Kävin uudessa thai hieronta paikalla Helsingissä!
Astuin sisään vastaan tuli erittäin nuori kaunis thai nainen! Hän opasti minut huoneeseen missä otin vaatteet pois ja odottelin hänen tuloa huoneeseen! Otin puoli tuntia ja ei kauan hieronnu varmaan 10 minuuttia niin hän oli kalun kimpussa ja pyysi että käännyn! Minä käännyin ja heti oli kalun kimpussa ja kysyi että mitä haluaisin... en muista käsihoito ja suihin hinnat ja seksi oli 150 + hieronta niin oli kallista! Sanoin että seksiä haluaisin mutta on vain 100 euroa enää mukana niin 100:lla eurolla hän ois ottannu suihin mutta ei seksiä! Siihen sitten sanoin että sitten ei mitään ja sitten hän alkoi miettimään ja hyväksyi lopuksi kuin kysyi monta kertaa että silloin ei mitään niin sanoin että silloin ei mitään niin hän suostui 100:lla eurolla seksiä! Oli 22 vuotias ja erittäin kaunis ja tiukka ja kauniit ja isot rinnat ja vartalo 10+!!

Siellä on kyllä ainakin 2 eri hierojaa joten sitä toista en kerkenny nähdä! Oli kyllä paras thai paikka missä olen käynny ja tämä paikka ei sijaitse kalliossa eikä lähelläkään sitä aluetta!

Pitää kyllä käydä toisen kerran ja katsoa minkä näköinen se toinen on!
Olen kyllä aika paljon kommentoinnu toisella nimellä mutta oli pakko vaihtaa nimeä kuin vaimo otti minut melkein kiinni tässä fooruumissa... eli toisella nimellä mennään nyt ja lujaa....