|
|
|
| |
Currently 1907 users online from 16 countries. | | | All-time high 17296 users online from 19 countries, 22.01.2010 22:33 |
|
|
|

22nd October 2005, 21:12
|
|
Member
|
|
|
|
|
jenifer the playboygirl
Hej Alla igen
Ja då får det väl bli en trip till köpenhamn istället då
malmö=dött
Funderar på Jennifer/Jenifer på pussygalores och seductiongirls
Någon som haft äran att möta denna fantastiska varelse i irl?
Kan det verkligen vara Jennifer walcott den äkta playboytjejen?
Ni som har erfarenhet på kph där jag är rookie, är det verkligen
sådana gudinner som säljer  tjänster där?
Är himmelriket en tågbiljett bort
Då det är helg...skål!!
|

23rd October 2005, 06:25
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
|
Re: jenifer the playboygirl
Quote:
|
Originally Posted by Master_surfer
Någon som haft äran att möta denna fantastiska varelse i irl?
Kan det verkligen vara Jennifer walcott den äkta playboytjejen?
Ni som har erfarenhet på kph där jag är rookie, är det verkligen
sådana gudinner som säljer  tjänster där?
|
Finns alla möjliga brudar, det gäller bara hålla sig informerad. Uppdagade i torsdags att dessa två välkända Private-modeller från Ungern fanns på Passiongirls:
http://www.eurobabeindex.com/sbandoi...andavitus.html
http://www.eurobabeindex.com/sbandoi...nicamoore.html
Men då var det deras sista dag på stället
Chuck Norris counted to infinity - twice.
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
Chuck Norris is not hung like a horse... horses are hung like Chuck Norris.
|

23rd October 2005, 07:28
|
|
Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Originally Posted by Hasse43
|
Det verkar som om Vanda fortfarande är aktuell, eller har de glömt å ta bort hennes bild på hemsidan...
Hur fick du reda på att det var deras sista dag, ringde du och frågade? Eller finns det en sida med deras vaktschema?
Kallades Monica Moore för Monica eller hade hon ett annat namn?
|

23rd October 2005, 09:31
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Originally Posted by Joyride
Det verkar som om Vanda fortfarande är aktuell, eller har de glömt å ta bort hennes bild på hemsidan...
Hur fick du reda på att det var deras sista dag, ringde du och frågade? Eller finns det en sida med deras vaktschema?
Kallades Monica Moore för Monica eller hade hon ett annat namn?
|
Ringde dit och fick till svar att det var deras sista dag. På hemsidan påstods däremot att Vanda skulle finnas där t o m fredag. Kanske har de bara henne kvar på sajten som lockbete? Det finns ingen vagtplan, vilket gör mig lite betänksam
Monica Moore kallades Mona, och finns även hon kvar på sidan - men ser inte alls lika fräsch ut på fotona såsom jag minns henne från Privates filmer, vilket också är anledningen till att jag inte identifierade henne förrän det var för sent.
Jag har verkligen dåligt flyt nu. Först en skitkass upplevelse på Prettygirls med Wicki Silver häromveckan, sedan denna miss. Alla andra alternativ i Köpenhamn känns dåliga jämfört med en pudding som Vanda
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
|

23rd October 2005, 09:51
|
|
Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Monica Moore kallades Mona, och finns även hon kvar på sidan - men ser inte alls lika fräsch ut på fotona såsom jag minns henne från Privates filmer, vilket också är anledningen till att jag inte identifierade henne förrän det var för sent.
|
Är det Monica Moore...  . Hon har ju varit med på hemsidan från början, och det är (jag minns inte riktigt när jag först hittade sidan) säkert sedan i våras någon gång...
|

23rd October 2005, 10:20
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Är det Monica Moore...  . Hon har ju varit med på hemsidan från början, och det är (jag minns inte riktigt när jag först hittade sidan) säkert sedan i våras någon gång...
|
Jag hade också svårt att tro det var Monica Moore, men observera den stora tatueringen, och jämför med dessa nyare foton av henne:
http://www.amateursgonebad.com/partn...ath:mid=100263
http://www.hungarian-babes.com/gals/...h/index25.html
Har hon varit med på hemsidan ända från början?  Det stod på sidan att hon var att träffa den 10/10 t o m 21/10 (tror jag det var), och samma sak på Vandas sida, men nu är det borttaget.
Det påstås åtminstone om Vanda att hon är på "sjældent gæstevisit" (sällsynt gästvisit), så vågar man hoppas på att hon återvänder?
|

23rd October 2005, 10:45
|
|
Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Jag hade också svårt att tro det var Monica Moore, men observera den stora tatueringen, och jämför med dessa nyare foton av henne:
http://www.amateursgonebad.com/partn...ath:mid=100263
http://www.hungarian-babes.com/gals/...h/index25.html
Har hon varit med på hemsidan ända från början?  Det stod på sidan att hon var att träffa den 10/10 t o m 21/10 (tror jag det var), och samma sak på Vandas sida, men nu är det borttaget.
Det påstås åtminstone om Vanda att hon är på "sjældent gæstevisit" (sällsynt gästvisit), så vågar man hoppas på att hon återvänder? 
|
Jag kollade i min gamla dator där jag har ett antal bilder nedladdade på henne från Passion Girls hemsida och de är daterade den 8 mars 2005. Det är samma bilder som ligger uppe fortfarande.
Passade även på att kolla in lite bilder på henne på dels nätet, men även ett antal filmer som jag har. Tatueringen på axeln är klockren, men jag har inte hittat några bilder på henne med tatueringen på höger ankel/smalben. Däremot har jag oxå hittat bilder där hon har en snarlik frisyr.
Jag ringde även till kliniken och frågade om hon var tillgänglig, men (som du sa) det var hon inte. Men hon skulle komma tillbaka  , när visste telefonpigen dessvärre inte. Så vi får turas om och ringa till kliniken och fråga
Kollade även i mina noteringar och upptäcker då att hon är född den 31 oktober (1975). Det kan vara en anledning till att hon har åkt hem, för att fira sin 30-årsdag. Är det så är hon förhoppningsvis tillbaka snart.
Vet du om Passion Girls har samma priser som de övriga ställena...?
|

23rd October 2005, 14:00
|
|
Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
|
Eeeeeek! Hur kunde man missa det? Vanda hade jag spanat in. Hon ser verkligen läcker ut. Jag planerade att försöka träffa henne inom det närmaste. Det var ju självaste f*n att det är för sent nu. Att hon är en Private-modell gör ju inte saken sämre.
Jag kan inte fatta varför det där stället inte kan skaffa sig en vagtplan. I det allra minsta kunde de ju lägga ut info om vem som är där just nu. En del ställen har en guestbook där de skriver detta, men inte ens det har Passiongirls.
|

23rd October 2005, 14:53
|
|
Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Originally Posted by Pågadrulen
Eeeeeek! Hur kunde man missa det? Vanda hade jag spanat in. Hon ser verkligen läcker ut. Jag planerade att försöka träffa henne inom det närmaste. Det var ju självaste f*n att det är för sent nu. Att hon är en Private-modell gör ju inte saken sämre.
Jag kan inte fatta varför det där stället inte kan skaffa sig en vagtplan. I det allra minsta kunde de ju lägga ut info om vem som är där just nu. En del ställen har en guestbook där de skriver detta, men inte ens det har Passiongirls.
|
Men alltså , hur blev det med min fråga ingen av er tusen som läst detta inlägget som har erfarenhet av henne?
De där private tjejerna, tycker sms-planet har betydligt intressantare piger att stämma träff med...
Men som sagt träffa en lite halvkänd superpige är väl lite mer spännande än att bara jaga pojk/flikcvän upplevelsen som många uttrycker det även om det inte är helt fel det iheller
--------
lust är en färskvara
|

23rd October 2005, 15:14
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
|
Quote:
|
Jag kollade i min gamla dator där jag har ett antal bilder nedladdade på henne från Passion Girls hemsida och de är daterade den 8 mars 2005. Det är samma bilder som ligger uppe fortfarande.
Passade även på att kolla in lite bilder på henne på dels nätet, men även ett antal filmer som jag har. Tatueringen på axeln är klockren, men jag har inte hittat några bilder på henne med tatueringen på höger ankel/smalben. Däremot har jag oxå hittat bilder där hon har en snarlik frisyr.
Jag ringde även till kliniken och frågade om hon var tillgänglig, men (som du sa) det var hon inte. Men hon skulle komma tillbaka  , när visste telefonpigen dessvärre inte. Så vi får turas om och ringa till kliniken och fråga
Kollade även i mina noteringar och upptäcker då att hon är född den 31 oktober (1975). Det kan vara en anledning till att hon har åkt hem, för att fira sin 30-årsdag. Är det så är hon förhoppningsvis tillbaka snart.
Vet du om Passion Girls har samma priser som de övriga ställena...?
|
Hann dessvärre aldrig komma så långt att fråga om priserna när jag ringde, dumt nog. Trodde ju det var helkört när jag fick beskedet att det var sista dagen. Men jag har dock redan besökt stället en gång, och då var priserna de vanliga. Fast det finns kanske risk att en Private-modell tar lite mer betalt än de andra töserna?
Sade de att Vanda skulle komma tillbaka också?
Kommer ringa kliniken vid jämna mellanrum och försöka hålla mig ajour  Sänder ett PM om jag får veta något.
|
Posting Rules
|