SexWork.Net
suomi viro ruotsi venaja englanti You are from United States, Welcome!

Top100
 Latest messages
 password
 Real Natalya
 Warning for gir...
 Real Alice
 New in finland
 Yasmina❤
 First Time Elly
 3pm first time
 Manlig prostitu...
 If finnish poli...

Currently
 4160 users online
 from 33 countries.

All-time high
 38334 users online
 from 68 countries,
 16.04.2014 15:46

Go Back   SexWork.Net Forum > Blogs

Notices

Old

Elli Latvia

Posted Today at 13:09 by Mikko2009

Olin tänään toistamiseen käymässä Ellin luona. Upea tyttö, jopa kauniimpi kuin kuvissa. Isot tissit, pitkät sääret ja käteen sopiva peppu. Alku juttujen jälkeen ihanat suudelmat, silittelyt jutusteluineen ja sitten täydellinen suullinen ilmaisu. Ennen tulemista, useammat asennot lävitse ja perinteisellä tyylillä loppuhuipennus. Jälkihoito ensi luokkaa, juomat suihkut, halit sekä pusut. Iloisin mielin ulos aurinkoon, hymy huulilla. Varmasti pian takaisin Elliä katsomaan. Käynnin...
Junior Member
Posted in Uncategorized
Views 119 Comments 0 Mikko2009 âíå ôîðóìà
Old

Adriana

Posted 20th May 2018 at 12:59 by Casanova.

Olen jo ties monetta kertaa nähnyt Adrianan, enkä ole hänestä mitään kirjoittanut. En tiedä pitäisikö sanoa, että hän on se tämän hetken suosikkini kaikista. Ainakin häneltä olen saanut aina kaiken sen mitä olen halunnut, enemmän kuin keneltäkään muulta, vaikkei palvelu kirjo olekkaan iso, ei tämän neidon kanssa tarvitse erityisiä ekstra palveluita vaan sitä hyvää palvelua ja seuraa. Enkä voi kuin korostaa hänen kauneuttaan, sillä hän on jokaista pientä yksityis kohtaa...
Junior Member
Posted in Kokemuksiani
Views 510 Comments 0 Casanova. âíå ôîðóìà
Old

Sandra

Posted 13th May 2018 at 12:10 by Casanova.

Sandra on yksi ehdoton suosikkini, olenkin hänet tavannut useamman kerran ja aijon myös jatkossakin tavata. Tämä neito saa minut aina syttymään, hänen kanssaa on aina ollut hauskaa, palvelu on ollut ensiluokkaista, eikä ikinä ole ollut kiireen tuntua. Lisäksi hän on erittäin kaunis, pieni tyttö minun makuuni, upea tiukka vartalo, kivat käteen sopivat rinnat ja se takapuoli on aivan uskomaton. Hänen katseensa ja olemus ovat tehneet jokaisesta tapaamisesta miellyttävän, tuntuu kuin...
Junior Member
Posted in Kokemuksiani
Views 356 Comments 0 Casanova. âíå ôîðóìà
Old

Luottamus

Posted 7th May 2018 at 08:08 by mopopoika69

Aamulla hotellissa loikoillessa on aikaa miettiä kaikenlaista ja ihmettelinkin, että miten ihmeessä löydän sen yhteyden niiden ihmisten kanssa jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin itse. Juttu luistaa heti ja voidaan heittää läppää heti ongelmitta ja joidenkin kanssa ei vaan tule juttuun.

Sitten on nämä netti deitti huijarit, jotka osaa kertoa juuri mitä haluat kuulla ja heidän kertomukset itsestään on tosi hyvin valmisteltu lavastettuja valokuvia myöten....
mopopoika69's Avatar
Member
Posted in Uncategorized
Views 456 Comments 0 mopopoika69 âíå ôîðóìà
Old

Melissa

Posted 6th May 2018 at 10:55 by Casanova.

Olin kerran aikasemmin Melissan tavannut 2 tunnin session merkeissä, siitä oli jo kulunut aikaa, mutta muistissa oli kuinka hyvää menoa se oli. Olin jo kysellyt milloin olisi tulusossa näille kulmille, mutta ei hän tiennyt sitä. Huomasin sitten yksi ilta, että oli sattumoisin ilmestynyt paikalle. Olin kuitenkin taas myöhässä liikkeellä ja seuraavalle päivälle piti siirtää tapaaminen.

Olin jo neitoa kehunut hieman aikaisemmin, että on tapaamisen arvoinen ja kun sain...
Junior Member
Posted in Kokemuksiani
Views 494 Comments 0 Casanova. âíå ôîðóìà

All times are GMT. The time now is 16:07.