SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 How to contact ...
 Czech Republic
 New guy here
 password
 Real Natalya
 Warning for gir...
 Real Alice
 New in finland
 First Time Elly
 3pm first time

Currently
 2092 users online
 from 22 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 16:46

Go Back   SexWork.Net Forum > In Finnish > Mies ja miehuus

Notices

Reply

Thread Tools
Old 5th July 2018, 18:47
Olivia1995 Olivia1995 âíå ôîðóìà
Member

Olivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond repute
Re: Millaisia miehiä täällä on maksullisia palveluita käyttämässä

Quote:
Originally Posted by HR33 View Post
Yhyy, mä en ikinä kuulu joukkoon.

Voi miten miten joka ikinen kohta on mulla ihan päinvastoin. Luulin jo että heinäkuussa suuntani olisi kohti pohjoista, mutta taidankin joutua aina vaan etelämmäs. Mahtaako siellä olla edes tarpeeksi siivottavaa... ja syötävää, tuskin.

Kyllä mahtaa olla sekä siivottavaa että syötävää! Laitan vaikka extrasuuren määrän persikka-karamellipiiraita, jos sellaisista tykkäät Kyllä isot, koverat ja isotkin miehet ovat oikein valloittavia (vaikkakin päihteet tulee sitten jättää sinne etelään)
Old 5th July 2018, 18:58
HR33 HR33 âíå ôîðóìà
Senior Member

HR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond reputeHR33 has a reputation beyond repute

Ei hemmetti Olivia... sinä se osaat houkutella sitten oikein kunnolla. Jopa persikka-karamellipiiraitakin. Miten ihmeessä minä nyt mun siviilielämän oikein järjestän, että saadaan homma toimimaan... tätä täytyy miettiä todella kuumeisesti. Ehkä en saa ensi yönä nukuttua kunnolla.

(Ja päihteistä ihan vaan sen verran, että jos liikenteeseen lähden niin täysin selvänä tietty mennään, kulkupelistä riippumatta. Ja muutenkin muut kuin mieto alkoholi ei kyllä minun tapoihin kuulu.)
Old 5th July 2018, 20:41
Olivia1995 Olivia1995 âíå ôîðóìà
Member

Olivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond reputeOlivia1995 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by HR33 View Post
Ei hemmetti Olivia... sinä se osaat houkutella sitten oikein kunnolla. Jopa persikka-karamellipiiraitakin. Miten ihmeessä minä nyt mun siviilielämän oikein järjestän, että saadaan homma toimimaan... tätä täytyy miettiä todella kuumeisesti. Ehkä en saa ensi yönä nukuttua kunnolla.

(Ja päihteistä ihan vaan sen verran, että jos liikenteeseen lähden niin täysin selvänä tietty mennään, kulkupelistä riippumatta. Ja muutenkin muut kuin mieto alkoholi ei kyllä minun tapoihin kuulu.)
Kuka sitä nyt nukkumista tarvitsee Jo muinaiset kiinalaiset ymmärsivät, että jos vartaloon tulee liian vähän unta, niin sinne jää enemmän tilaa piiraille!

Ja siviilielämän järjestäminen, hmm... Olen lukevinani rivien välistä, että ongelma on vaimo ja/tai pomo Oli kyseessä sitten kumpi tahansa, niin sellaiselle turjakkeelle voi sanoa, että "olen menossa Betlehemiin verollepantavaksi/henkikirjoitukseen". (Käytä termiä 'verollepano', jos suosit kansankieltä, ja 'henkikirjoitus', jos haluat pysyä uskollisempana Luukkaan evankeliumin alkuperäiselle yleiskreikankieliselle kirjoitukselle.)
Old 6th July 2018, 05:03
Jumalanpoika Jumalanpoika âíå ôîðóìà
Member

Jumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond reputeJumalanpoika has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Olivia1995 View Post
Tule hei joskus tänne Pieni, pyöreä, pieni sekä päihteetön mies on mies minun makuuni!
Apua, alatko sie jo perään huutelemaan
Ettei nyt tulisi sulle suuria pettymyksiä, kuvausta oli ehkä hieman koitettu värittää plussan puolelle

Mie oon satunnais harrastaja mutta olen kyllä tainnut rapalan nielaista
Ei voi koskaan tietää minne herran tiet miehen ohjaavat...
Reply With Quote
Old 6th July 2018, 07:31
VittuKyttä VittuKyttä âíå ôîðóìà
Member

VittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond reputeVittuKyttä has a reputation beyond repute

ikä: yli 60 vuotta
pituus siviillipalvelussa 170 cm eikä sitä ole sen jälkeen mitattu
massa: 78 kg
kalu ei näy kummun yli, mutta tuntuu yhtä hyvältä kuin 14 kesäisenä
olen ollut läheisessä kanssakäymisissä vain vaimon kanssa; muiden kanssa olen käyttänyt kumia

En ole polttanut ensimmäistäkään tupakkaa tai ajannut metriäkään autolla.

Jos pitäisi markkinoida itseä, sanoisin että edelleen noudatan Äidin opetusta: alushousut ja paita vaihdetaan joka päivä ja illalla pestään paikat puhtaaksi.
Reply With Quote
Old 6th July 2018, 13:56
Ratigan's Avatar
Ratigan Ratigan âíå ôîðóìà
Senior Member

Ratigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond reputeRatigan has a reputation beyond repute

Olen mies. Siinäpä ne oleellisimmat
Old 21st July 2018, 10:08
Harmaaherrasmies Harmaaherrasmies âíå ôîðóìà
Junior Member

Harmaaherrasmies is on a distinguished road

Ikä: keski-ikä
Paino: sataset paukkuu
Kalu: pieni ja nopee
Huumeet: Elämä
Harrastukset: Työ ja rentoutuminen yksin tai seurassa.
Luonne: Ujo ja jännittäjä mutta muuten mukava
Old 26th July 2018, 15:34
Himojyystäjä's Avatar
Himojyystäjä Himojyystäjä âíå ôîðóìà
Junior Member

Himojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond reputeHimojyystäjä has a reputation beyond repute

Ikä: 36
Pituus: 185
Paino: Sadan hujakoilla
Kalu: Keskiverto pituus, mutta naisten toimesta paksuksi kehuttu
Koulutus: Akateeminen koulutus
Sivilisääty: Sinkku. Joka seurustelun jälkeen sitä huomaa, että hupakkojen kanssa on kivempaa.
Ikuisena tavoitteena löytää aina nykyistä parempi työ, jotta pääsisi useammin käymään hupakoissa.

Thread Tools

Posting Rules