Mm just det, jag menar utlands nr. jag skrev just Finland för jag själv har haft ett långvarigt samarbete med dom.Den uppfattningen jag fick var att finnarna är seriösa ( finns naturligt vis undantag)
Ang tjejernas o engagemang så har du två faktorer som spelar in
Nr 1 provision, när jag hade företag så fick dom 3-5 kr/ min då var det högt. Den vanliga lönen låg på 2,50-3 kr.
Så det handlar tyvärr om att ha dig kvar i luren så länge som möjligt.
Nr 2 dessa tjejer är som sagt, tjejer som inte kan tänka sig gå över gränsen och träffa kunder IRL.
Tjejerna får provision på dom min. hon pratar med dig. Även fast du måste betala en minimum avg på 10 min så får tjejen bet./ min. Du förstår vad många minuter hon måste slita ihop för att få en okej tim penning.
Jag som träffar kunder IRL har som timlön 2200-2500 (beroende på önskemål) Hennes timlön är ca 180-300 kr. Under denna timme har hon minst haft kontakt med 4 kunder ( i bästa fall).Det är mer psykiskt på frestande att jobba med t-sex för efter ett tag så måste du prata med alla typer av kunder för att tjäna en slant Dessutom gör anonymiteten att det hela lätt kan bli förnedrande och man kommer i kontakt med människors udda sexläggningar än vad man skulle ha gjort i annat fall.
Jag som företagare hade en stor kundkontakt gällande det ekonomiska och klagomål.
Jag rek. dig att klaga om du inte är nöjd. Du kanske inte får pengarna tillbaka, men några extra minuter eller bonus samtal kan dom bjuda på, om du ringer direkt efter samtalet, vänta inte till fakturan kommer! Sist men inte minst Glöm inte bort att du är viktig som kund.

/c