleen

Thread Tools

Posting Rules