SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 How to contact ...
 Czech Republic
 New guy here
 password
 Real Natalya
 Warning for gir...
 Real Alice
 New in finland
 First Time Elly
 3pm first time

Currently
 2107 users online
 from 21 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Finnish > Parisuhteet

Notices

Reply

Thread Tools
Old 2nd August 2018, 19:34
Harmaaherrasmies Harmaaherrasmies âíå ôîðóìà
Junior Member

Harmaaherrasmies is on a distinguished road
Re: Milloin aloit käymään hupakoissa ja miksi?

Voi siitä on jo aikaa... back in 90’s ja syy on varmaan jännityksen hakeminen??
Old 3rd August 2018, 04:12
herra48 herra48 âíå ôîðóìà
Senior Member

herra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond reputeherra48 has a reputation beyond repute

Joskus 80-luvun puolivälissä. Ja ihan vaan huvikseni
Old 3rd August 2018, 08:06
Apassi Apassi âíå ôîðóìà
Senior Member

Apassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond reputeApassi has a reputation beyond repute

Reilusti yli 30 vuotta sitten aloiteltiin ja matka jatkuu !! Apassin hupakointikiertueen loppusuora ei ole vielä näkyvissä, vaikka artistikohtaamisia ei enää lukumääräisesti yhtä paljon olekkaan kuin mitä niitä huippuaikoina oli.

Nykyään vain suomalaiset artistit kiinnostaa ja vain he ovat saaneet kiinnityksiä kiertueeseen. Lisäksi on muodostunut muutaman vakioartistin kokonpano, joiden kanssa tulee jammailtua usein. Kun on tutut artistit, niin alkaa noi soitimet soida kivasti yhteistä sävelmää, ilman että tarvii joka kerta virittää pilliä uudelle sävellajille.

Toki mukaan otetaan harvakseltaan myös uusia artisteja, tarkalla seulalla valiten.

Miksi harrastus kiinnostaa? Olen teini-iästä saakka tuntenut jotakin outoa vetoa ilotyttöjä kohtaan, ehkä se mystisyys, joka aiemmin ilotyttöihin liitettiin, kiehtoi silloin ja kiehtoo vieläkin.
Old 3rd August 2018, 09:52
Ilotikku's Avatar
Ilotikku Ilotikku âíå ôîðóìà
Soijapoika

Blog Entries: 1
Ilotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond reputeIlotikku has a reputation beyond repute

Aktiiviharrastus alkoi reilu pari vuotta sitten ei niin aurinkoisissa merkeissä. Pohjamutia ja todella huonoja hupsukokemuksia, kunnes pari ihanaista näytti valoa tunnelin päässä. Homma lähti siitä sitten plaaniin ja nyt onkin tullut juostua rapiat sata kertaa hupakoissa since the alkuräjähdys. Ja kuten Apassilla tuossa yllä, vakkarit pyörittävät tätä showta ja uusia tulokkaita otetaan mukaan tarkalla seulalla.

Siinä missä alkuun syyt olivat enemmänkin rypemisessä nyt tästä saa aivan mielettömiä säväreitä. Runosiirappia kukkivat rapsat eivät pääse lähellekään sitä energiaa mikä miehessä virtaa hyvän tapaamisen jälkeen. Tuo energia on poikinut paljon hyvää kuten uusia työmahdollisuuksia, ihmissuhteita ja mikä parasta, monin verroin intohimoisempaa ja nautinnollisempaa seksiä myös näiden kuvioiden ulkopuolella. Olen jo näille meidän ihanille nostanut hattua lukemattomia kertoja, mutta kerta vielä kiellon päälle: Olette huikeita!

https://www.youtube.com/watch?v=S-6xoT5Z2nA
Reply With Quote
Old 3rd August 2018, 10:55
Hepulinsaanut Hepulinsaanut âíå ôîðóìà
Junior Member

Hepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond reputeHepulinsaanut has a reputation beyond repute

Ihan vaan siksi kun mä voin. Tässäkään asiassa ei omalla kohdallani ole erityistä draamaa tai valaistumista. Pari vuotta sitten aloitin.
Reply With Quote
Old 3rd August 2018, 17:10
EasternFucker's Avatar
EasternFucker EasternFucker âíå ôîðóìà
Heavy user

Images: 3
Blog Entries: 1
EasternFucker has disabled reputation

Olen kertonut jo monta kertaa. Teen sen uudelleen. Kännissä kapakassa en saanutkaan ja torilla oli tarjontaa. Se oli jotain aivan uutta siihen aikaan. Uteliaisuudesta (ja kännistä huumaantuneena) päätin kokeilla. Sitten se olikin menoa. Tämä tapahtui 80-luvulla.
Old 3rd August 2018, 20:04
kocour kocour âíå ôîðóìà
Member

kocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond reputekocour has a reputation beyond repute

Kyllä minäkin olen tainnut tämän jo monesti kertoa, mutta kerrotaan nyt vielä. Vähän samoihin aikoihin aloitin huoripukkeilemaan kuin EasternFucker. Paikkakunta ei onneksi ollut Turku vaan Barcelona. Elettiin vuotta 1980. Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla, elämäni ensimmäisellä tuhruisella interreililla. Siihen aikaan maailma oli aika erilainen kuin nykyisin. Matkusteleminen ei ollut kovin helppoa. Jos Kanariansaaret ja Mallorca eivät tyydyttäneet, niin juna ja interreil olivat melkein ne ainoat mahdollisuudet. Halpalentoyhtiöitä ei ollut ja Finnairin reittilennoilla ei ollut varaa matkustaa juuri muiden kuin ministereiden. Ja valtion piikkiin heidänkin. Rikkaiden perheiden kakarat kävivät opettelemassa pubikulttuuria kielikursseilla Englannissa.

No oululaisen puritaaniperheen poika oli päässyt Barcelonaan asti. Oululaiselle lukiopojalle se Barcelonan meininki oli kyllä melkoista. Se Ramblasin sataman puoleinen pää oli viimeiseltä kilometriltään yhtä tuntihotellia ja katuprostituutiota. Illan tullen niitä huoria oil kadulla odottelemassa asiakkaita siis satoja. Varmasti tuhansia. Oli siinä pää pyörällä. Olin lukenut kyllä Henry Millerin Pariisin seikkailuista (Hiljaiseloa Clichylla- kirjassa Miller väittää nussineensa kaikkia pariisilaisia huoria), mutta oli se Barcelonan yö jotain aivan toista.

No pari päivää siinä meni ihmetellessä ja tumput suorana, H. Moilasen tapaan, tuntihotellien edessä katsellessa sitä touhua, kunnes yksi minua monesti jututtanut huora kypsyi tuijottelemiseeni ja tarttui minua kädestä ja sanoi, "No We Go to Fuck". Ja sitten mentiin. Respassa maksoin tuntihotellin vuokran ja tämä leidi johdatteli minut huoneeseen. Riisui mekkonsa ja käski minun riisuutua. Kauanhan siinä ei shortseissa, sandaaleissa ja t-paidassa mennyt. Ja sitten aloin saamaan elämäni ensimmäistä suuseksiä. Se tuntui kyllä aivan käsittämättömän hyvältä, mutta varmaan kymmenen sekunnin kuluttua lasti lähti. Ja sitä kyllä sitten riitti. Varmaan lähes piimäpurkillinen. Se parin päivän kulli pystyssä seisoskelu oli nuorelle kocourille tehnyt tehtävänsä. Oltiin kyllä aivan spermalikaisia molemmat. Ja tämä minun senorita sai kylllä pömpökohtauksen. Sain jonkun valtavan vuodatuksen espanjan kielellä. No en ymmärtänyt siitä puheesta pätkääkään mutta pyytelin nolona anteeksi. Ymmärsin eleistä että tämä senorita torui minua siitä, että en ollut ollenkaan varoittanut ammuksen olevan tulossa ja olin melkein tukehduttanut hänet. Olin kovin nöyrää poika minä kyllä ja tämä senorita leppyi lähes yhtä nopeasti kuin oli tulistunutkin. Talutti minut suihkuun ja peseskeli minut ja itsensä. Ja sitten opetti minut tekemään seksiä naisen kanssa vähän pitemmän kaavan mukaan.

Tuli sitten saman reissun aikana käytyä useamminkin nussimassa tämän saman naisen kanssa. Hän oli hieman kokeneempi huora ja oli kyllä hyvä ihminen. Kokeilin sillä reissulla kyllä sitten muitakin Ramblasin huoria, mutta tämä ensimmäinen ihminen on jäänyt kyllä iäksi mieleen. Olen aika onnekas kun sain niin hyvän ensimmäisen kokemuksen huorista. Siihen asti seksikokemukset olivat rajoittuneet lukiotyttöjen nussimiseen sängynpeiton alla kotibileissä. Tämän ensimmäisen Barcelonan reissun jälkeen meni kyllä pitkälle syksyyn, ennen kuin Oulun Rattorilupin lukiolais- ja opiskelijatytöt alkoivat taas seksuaalisessa mielessä kiinnostamaan.

Tuli sitten monena seuraavana kesänäkin palattua interreililla Barcelonaan nussimaan. Tätä ensimmäistä huoraani en koskaan enää löytänyt. Mutta monia muita mukavia tyttöjä kyllä. Espanjahan oli vasta 1975 vapautunut Francon 40 vuotta kestäneestä sotilasdikatuurista ja meininki maassa oli hieno ja iloinen. Maa oli rutiköyhä, mutta Espanjassa oli pitkästä aikaa poliittisilla vaaleilla valittu sosialidemokraattien johtama hallitus ja ihmisten usko tulevaisuuteen oli kova. Espanjakin alkoi sitten vähitellen vaurastumaan ja Barcelonakin siisti kasvojaan. Vuoden 1992 kesäolympialaisiinhan koko satama-alue ja rantabulevardit rakennettiin aivan uudestaan ja myös Ramblas siistittiin aivan täysin. Ränsistyneet rakennukset, ne entiset tuntihotellit, purettiin pois. Ja prostituutio on siirtynyt seksiklubeihin ja nettiin. Ja hyvä tietysti näin. Mutta on näitä vanhojakin aikoja joskus mukava muistella.
Reply With Quote
Old 3rd August 2018, 20:19
JklNewbie JklNewbie âíå ôîðóìà
Junior Member

JklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond reputeJklNewbie has a reputation beyond repute

Tosta mun liittymisajankohdasta voi saada selville.

Ja heti Jackpot! Oli ihan loistokokemus... Siviilissä en oo vastaavaa kokenu. Kiitos ja kumarrus.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules