PDA

View Full Version : Den enda tråden om thaimassage

Pages : 1 [2] 3 4

Ulf
14th January 2008, 06:31
På FB sägs att ca 30% av massöserna är ladyboys.
"På FB sägs..." Det var en referens som hette duga. :sheep:

Den_Vise
14th January 2008, 08:10
"På FB sägs..." Det var en referens som hette duga. :sheep:
Du har rätt. Jag har läst det på FB tidigare men inte hittat tråden.
Men oavsett procenttal hit eller dit så tycker jag det vore intressant att höra vilka knep våra thaimassageälskare har för att försäkra sig om att det verkligen är en tjej som håller i spaken. Ladyboys är ruskigt skickliga på att uppträda som kvinnor och vackra är dom dessutom nästan alltid. Numera tycks ofta operation av adamsäpple och feminisering av händer ingå i paketet vid operation.

Observera att jag har all respekt för er som inte tycker det spelar nån roll eller kanske tom tänder på detta. Men det roar mig att tänka på alla "die hard-hetro" män som ovetandes blir avrunkade av transor.

Det lär vill bli bråk om detta. Men finns det någon här som tror att alla tjejerna på massageställena verkligen är tjejer.
Isåfall rekomenderas en längre vistelse i Thailand för att lära sig lite om det kulturfenomen som kallas katoey. Nästan alla försörjer sig som sexarbetare eller som massöser. Många söker sig till Europa och på senare år har ett flertal dykt upp i Sverige. Say no moore:rolleyes:

Lycka till alla glada

häpp
14th January 2008, 08:34
Starten av tråden "Sluta sladdra om thaimassöserna":
En vädjan så här i juletid.
Jag har många thailändska bekanta i Stockholm. En del av dom har nu öppnat massagesalonger eftersom efterfrågan på detta är stor.
Den senaste tiden har antalet män som efterfrågar "happy endings" av olika slag mångdubblats.Självklart är det här väldigt förnedrande för den majoritet som sysslar med seriös massage.Det rör sig om grova sexuella trakasserier.Diskussionerna här på SA har bidragit till detta.Kom ihåg att thailändska kvinnor redan har en jobbig situation
då många tycks tro att de alla har ett förflutet i sexbranschen.Seriösa massagetjejer riskerar nu också att bli extra granskade av polis o skattemyndighet.

Jag vädjar därför om att vi lägger ner diskussionerna om thaimassage på forumet. Messer! Ta en charter till thailand istället.Du kommer att älska det.

God jul alla

Den_Vises senaste sladder:
En seriös fråga till dig Messer. Hur många gånger har tjejerna visat sig vara ladyboys och hur gör du för att skilja dom åt? .Dom här killarna med bröst är ju kusligt lika en kvinna.
Jag utgår ifrån att du inte tänder på en manshand runt staken?

Lycka till

Således är 30% av Den_Vises thailändska bekanta ladyboys?

Jag citerar Jenni: En dåre har mer vett.

Popmannen
14th January 2008, 09:39
Och allt som skrivs på FB är sant?

Messerschmitt
14th January 2008, 17:11
En seriös fråga till dig Messer. Hur många gånger har tjejerna visat sig vara ladyboys och hur gör du för att skilja dom åt? .Dom här killarna med bröst är ju kusligt lika en kvinna.
Lycka till

Vad dårarna på Flashback säger lägger jag inte särskilt stor vikt vid.. Där finns det bl a en tråd med rubriken "Hur slår du din hora?"...

Jag har mig veterligen aldrig stött på en ladyboy på en massagesalong, men visst, omöjligt är det inte. Jag tror inte att jag medvetet skulle be en ladyboy om massage, men om det i efterhand skulle visa sig att jag fått det så skulle jag inte må illa av det. När man ser ladyboys på youtube så är de ofta "överdrivet" kvinnliga och sminkade. Tjejerna på salongerna tycker jag är mer naturliga till utseendet och nästan aldrig medvetet "porriga". Jag tror helt enkelt inte att det är så vanligt med ladyboys på svenska thaisalonger. Bossen på salongen tar nog dit/anställer tjejer som efterfrågas av kunderna.

OBS! Jag är verkligen ingen expert på ladyboys! För ett halvår sedan visste jag knappt att de fanns. Men det är ett intressant fenomen..

Tillägg: En kille som själv uppfattar sig som tjej, opererar bröst och könsorgan, genomgår hormonbehandling m.m. är i mina ögon en tjej! Det är ju absolut inte en kille längre. Om jag sedan skulle vilja ha sex med en sådan tjej är en annan sak, det beror nog helt enkelt på om tycke uppstår eller inte..

Mrtall
14th January 2008, 18:02
Brak-fisen dribblar naturligtvis med sin hänvisning till FB. Han bygger sitt påstående om att 30% (33,33 noga räknat) är ladyboys på sin egen "statisktiska undersökning". Fisen känner tre thailändare - "flickvännen" och "hennes" båda föräldrar.

eriksson
14th January 2008, 18:25
Brak-fisen dribblar naturligtvis med sin hänvisning till FB. Han bygger sitt påstående om att 30% (33,33 noga räknat) är ladyboys på sin egen "statisktiska undersökning". Fisen känner tre thailändare - "flickvännen" och "hennes" båda föräldrar. Eller så är det så att ombyggda versioner dras till ombyggda versioner. Fake dras till fake.

Rotmos
14th January 2008, 20:15
Jag kommer osökt att tänka på ett av mina senare besök på mitt favvoställe. Då var det lite lugnare i salongen och den lediga tjejen kom in till mig och "min" massös och de prata om lite om ditten och datten. Mest på thai och jag fattade inget av det. men sedan berättade den ena v tjejerna om en märklig kund hon haft. en svensk kille smed långt hår som hon först trodde var en "ladyboy" pga hans frilla och lustiga röst och så tyckte hon att han gick lite fjolligt oxå. Sedan sa hon och med lite lätt chock i rösten: - But when I give him massage, he was NO ladyboy anymore...!!!

Nån som känner igen sig??

rotis

Messerschmitt
14th January 2008, 20:23
Oj då! ;) Och jag som trodde att min pudelfrilla var riktigt manlig..

Jana
14th January 2008, 21:37
Det har på senare tid infunnit sig en obehaglig insikt hos mej, att det ju faktiskt (förutom murvlar o dyl löst folk) kan vara någon äkta man/pojkvän som tagit del av den rätt oblyga informationen om thai-massageställen på olika forum som PM:ar, i syfte att ta reda på hur fruns/flickvännens arbetsuppgifter egentligen ser ut.....

Samma sak har slagit mig när det kommer till killar som frågat efter tjejer inom en viss region med en specifik hårfärg, tattuering, piercing mm.

Jana
14th January 2008, 21:59

Lycka till

Du har rätt. Jag har läst det på FB tidigare men inte hittat tråden.
Men oavsett procenttal hit eller dit så tycker jag det vore intressant att höra vilka knep våra thaimassageälskare har för att försäkra sig om att det verkligen är en tjej som håller i spaken. Ladyboys är ruskigt skickliga på att uppträda som kvinnor och vackra är dom dessutom nästan alltid. Numera tycks ofta operation av adamsäpple och feminisering av händer ingå i paketet vid operation.

Observera att jag har all respekt för er som inte tycker det spelar nån roll eller kanske tom tänder på detta. Men det roar mig att tänka på alla "die hard-hetro" män som ovetandes blir avrunkade av transor.

Det lär vill bli bråk om detta. Men finns det någon här som tror att alla tjejerna på massageställena verkligen är tjejer.
Isåfall rekomenderas en längre vistelse i Thailand för att lära sig lite om det kulturfenomen som kallas katoey. Nästan alla försörjer sig som sexarbetare eller som massöser. Många söker sig till Europa och på senare år har ett flertal dykt upp i Sverige. Say no moore:rolleyes:

Lycka till alla glada

Moget att göra narr av de som inte ser skillnad..

musfällan
14th January 2008, 23:24
Moget att göra narr av de som inte ser skillnad..

Moget att strö salt i såret.

Den_Vise
14th January 2008, 23:33
Brak-fisen dribblar naturligtvis med sin hänvisning till FB. Han bygger sitt påstående om att 30% (33,33 noga räknat) är ladyboys på sin egen "statisktiska undersökning". Fisen känner tre thailändare - "flickvännen" och "hennes" båda föräldrar.
Jag har som sagt redan svarat på det här. Jag tror inte att man kan använda FB som sanningskälla. Däremot har detta påstående varit publicerat på FB.
Tycker själv att siffran verkar överdriven.

Min fråga till er thaifantaster, och som Messer besvarat som den hellyllekille han är,är hur ni kan vara säkra på att det inte är en ladyboy som runkar av er. Kanske tänker ni som Messer att det inte spelar nån roll så länge man tror att det rör sig om en kvinna. Ett svar man måste respektera även om inte alla vi män har en sådan öppen inställning.

Om det sen rör sig om att 20 eller 30 % av personalen är Ladyboys tycker jag är ointressant.

Popmannen
15th January 2008, 00:26
Generellt sett kan jag nog säga att om man inte ser skillnaden så kan man oftast höra den. Lägg märke till att jag skrev oftast, ett fåtal låter kvinnliga i rösten också.

Men som sagt, har det gått så långt att de inte går att skilja från kvinnor... då är det kvinnor.

Vi kan visst ana homofoben i D_V! ;)

Jana
15th January 2008, 00:31
Moget att strö salt i såret.

Ja, vad är det dom säger, det krävs en tioåring för att förstå ironi..

Den_Vise
15th January 2008, 09:45
Vi kan visst ana homofoben i D_V! ;)

Där tar du fel min vän. Däremot så njuter av tanken på att en som Är homofob ovetandes får sig ett handjobb av en thailändsk ladyboy.

sissyboy
15th January 2008, 10:52
Jag älskar ladyboys och vill utbyta info via PM med andra ladyboyslovers. Det finns några ställen som jag känner till med denna service men tyvärr så är det mer än slump när det händer. Är själv för blyg för att fråga efter en katoy på massagesalongerna.
Att 30% av personalen skulle vara ladyboys tror jag inte på. Låter för bra för att vara sant. Men det finns nog fler än man kan tro (hoppas jag i alla fall). Därför tycker jag att vi som efterfrågar den här tjänsten ska hålla varandra uppdaterade om vilka ställen det handlar om.

Bibliophil
15th January 2008, 13:00
0m masösen ger en fantastisk massage och är väldigt feminin men visar sig vara katoy, säger min moral mig att jag inte kan reklamera

Kåtbock
15th January 2008, 20:39

Då du själv svänger dig med procentsatser (http://www.sexwork.net/forum/showpost.php?p=490911&postcount=77) är det förstås officiell statistik från SCB (http://www.scb.se/)?

Mrtall
15th January 2008, 20:42
Då du själv svänger dig med procentsatser (http://www.sexwork.net/forum/showpost.php?p=490911&postcount=77) är det förstås officiell statistik från SCB (http://www.scb.se/)?

Nej, man behöver inte vara det för att räkna ut att en på tre i procent räknat är 33,33333333333333333333333333.

Var gick Du i skola någonstans?:rolleyes:

Kåtbock
15th January 2008, 20:48
Nej, man behöver inte vara det för att räkna ut att en på tre i procent räknat är 33,33333333333333333333333333.

Var gick Du i skola någonstans?:rolleyes:

Ibland undrar jag om du är dum på riktigt eller bara gör dig till, men jag hoppas och tror att det är det sistnämnda.

Mrtall
15th January 2008, 21:03
Ibland undrar jag om du är dum på riktigt eller bara gör dig till, men jag hoppas och tror att det är det sistnämnda.

Jag är antagligen för dum för att förstå genialiteten i detta inlägg.:rolleyes:

best man
15th January 2008, 21:07
Jag är antagligen för dum för att förstå genialiteten i detta inlägg.:rolleyes:

Inte för att jag har här i tråden att göra, men nog är det skillnad på genitalier och genialitet? :cool:

Svammelman
15th January 2008, 21:12
Inte för att jag har här i tråden att göra, men nog är det skillnad på genitalier och genialitet?
Jennitalier? :p :p :p

best man
15th January 2008, 21:16
Jennitalier? :p

Igen, Igenni slog du lilla huvvet i/på thai-massagebänken :D;):p

mikael3002
16th January 2008, 19:11
Jag råkade ut för något mycket märkligt idag när jag var på ett för mig nytt Thai ställe...som vanligt beställde jag oljemassage och fick en trevlig knådning som dock inte var speciellt mycket annat än en trevlig utspridning av oljan (personligen gillar thai massagen som vissa ställen kör med trots att det har beställts oljemassage dvs man är så ledbruten och uppmjukad i kroppen att man kan känna att kroppen verkligen är masserad...

hur som helst så massösen och jag överens om en " happy ending" och det var inte så ovanligt men jag som vet att det går att få både det ena och det andra på thaiställen "kollade" lite vad som var möjligt eller inte och döm då till min förvåning när massösen helt plötsligt böjer sig fram och försöker att kyssa mig mycket trevlig oif men jag har aldrig upplevt något liknande på ett thaiställe (och då har jag upplevt både det ena och det andra)...jag blev så paff att det hela mest liknade två tonåringar som försöker att pussa på varandra...och jag vet faktiskt inte om jag uppskatte det hela heller...jag har faktiskt inte bestämt mig...när jag sen gick så fick en unison uppmaning från thaidamerna att - kom snart tillbaka - varpå en av damerna skrek redan imorgon - varpå de bröt ihop av skratt och jag lämnande bygget och kände att jag var väldigt glad att jag tackat nej till kaffet som de ville att jag skulle dricka tillsammans med dem ..jag hade ju varit allas driftkucku..

M

advisor
16th January 2008, 19:15
Så vulgobrillan har besökt Messers favoritställe?

Messerschmitt
16th January 2008, 19:19
Hihi!! Det märks att du inte träffade glynet under den tiden hon jobbade i Sverige.. Hon tungkysstes från första till sista stund av träffen om man ville.. och det ville man ju! (Förresten, det förekom att hon hade annat än min tunga i sin söta mun..) Jag skulle ju gärna vilja tro att det bara var jag som fick denna behandling, men tyvärr.. :(

Fast jag tycker att det är alldeles för få av massöserna som kysser, några pussar här och var är rätt vanligt tycker jag, men sällan mer än så.

best man
16th January 2008, 19:24
varpå en av damerna skrek redan imorgon - varpå de bröt ihop av skratt och jag lämnande bygget

Nyligen passerade jag, givetvis av en ren tillfällighet, ett dylikt ställe. I det upplysta fönstret såg jag tre till synes sysslolösa tjejer sitta och skratta. Jag smålog och skänkte en tanke till Messer och Mrtall, och styrde sedan mina fotsteg vidare i stadens mörker.

Förmodligen hade M3002 just lämnat lokalen…

Messerschmitt
16th January 2008, 19:34
Det borde vara något slags straff på att låta thaimassöser sitta sysslolösa.. Har du verkligen aldrig prövat på ett besök? :confused:

Ulf
16th January 2008, 19:35
Det borde vara något slags straff på att låta thaimassöser sitta sysslolösa...
Jaha, och att låta Kicki och den beniga sitta och vänta då? :fuyou:

best man
16th January 2008, 19:37
Har du verkligen aldrig prövat på ett besök? :confused:

Faktiskt inte! Jag är nog lite knäpp. Du vet.. lisglynet-syndromet :p

Twinncam
17th January 2008, 20:36
Oh Oh Oh !
vad liten gumma kan gno
gnugga staken med ro

Mrtall
19th January 2008, 14:23
Jag vill härmed meddela förväntansfulla nybörjare, att jag för det första inte svarar på en-postares PM, att jag för det andra inte är uppdaterad inom området längre!

Messerschmitt
20th January 2008, 18:31
Jag vill härmed meddela att jag inte kommer att uppdatera mig mer på ett bra tag. Jag har nämligen hittat en ersättare till glynet under hennes frånvaro, så jag ser ingen anledning att springa runt på olika ställen just nu! :) Naturligtvis är båda glynen medvetna om varandras existens, inom thaisalongsvärlden existerar inga hemligheter har jag lärt mig..

Mrtall
20th January 2008, 19:13
Jag vill också meddela, för undvikande av missförstånd, att Messer och jag har inget förhållande!

MrMupp
20th January 2008, 19:13
Messerschmitt, din lyckans ost! :)

Om du via thaisalongsvärldens djungeltelegraf händelsevis hör rykten om charmiga glyn som vistas vid Västkusten får du gärna tjoa, här är det annars som du säkert redan vet rätt trist jämfört med Tokholm. :rolleyes:

Messerschmitt
20th January 2008, 19:27
Jag funderar själv på att etablera en rikstäckande kedja av massageställen, jag lovar att Göteborg inte ska bli utan.. ;)

Frågan är vad kedjan ska heta? "MrMessels" kanske?

Förresten, idag frågade jag glyn nr 2 om hur stor del av kunderna som ville ha happy-end. Hennes svar talar för sig självt; "Evelyone, young ol old - no diffelence"..

Messerschmitt
20th January 2008, 19:29
Jag vill också meddela, för undvikande av missförstånd, att Messer och jag har inget förhållande!

Nä, du är ju en sån f-b träbock som aldrig vill pröva något nytt.. ;)

mikael3002
20th January 2008, 22:07
.... inom thaisalongsvärlden existerar inga hemligheter har jag lärt mig..

tusan...också då måste du fråga henne Messel om hon hart något om en priskartell gentemot mig ???? jag får ju för tusan betala dubbelt mot vad du och Furan får betala...:(

M

Gato
20th January 2008, 22:21
Jag funderar själv på att etablera en rikstäckande kedja av massageställen, jag lovar att Göteborg inte ska bli utan.. ;)

Frågan är vad kedjan ska heta? "MrMessels" kanske?

Förresten, idag frågade jag glyn nr 2 om hur stor del av kunderna som ville ha happy-end. Hennes svar talar för sig självt; "Evelyone, young ol old - no diffelence"..
Drop in
Drop out

Messerschmitt
21st January 2008, 17:01
tusan...också då måste du fråga henne Messel om hon hart något om en priskartell gentemot mig ???? jag får ju för tusan betala dubbelt mot vad du och Furan får betala...:(

M

Nä då, glyn nr 2 får vad hon vill ha! Jag är urusel på att pruta. Har man en gång accepterat en tjejs prisnivå så får man stå sitt kast, de har ett osannolikt minne för vem de träffat och vad denne betalade förra gången! Fast kanske inte, om jag säger till nr 2 att jag inte kan betala så mycket i fortsättningen så tror jag hon accepterar det, hon gillar ju mig så mycket.. :p Fast igår plockade jag bara fram en tjuga när det var dags att betala, jag ville bara se hennes min :devil: Tallen däremot verkade tillbringa halva sessionen med att pruta.. ;)

Mrtall
21st January 2008, 17:49
Tallen däremot verkade tillbringa halva sessionen med att pruta.. ;)

Rent och skärt ogrundat förtal!

Jag hade tänkt svara idionesern med vulgobrillorna att prisskillnaden beror på att vi till skillnad mot hooonom är långa, ståtliga och charmerande män som små asiatiskor faller som gråstenar för och ogärna tar emot arvode av, men nu utesluts Messer i den jämförelsen.

Messerschmitt
21st January 2008, 17:53
Äsch.. Jag ville ju bara glädja M3002... I verkligheten erbjuds jag numera diverse gratistjänster av lisglynen för att jag ska fortsätta att träffa dem, bl a städning av min lägenhet och komplett tillagad thaimåltid inkl efterrätt..

John38
30th January 2008, 13:13
Har passivt följt tråden om thaimassage ett par månader och besökte Stockholm här i förra veckan och passade då på att smyga in på två st salonger (solna och sundbyberg)med negativt resultat trots att jag bara hade handduk över härligheten. Det är då fan. PM önskas så misstaget kan rättas till...

John38
30th January 2008, 14:56
Fan vad man blir avis på bockarna i detta forum som har förmånen att bo Stockholm. Fast å andra sidan så tunnar plånboken inte ur på samma vis för mig...

Ulf
30th January 2008, 16:08
Fan vad man blir avis på bockarna i detta forum som har förmånen att bo Stockholm. Fast å andra sidan så tunnar plånboken inte ur på samma vis för mig...
Det är ju inte sådär alldeles gratis att överhuvudtaget bo i Stockholm heller. :(

Messerschmitt
30th January 2008, 16:40
Tur man tjänar mer än man förtjänar.. :)

raketost
31st January 2008, 09:58
Har passivt följt tråden om thaimassage ett par månader och besökte Stockholm här i förra veckan och passade då på att smyga in på två st salonger (solna och sundbyberg)med negativt resultat trots att jag bara hade handduk över härligheten. Det är då fan. PM önskas så misstaget kan rättas till...

Fråga om de masserar hela kroppen, med betoing på hela. En del drar osså handen fram och åter mot gylfen och ser frågande ut. Och detta direkt när man kommer in i salongen. Naturligtvis skall man vara diskret, finns andra kunder där bör man inte fråga, för då får man nekande svar oavsett.

Sen kan man ju tänka sig att ställena som ligger väldigt nära väldigt stora köpcentra inte ger något extra, medans de som ligger på bakgator och långt från stora köpcentra kan vara mer mån om sina kunder.

Läs tidningen, kolla adresserna ;)

Lycka till
/raketost

donvitro
16th February 2008, 17:19
I dag gick jag på en av stadens salonger, där jag varit förut, men det vart ett ganska otrevligt besök i allafall till en början. Det vartvå tjejer som jobbade och en kund låg bakom ett skynke. Jag kädde av mig och massagen började. Den andre kunden visade sig vara lindrigt nykter, högludd vulgär och allmänt otrevlig.
Han pratade svenska uppblandat med engelska och (tror jag ) en del ord och fraser på thai. Den tjej som hade masserat honom jobbade stenhårt på att få ut honom från salongen. Allt tjafs som togs upp skall jag inte trötta er med men en stor del gick ut på att han skulle ta hem en av tjejerna hem, "bara för att prata", "jag betalar för taxi".
Jag förstod snart att det var tjejen som masserade mig han menade. Jag vart mer och mer iriterad, och när jag såg att tjejen som masserade grät blev jag förbannad. Om jag inte varit näck så hade jag nog ( tvärs emot alla mina principer) kastat ut honom.
När han för tionde gången frågade vad det var för problem, svarade jag ganska grinigt, JA VA FAN ÄR DET FÖR PROBLEM EGENTLIGEN! Jag väntade mig halvt om halvt att han skulle bli förbannad och börja bråka med mig, men jag tror han blev ganska paff. Det vart dödstyst sedan förtsatte han att tjafsa med en betydlig tlägre volym och efter ett par minuter dröp han av. Då hade det nog tagit en 45-50 min att få ut honom. Han var tydligen inte helt okänd på salongen heller.
Vart vill jag komma med det här inlägget?
Vad är det för jävla puckon som går i fyllan på massagesalong och inte begriper att det inte är nån jävla bodell dom kommit till, där man kan välja en tjej att ta med sig hem?
Det är första gången jag hört någon otrevlig kund, det brukar ju mest höras mummel i och för sig, men det förekommer säkert oftare än man tror.
Vad jag vill säga är var snäll med tjejerna och behandla dom med respekt, för det förtjänar dom.
Donvitro

Messerschmitt
16th February 2008, 17:33
Ja, massagetjejerna får nog vara med om både det ena och det andra. Det måste vara värst för dem som jobbar på en liten salong med kanske bara två tjejer. Inte så lätt för två thailändskor i 45-kilos klassen att få ut en full svensk på 100 kilo. Jag har försökt läsa på en del om thailändares "beteende" och något som ofta återkommer är att de inte gillar konfrontationer. Det kan nog förklara tjejens gråt. Svinaktigt att bete sig så mot glynen! Behandlar man dem med vänlighet och respekt så kan man få så mycket tillbaka, det är min erfarenhet i alla fall.

yugosloven
20th February 2008, 10:54
hej jag vill oxså en pm i stockholm jag ska på kurs imorgon nära dn huset från 8,00

mikael3002
20th February 2008, 22:31
Ja, massagetjejerna får nog vara med om både det ena och det andra. Det måste vara värst för dem som jobbar på en liten salong med kanske bara två tjejer. Inte så lätt för två thailändskor i 45-kilos klassen att få ut en full svensk på 100 kilo. Jag har försökt läsa på en del om thailändares "beteende" och något som ofta återkommer är att de inte gillar konfrontationer. Det kan nog förklara tjejens gråt. Svinaktigt att bete sig så mot glynen! Behandlar man dem med vänlighet och respekt så kan man få så mycket tillbaka, det är min erfarenhet i alla fall.

hmmm de ställen jag har besökt så verkar tjejerna inte ha speciellt mycket problem med konfrontationer som jag har skrivit tidigare så har jag hört thaidamer skälla ut både kunder och pojkvänner åt det högljuddaste...jag håller dock med om att det antagligen är svårt för dem att få ut en 100 kilos full svenne..men annars så upplever jag att tjejerna har mycket skinn på näsan och att de är fullt kapabla att ta hand om sig själva...

M

Messerschmitt
24th February 2008, 18:53
Om du undrar över vad din massös "nickname" betyder:

Appern: Thai pronunciation of the English word "Apple"
Ay: First letter of the western alphabet – name given to the first born of the family
Bee: Second letter of the western alphabet – name given to the second born of the family
Bo: From the English word “bow” – a bow for the hair
Boo: Crab
Boo-wa: Lotus
Bor: Contraction of “malang bor”, means Dragon Fly in Thai
Daow: Star in the sky
Daa: Eye
Dang: Red
Dang-mo: Melon
Duan: Moon
Dumm: Black
Fah: Sky
Fon: Rain
Gai: Pronounced “Guy,” translates as chicken
Ged: The “G” in this word is pronounced as in “Get”. Ged translates as raisin
Gip: The “p” in this word is barely audible. Gip translates as hair clip
Goong: Prawn or shrimp
Gop: Frog
Gratair: A small species of rabbit
Humm: Testicles. Believe me, I wouldn’t joke about this! This name is more popularly used in Isaan
Jing-len: Skink - more specifically, a Many Lined Sun Skink
June: I’m not too certain of this translation, but I think that it means “Haziness,” - often used when referring to interference or a low signal picture on a TV
Kee-oh: Green
La: An Isaan word meaning last born child – but how did they know that when they named her?
Lec: Small
Lumyai: Longan, a popular kind of fruit
Maow: Cat
May: Abbreviation of “rot-maey” which means bus
Mee: Bear (the animal)
Mem: Variation derived from the English word “Ma’am”. Roughly translates as respectable, pretty lady
Mee-oh: Alternative pronunciation of “Maow,” meaning cat.
Meurd: Dark
Monn: Isaan word for ball ie football, basketball, beach ball etc
Moo: Pig. Not terribly flattering I would have thought
Mook: Contraction of “hoiy khaiy mook” which means pearl
Mud: Small black dog flea, or a punch. I wonder if anyone other than me ever says, “Her name’s Mud”?
Nah: Rice field
Nam: Water
Ngah: Tusk, elephant’s tusk, ivory
Nee: Contraction of “wing-nee,” means to run away, to flee
Neung: The number “1”
Nid: Tiny, titch
Nid-noy: A little bit, a small amount
Nim: Soft
Nok: Bird, and yes, this name is usually given to girls
Noot: Younger
Noy: Tiny, titch
Nuan: White face powder
Oh: Derived from the western alphabet character “O”
Omm: Contraction of “Op omm ar-ree,” which means very kind and sweet natured, generous of spirit
Ong: Buddha image, monk, also is a collective term for Buddha images and monks
Onn: Contraction of “onn waan,” which means polite, respectable, well behaved, nicely spoken
Oo-un: Fat (the adjective, not the noun)
Ot: Tadpole
Oy: Sugar cane
Pah: To take someone somewhere
Pair: Raft
Prair: Silk
Pehd: Duck
Pee: Derived from the western alphabet character “P”
Pen: The night of a full moon
Perng: Bee
Pie: Contraction of “pai maiy” which means bamboo
Pim: To type, to print, also the noun “print”
Pink: From the English word “pink”
Pla: Fish
Ponn: Pronunciation falls halfway between “ponn” and “porn”, but does not sound similar to pawn. Means merit or blessings
Ree-um: The name of a traditional drama
Roong: Contraction of "roong gin nam" which means rainbow
Sac: Power, status, the noun “influence”
Shumpoo: Rose apple
Sie: Clear, transparent (when talking of weather, water, etc) - implies purity
Som: Orange, the colour and the fruit
Tair: Contraction of Gratair which means a small breed of rabbit
Tarr: Name of a plant
Tee: Contraction of the Isaan word “Too-wee” which means buffalo
Took: Contraction of the Thai word “took-ah-tah” which means a child’s doll or cuddly toy
Too-wee: Isaan word for Buffalo
Waan: Sweet
Waan-jie: Sweetheart
Wee: Brush, comb
Yar: Medicine
Yaart: Rainwater
Yoo: Whirlwind
Yoiy: Dangling threads of foliage seen on some trees

Charlie5oclock
24th February 2008, 23:01
Brukar ni boka tid för thaimassage, eller fungerar det bra med drop-in?

/ C5

MrMupp
25th February 2008, 01:10
Vad jag vill säga är var snäll med tjejerna och behandla dom med respekt, för det förtjänar dom.
Ja, verkligen!! Jag har inte personligen upplevt några problem, men jag har ju hört från tjejerna att det förekommer besvärliga kunder. Jag blir så arg när jag hör sådant! :(

När man besöker en thaisalong (eller motsvarande) skall man inte ställa en massa krav eller tjata för att få sin vilja fram! Inget fel i att ha förhoppningar, men man måste kunna fråga på ett civiliserat sätt, och acceptera ett nej utan gnäll.

/MrMupp

Messerschmitt
25th February 2008, 05:49
Något som jag inte fattade först är hur vissa (många?) thailändskor säger "nej". De svarar helt enkelt inte på frågan! Jag har läst om fenomenet på många ställen, och det bottnar tydligen i någon slags rädsla för konfrontaton. Sedan är det en annan sak att ett glyn som varit här länge naturligtvis tar till sig delar av vårt sätt att bete oss.

Men, frågar du exempelvis om "extra" service och massösen inte säger något; då menar hon "Nej" !

Manlig56
25th February 2008, 06:26
Ett synnerligen artigt och finstämt sätt att framställa en avvisning!

Det är väl bekant att västerlänningar och nordbor i synnerhet allmänt är att anse som råa, oborstade och brutala sällar utan folkvett! Kulturell finess står ej att finna i Norden!

rasken
25th February 2008, 07:29
Ett synnerligen artigt och finstämt sätt att framställa en avvisning!

Det är väl bekant att västerlänningar och nordbor i synnerhet allmänt är att anse som råa, oborstade och brutala sällar utan folkvett! Kulturell finess står ej att finna i Norden!

Nu tror jag du drog alla över en kam.
Nog finns det kulturell finess här alltid, men visst är det många klumpskallar som borde gå någon kurs i uppförande den saken är stenklar.

MrMupp
25th February 2008, 09:16
Rent logiskt beror ju det på hur stort stället i fråga är. Om det bara är ett par tjejer som jobbar samtidigt så kan det ju lätt bli fullt, särskilt vid populära tider. Och återigen, rent logiskt är ju ansträngningen och besväret med att ringa och fråga avsevärt mindre än att gå dit, och få vända hem igen med oförrättat ärende. Jag har själv hört detta hända relativt ofta vid besök på olika salonger.

Själv brukar jag alltid boka tid, men kanske finns det lite större ställen uppe i Tokholm än vad det gör här i Götet. Även om jag har sett lokaler här med fler än två massagebritsar, så har jag faktiskt aldrig varit med om att det har jobbat mer än två tjejer åt gången. Så åtminstone i Göteborg tycks det vara rätt lämpligt att ringa. :)

Manlig56
25th February 2008, 09:25
Nu tror jag du drog alla över en kam.
Nog finns det kulturell finess här alltid, men visst är det många klumpskallar som borde gå någon kurs i uppförande den saken är stenklar.
Nja, egentligen gjorde jag inte det utan det var menat som en parallell mellan nordeuropeisk kultur och sydöstasiatisk kultur, där vi väl historiskt är något mer bekanta med Kina och Japan än länderna längre söderut även om vi i väst också har en del kännedom om kulturen i Siam (det gamla Thailand).

Ett för västerlänningar obegripligt blomsterspråk fullt av allegorier och artighetsfraser, artighet bortom allt som existerat i Europa, bockande och leende, vanhedern och skammen av att "förlora ansiktet". Geishakulturen inte minst.

Men visst finns det de som man kan tycka behöver en duvning i västerländsk kultur också och hur man beter sej, som att kunna äta på ett snyggt sätt med kniv och gaffel exempelvis. Bara en sådan sak.

rasken
25th February 2008, 09:33
Rent logiskt beror ju det på hur stort stället i fråga är. Om det bara är ett par tjejer som jobbar samtidigt så kan det ju lätt bli fullt, särskilt vid populära tider. Och återigen, rent logiskt är ju ansträngningen och besväret med att ringa och fråga avsevärt mindre än att gå dit, och få vända hem igen med oförrättat ärende. Jag har själv hört detta hända relativt ofta vid besök på olika salonger.

Själv brukar jag alltid boka tid, men kanske finns det lite större ställen uppe i Tokholm än vad det gör här i Götet. Även om jag har sett lokaler här med fler än två massagebritsar, så har jag faktiskt aldrig varit med om att det har jobbat mer än två tjejer åt gången. Så åtminstone i Göteborg tycks det vara rätt lämpligt att ringa. :)

Vadå britsar? Här i Sthlm. rör det sig om bås, där man blir placerad på en mjuk madrass på golvet, ca 8till 10st sådana. 2tjejjer? Här är minst 5st. på ställena. Du får helt enkelt starta karetan och ta dig hit, Ni är helt enkelt underbemannade.

Messerschmitt
25th February 2008, 16:32
Men visst finns det de som man kan tycka behöver en duvning i västerländsk kultur också och hur man beter sej, som att kunna äta på ett snyggt sätt med kniv och gaffel exempelvis. Bara en sådan sak.

Tja, thailändare verkar klara sig bra med sked och gaffel, efter vad jag har sett i alla fall.. Själv känner jag mig en aning formell när jag äter thaimat med gaffel och kniv i den "korrekta" europeiska fattningen.

Messerschmitt
25th February 2008, 16:49

/ C5

Jag bokar bara tid om jag vill träffa ett särskilt thai-glyn, och det vill jag ju för det mesta.. ;) Om jag går till ett ställe där jag aldrig varit förut bokar jag aldrig tid.

Jag tycker verkligen synd om er Göteborgare! På stället jag besökte i söndags vid 11-tiden satt det 4-5 sysslolösa glyn och bara väntade på kunder, klart man blir välkomnad då ;)

ante1969
25th February 2008, 19:28
Ska till borås snart! nån som vet om det finns några
tjejer där????

Messerschmitt
25th February 2008, 19:35
Ska till borås snart! nån som vet om det finns några
tjejer där????

Ja, det finns det. 51.433 st närmare bestämt enligt SCB. Du behöver inte skicka PM och tacka.. :devil:

James Stånd
26th February 2008, 18:38
Bland alla trådar om olika ämnen på det här forumet är denna en av de absolut bästa. Med några få undantag utan påhopp och trams. Saklig och informativ och med Messeschmitts och Mr Mupps gedigna kunskaper och erfarnheter i ämnet har tråden blivit intressant rakt igenom. Många med mig har fått lite mer tips med ett p och kunskap om hur man skall uppträda och vilka ställen som är mer tillmötesgående än andra är med våra speciella önskemål. Dessutom ger ju erfarenhet färdighet så till och med jag har lyckats få Happy End i "Thai-öknen" Göteborg.:fuyou2:
// James

MrMupp
27th February 2008, 00:14
Bland alla trådar om olika ämnen på det här forumet är denna en av de absolut bästa.
[...]
Dessutom ger ju erfarenhet färdighet så till och med jag har lyckats få Happy End i "Thai-öknen" Göteborg.:fuyou2:
Haha, någon "öken" vet jag inte om det är, men visst, det är långt mellan oaserna... :)

Och jodå, det här är faktiskt en ovanligt bra och trevlig tråd. Det är inte ofta det händer på det här forumet; sist det inträffade var väl den legendariska Heartbeat-tråden, kan jag tänka mig.

Jag skulle vilja citera ett av de bästa inläggen i den här tråden i sin helhet. Pelle_31_sthlm, som verkar vara en mycket sympatisk människa, har flera gånger påpekat vikten av att uppföra sig som folk, och vara snäll och ödmjuk. Det här gillar jag:

Usch, vad okänsligt det där lät, är det allt du tänker på Herr paka7474? Att bli avrunkad?
Jag tycker snarare att det, om man har tur, ska kallas som originalet, Happy Ending, vilket det ju verkligen är.
Dessa kvinnor och tjejer som är så otroligt gulliga, snälla, söta, roliga och mysiga förtjänar all respekt dom kan få.
Jag har varit på några ställen nu, och på nåt ställe fått en härlig avslutning, ´på andra ställen har det inte blivit nåt, men skön massage i vilket fall.
På det stället som jag fick ett extra skönt avslut, berättade tjejen att hon var så trött på dom som kom in och var sura och lite stöddiga och bara liksom verkade ta för givet att hon skulle göra det.
Nä lite ödmjukhet skadar aldrig, vem man än träffar.
Väl talat!!

/MyspysMuppen

andersson04
2nd March 2008, 23:19
Denna tråd liksom ThaiFAQ-tråden är riktigt bra. Stort tack till Messer, Tallen och andra flitiga postare! Har med dessa trådar som hjälp inte haft några problem att hitta bra massage med lite extra. Och inte kände jag mig obekväm i situationen heller, tack vare "förberedelserna" härifrån.

Jag är helnöjd med det jag får, och är absolut inte ute efter "fullservice" eller liknande, men kan ändå inte låta bli att fundera på att det vore trevligt om massösen också var naken under massagen. Inte för att jag vill ta på henne, utan mest för att en trevlig stund skulle bli ännu trevligare med nåt fint att titta på :) Nån som bett om detta, eller vet om man kan göra det utan att riskera att hamna i onåd?

wiggum
3rd March 2008, 10:39
hmm, det finns ett nyöppnat thai-massage-ställe alldelles i närheten av min bostad. Har bara sett det från utsidan, det ligger lite avsides, tidigare var det ett café där, sen en sushireasturang och sen en till sushirestaurang, alla gick i KK. Om det är ett bra thaimassageställe vore det ju synd om det också går i KK.
Nu är inte jag den typen som bara stövlar in på ett thaimassageställe (tyvärr). Någon som kan tänka sig att scouta? Skicka i så fall ett PM så kan jag skicka adress och telefonnummer dit. Om man står på T-centralen så tar det ca 20 minuter att ta sig dit.

James Stånd
9th March 2008, 11:38
Vad jag skrev var att jag besökt två av dessa. Ingenting annat. Du tycks tro att det förekommer någon slags obskyr verksamhet på ett thaimass. Så är det inte, där ges bara massage!

Om Polisen vore intresserad, är det bara att öppna tidningen... Ännu enklare skulle det vara att som privatperson skriva på detta forum och be att några connoisseurer PM:ar om det. Många på det här forumet tycks ju tro att det skulle vara "ofarligt" att skicka initierade PM till personer som skriver här...

Jag är dock helt övertygad om att Polisen har betydligt väsentligare saker att ta tag i, än att spana och springa på thaimass!
Jag tror också polisen har viktigare saker att hålla på med men det är ju ändå onödigt att ofentliggöra dem på detta sätt. Inte minst med tanke på Thaistället själv. De känner kanske att de får dåligt rykte om det blir allmänt känt det som endast en begränsad krets känner till. Låt oss istället ta vara på och vara glada att ha någonting som alla inte vet och ha kvar spänningen för de som inte vet om de kan få allt man önskar.
//James

Rune69
15th March 2008, 23:48
Ja, inte var det jag i alla fall ! Jag hade knappt sett ett glyn innan tallen fick in mig på rätt spår i livet i somras, än mindre talat med ett. Jag har en känsla av att glynspåret kan erbjuda både otrolig glädje och välbefinnande, men också stunder av djupaste förtvivlan. Så känns det för mig i alla fall..

Messer, en fråga som jag haft i mitt huvud länge om dig - hur pass beroende är du av dessa små änglar? Har själv aldrig - hittills - fått mitt huvud förvrängt av dem, men jag kan tänka mig att det skulle kunna hända väldigt lätt??

Messerschmitt
16th March 2008, 07:15
Ja du Rune! Knepig fråga! Alla glyn är ju inte världens gulligaste och trevligaste, men många är det! I början handlade det bara om att köpa sig en förhoppningsvis skön massage och en avrunkning. Sen kom jag på att om man börjar gå tillbaka till samma glyn flera gånger så får det hela ibland en helt annan dimension! Man börjar lära känna människan bakom massageglynet.. Det finns mycket i en thailändskas sätt att vara som jag gillar väldigt mycket, och annat som jag överhuvutaget inte förstår.

pelle_31_sthlm
16th March 2008, 07:15
Jag kan också svara, man blir beroende på nåt skumt sätt.
Dom är så otroligt gulliga och söta, jag bara faller pladask, vet inte om det är nåt trick dom har, dom kanske vet att svenska män faller för att dom är så där gulliga och goa. :-)
Det konstiga är att jag precis som Messer aldrig förut ens har reflekterat över thailändskor, tyckt att dom bara var små och såg glada ut ungefär.

nice&easy
17th March 2008, 09:19
hej James. tips me PM tar ven ja gärna emot. Var i GBG i helgen och provade ett ställe. Massagen va bra men inte minsta notis om happy ending trotts ståfräs och antydningar från mig... suck.

Hmm... skulle bra gärna vilja veta hur detta går till. Man betalar för en vanlig massage - som kostar hur mycket? - och sedan frågar man tjejen om hon vill ge det hela ett extra lyckligt slut? Jag antar att man bör fråga henne redan innan man lägger sig ner om hon gör lyckliga slut och vad hon i så fall önskar sig för tillägg eller?

Det låter lite knepigt det här. För så vitt jag förstår så tvingas man i alla fall betala för vanlig massage, trots att det bara var halva önskemålet. Vad händer om man tar upp frågan redan innan man har betalat något?

saxo69
17th March 2008, 10:16
hur detta går till? lite råd från mig, själv är jag nybörjare på detta område med dela gärna min erfarenhet, en grundkurs verkligen ...
först såklart hitta ett ställe där man har god chans till lyckligt slut!
man väljer helkropps-oljemassage - inte traditionell thaimassage - kanske måste man betala den vanliga massagen i förväg
man leds in i rummet / bakom gardinerna
tjejen ber man ta av kläderna och försvinnner en stund
behåller man kalsongerna på då kan tjejen se till och med lite beskiven ut - dem också säger hon!! - oj oj, är det verkligen helkroppsmassage svara han
massagen oftast - inte alltid - börjar med att man ligger på magen och hon tar hand om fötterna och ben
så småningom tjejen masserar och smeker runt lår och ljumsken - man får stånd (ganska erotikst redan då tycker jag)
kanske hon märker det redan när man ligger på magen och leker mellan benen - annars missar hon ju inte det när man vänder på ryggen!
oj hoppsan, ber om ursäkt kanske, berömma massagen
då kommer man framme med lite ögonkontakt, humor, kanske några fingrar för att visa hur många hundralappar du betalar, eller hur många hon vill ha om hon ta initiativet
ibland om tjejen inte erbjuder happy ending själv förstår hon såklart vad som pågår och så hämtar hon en kollega som erbjuder extras (om det är rätt ställe alltså)
alltså detta funkar för mig: leende, glad, ödmjuk, oskydig, vänlig

lelle
19th March 2008, 17:50
Felet som många gör att man går till massagen i helt fel avsikt. Om man är bara fokuserad på ”happy ending” då blir man säkert besviken om inget händer. Men går man dit för en vanlig massage är man kanske nöjd med det. Om det sedan erbjuds något extra då ska man se det som en bonus , iaf är det inget som man ska ta för givet. Händer det så händer det ;).

mvh/lelle

Mrtall
19th March 2008, 19:26
Felet som många gör att man går till massagen i helt fel avsikt. Om man är bara fokuserad på ”happy ending” då blir man säkert besviken om inget händer. Men går man dit för en vanlig massage är man kanske nöjd med det. Om det sedan erbjuds något extra då ska man se det som en bonus , iaf är det inget som man ska ta för givet. Händer det så händer det ;).mvh/lelle

Äääh. Man tar reda på förutsättningarna innan man tar av sig brallorna. Det känns så löjligt att dra på sig dom och gå igen om man skulle ha tagit fel.

Ante
19th March 2008, 21:35
Äääh. Man tar reda på förutsättningarna innan man tar av sig brallorna. Det känns så löjligt att dra på sig dom och gå igen om man skulle ha tagit fel.

Så du står utanför och frågar tidigare kunder om dom fått nåt ? *ler*

Skulle inte tro det... jag vet att du hoppar jämfota in genom dörren och samtidigt skriker "runkar ni ballen här" ?

;-) ;-) ;-)

Messerschmitt
20th March 2008, 15:46
Till er som planerar att gå på Thai-salong i påskhelgen: Var nu lite schyssta och ta med ett påskägg med godis eller några kilo god frukt till glynen! Ni anar inte vad effekten kan bli.. ;)

rasken
20th March 2008, 16:28
Till er som planerar att gå på Thai-salong i påskhelgen: Var nu lite schyssta och ta med ett påskägg med godis eller några kilo god frukt till glynen! Ni anar inte vad effekten kan bli.. ;)

Alltid en början

Hemp
20th March 2008, 16:30

För oss lite nyfikna, kan du inte berätta. Jag trodde att jag kunde ana effekten men om du säger att det inte går tycker jag att det är din plikt att berätta och inte låta oss okunniga leva i ovisshet.:(

rasken
20th March 2008, 16:31
För oss lite nyfikna, kan du inte berätta. Jag trodde att jag kunde ana effekten men om du säger att det inte går tycker jag att det är din plikt att berätta och inte låta oss okunniga leva i ovisshet.:(

Ja vad kan det bli tro?

Hemp
20th March 2008, 16:36
Ja vad kan det bli tro?

Ja du, inte vet jag. De kanske blir alldeles sockerstinna och börjar arbeta på tok för hårt...

Messerschmitt
20th March 2008, 17:31
Effekten blir:

Att glynen blir glada :)

Hemp
20th March 2008, 17:38
Å tack Messer för förtydligandet.

"När ett glyn blir riktigt glad, hissar alla män på salongen sin fana"

Gammalt djungelordspråk:rolleyes:

Messerschmitt
20th March 2008, 17:47
När ett glyn blir glatt
Får Messer fnatt

När Messer får fnatt
Blir glynet som besatt

När glynet blir som besatt
Har Messer sitt sista andetag tatt

När glynen alla hans pengar tatt
Måste Messer sälja både bil och katt

När glynen kokar gryta på hans katt
Ja, då blir Messer riktigt lack

När glynet målat naglarna med rött lack
Ja, då säger Messer ett trött tack

Mrtall
20th March 2008, 17:55
Så du står utanför och frågar tidigare kunder om dom fått nåt ? *ler*

Skulle inte tro det... jag vet att du hoppar jämfota in genom dörren och samtidigt skriker "runkar ni ballen här" ?

;-) ;-) ;-)

Förtal! Grovt förtal. Jag är en mycket diskret, men oerhört sensibel gentleman. Det finns vissa signaler att gå efter. Som häromsistens på ett nyöppnat ställe med introduktionspris 300 spänn t ex - vid lämnandet av en 500-hundring lade den söta damen kärvänligt handen på "mej" i st f att rota efter växel. En sådan serviceminded tös belönade jag naturligtvis utan vidare med ytterligare en hundring. Inga problem med byxorna där inte.:cool:

Twinncam
22nd March 2008, 14:29
Fantastisk poesi, jag blir rörd till tårar.
Glad Påsk !

raukis
22nd March 2008, 21:36
Jag har läst tråden med stort intresse då jag är en "nybörjare" inom thaimassage - världen.

Till min fråga:

Då jag varit tre gånger på samma ställe och alltid får samma söta thaitjej att behandla mig så undrar jag om det är en slump att det blivit samma tjej hela tiden?

Mrtall
22nd March 2008, 22:06
Jag har läst tråden med stort intresse då jag är en "nybörjare" inom thaimassage - världen.

Till min fråga:

Då jag varit tre gånger på samma ställe och alltid får samma söta thaitjej att behandla mig så undrar jag om det är en slump att det blivit samma tjej hela tiden?

Neej........

Gato
22nd March 2008, 22:12
Fantastisk poesi, jag blir rörd till tårar.
Glad Påsk !

Katten blir också rörd.

raukis
22nd March 2008, 22:12
Neej........

Tänkte väl det. :D

Kicki
25th March 2008, 16:38
Vad jag har förstått så får man kanske fråga själv, inte vänta på att de ska ta tag i s(t)aken. Då sparar ni er besvikelse och era pengar om det var vad ni hade väntat er. Inte fasiken hade jag velat att någon dök ner mellan benen på mig om det inte var min önskan, så ni får kanske ta och ha lite framförhållning. Inte heller tror jag tjejerna frågar, för det kan ju vara ett helt "seriöst" massagebesök han är ute efter...Så enkelt sagt, kläm ur er önskemålet innan ni lägger er tillrätta. Ta inte saker för givet.

Kicki
25th March 2008, 17:02
Har både lockat och pockat ..... utan respons från massörerna!

Då har du kommit fel.
Fråga innan, inte under tiden.

Stefan_B
25th March 2008, 19:33
Efter att ha läst thaimassagetrådar här på forumet verkar "lyckligt slut" i de flesta fall vara likställt med en avrunkning, stämmer det? Hur många här väntar sig mer än det?

Messerschmitt
25th March 2008, 19:51
Efter att ha läst thaimassagetrådar här på forumet verkar "lyckligt slut" i de flesta fall vara likställt med en avrunkning, stämmer det? Hur många här väntar sig mer än det?

Enligt glynet är det väldigt många kunder som vill ha mer än så, men att vilja är ju inte detsamma som att få.. ;)

Stefan_B
25th March 2008, 19:56
Enligt glynet är det väldigt många kunder som vill ha mer än så, men att vilja är ju inte detsamma som att få.. ;)

Det är ju sant, men frågan är hur många som får mer ;) Personligen skulle jag klara av handtrallandet på egen hand och skulle aldrig låta nån annan göra det åt mig... även om jag fick betalt :cool: Jag finner det nämligen svårt att njuta av det när någon annan gör det på mig.

Messerschmitt
25th March 2008, 21:50
Det är ju sant, men frågan är hur många som får mer ;)

Det är inte en fråga som lämpar sig så bra på ett öppet diskussionsforum.. Det är inte bara sexköpare som läser här!

andersson04
25th March 2008, 22:54
Upprepar min fråga, eftersom jag ännu inte fått svar. Hoppas någon vill upplysa mig.

Jag är helnöjd med det jag får, och är absolut inte ute efter "fullservice" eller liknande, men kan ändå inte låta bli att fundera på att det vore trevligt om massösen också var naken under massagen. Inte för att jag vill ta på henne, utan mest för att en trevlig stund skulle bli ännu trevligare med nåt fint att titta på :) Nån som bett om detta, eller vet om man kan göra det utan att riskera att hamna i onåd?

raketost
26th March 2008, 07:42
Upprepar min fråga, eftersom jag ännu inte fått svar. Hoppas någon vill upplysa mig.

Svaret på din fråga är Ja och ja. :D

Övertolka inte svaret nu ;) fråga kan man alltid, du kan bara få ett ja eller nej, du blir inte utslängd i bara mässingen :)

Har hört en nära kompis som både fått sett och känna.

:beer:

/raketost

mikael3002
1st April 2008, 20:51
hmm en fråga till Messer...när ett glyn mycket bestämt förklarar att hädanefter så skall man fråga efter just henne när man vill besöka salongen har man satt sin sista potatis på den salongen då om man skulle råka glömma bort det där???...dessutom så hörde jag faktiskt inte vad hon hette..så det känns som om jag helt enkelt får söka mig till en anna salong ..snyft..eller finns det hopp :D

M

Mrtall
1st April 2008, 21:15
hmm en fråga till Messer...när ett glyn mycket bestämt förklarar att hädanefter så skall man fråga efter just henne när man vill besöka salongen har man satt sin sista potatis på den salongen då om man skulle råka glömma bort det där???...dessutom så hörde jag faktiskt inte vad hon hette..så det känns som om jag helt enkelt får söka mig till en anna salong ..snyft..eller finns det hopp :D

M

Han är ju i landet utan prickar.

Det är väl bara att stega in och skrika efter "Min favorit" och hoppas på det bästa. Om Du inte har glömt bort utseendet också förstås, då kan det ju i värsta fall bli lite problematiskt och leda till att Du "råkar ut" för någon annan. Å andra sidan kan Du ju skylla på synnedsättning p g a vulgobrillorna och ev. nedsatt hörsel. Det brukar en hycklande typ som jag göra när jag egentligen vill ha någon ny stjärna. (Exkl. vulgobrillorna).

Cherry
1st April 2008, 21:29

M

Men du kan ju först ringa dit och förklara vem av tjejerna du menar, och som tallen skriver så borde du väl förhoppningsvis komma ihåg henne. Eller så går du förbi och säger att du vill boka in en tid senare i veckan och så väljer du ut den personen du vill träffa... om telefonbeskrivning inte skulle leda någonstans....

mikael3002
1st April 2008, 21:34
jooo men själva grejen med Thaimassage är ju att du inte behöver att planera och boka som när du skall träffa en Er escortdamer..det är mera när andan faller på så att säga...och att då bli "tvingad" att vända sig till ett glyn ..det förstör ju lite glädjen så att säga..nää det är synd för jag gillade verkligen den där salongen...

M

Mrtall
1st April 2008, 21:58
jooo men själva grejen med Thaimassage är ju att du inte behöver att planera och boka som när du skall träffa en Er escortdamer..det är mera när andan faller på så att säga...och att då bli "tvingad" att vända sig till ett glyn ..det förstör ju lite glädjen så att säga..nää det är synd för jag gillade verkligen den där salongen...
M

Jaha, det var det jag förstod. Vadå "tvingad"?? Hon blir skitsur, den andra blir glad, nästa gång blir hon och hon skitsur, den tredje blir glad, osv. Dj-a fjantmjukis.

mikael3002
2nd April 2008, 13:07
Jaha, det var det jag förstod. Vadå "tvingad"?? Hon blir skitsur, den andra blir glad, nästa gång blir hon och hon skitsur, den tredje blir glad, osv. Dj-a fjantmjukis.

Furan jag erkänner mig skyldig till att både vara en fjant och att bära vulgobrillor..men en mjukis njaaa..där vill jag framhärda och påstå att jag enbart är njutningsmänniska och därför gärna vill undvika konflikter i samband med min njutning...:rolleyes:

M

rasken
2nd April 2008, 14:19

M

Men snälla vän
Ingen tvingar dig att ta ett glyn du inte vill, är det något dom är så är det förstående,så vänta på "ditt speciella" eller om hon inte är på plats, kom igen en annan dag.Lycka till i lisglynsfältet.

rasken
2nd April 2008, 14:32
Litet vackert sexigt glyn
fullt av finnar var i hyn
men efter 8 da`rs behanling
skedde där en ren förvandling
Raskens trollstav svängdes lätt
så var glynet fint och slätt

Messerschmitt
2nd April 2008, 16:05

M

Min ärliga mening om detta: Välj ett annat glyn så fort du kan! Om du gör som hon säger så är du fast för evigt sen.. Risken finns förstås att om en annan tjej börjar massera dig och den första upptäcker detta så tar hon helt enkelt över! Så gjorde "mitt" glyn.. Nu när ursprungsglynet är tillbaka så kan det ibland hända att jag är sugen på att boka henne, men det vete tusan om mama-san ens skulle tillåta detta! Och om jag skulle göra det så är det defintivt slut med glynets hembesök :(

P.S
Jag är tillbaka från landet utan prickar, det blev bara en dag där.. (1:a april) ;)

Mrtall
2nd April 2008, 16:47
Min ärliga mening om detta: Välj ett annat glyn så fort du kan! Om du gör som hon säger så är du fast för evigt sen.. Risken finns förstås att om en annan tjej börjar massera dig och den första upptäcker detta så tar hon helt enkelt över! Så gjorde "mitt" glyn.. Nu när ursprungsglynet är tillbaka så kan det ibland hända att jag är sugen på att boka henne, men det vete tusan om mama-san ens skulle tillåta detta! Och om jag skulle göra det så är det defintivt slut med glynets hembesök :(

P.S
Jag är tillbaka från landet utan prickar, det blev bara en dag där.. (1:a april) ;)

Nu har Du ju chansen att spänna musklerna och ta ytterligare ett steg; en dubbel hemma! (Hetsar)

mikael3002
2nd April 2008, 17:02
Jag hade nog för avsikt att inte låta något glyn styra över mina massagevanor...men eftersom jag som sagt var inte gillar att mixa konflikter och njutning så tänker jag helt enkelt lösa problemet genom att byta salong...någon rekommendation :rolleyes:...och ja jag vet furan både och Messer har gett mig massor av rekommendationer men jag kunde inte låta bli...;)

M

Messerschmitt
2nd April 2008, 18:45
Nja, så jag kanske överdrev lite.. Välj en annan tjej, garva lite och säg att "I like to butterfly..:) De flesta glyn gillar att man bjuder lite på sig själv.

MrMupp
8th April 2008, 04:31
Jag vill ödmjukt påminna om att min Thaimassageguide för Göteborg finns tillgänglig för den som bidrar med något själv. Allt jag önskar i gengäld är att du ger mig lite konkret information, gärna i form av en personlig berättelse. Positiva eller negativa erfarenheter spelar ingen roll, jag är bara intresserad av fakta. Var har du varit, vad hette tjejerna, hur var bemötandet, hur såg det ut där, vad kostade det, och så vidare. :-) När jag får veta något nytt så uppdaterar jag min guide, som för övrigt redan är ganska komplett.

För närvarande har jag personlig erfarenhet eller rapporter från alla ställen utom Bangkok Bodycare & Massage vid Järnbrottsmotet, så om någon vill hjälpa till att undersöka det är jag extra tacksam!

mikael3002
8th April 2008, 20:23
Jag har dag efter lite research kommit fram till att jag trots allt föredrar när salongerna spelar mer thai inspirerad musik istället för mer traditionell..och att jag dessutom inte är helt förtjust i när massagedamerna pratar med varandra och fnittrar..jag hundra procent på att de alltid fnittrar åt mig...:(

M

Messerschmitt
9th April 2008, 15:18
Det är mycket möjligt att de ibland fnittrar åt sina kunder. Men tänk på att många av dem jobbar 12 h/dag, 6-7 dagar/vecka! Salongen kan ibland vara hela deras värld under vistelsen i Sverige. Om man kan skänka dem lite glädje under den tiden så är det bara bra tycker jag.. Många glyn gillar faktiskt att man intresserar sig för dem och frågar om deras liv i hemlandet och liknande.

mikael3002
9th April 2008, 18:48
Idag bestämde jag mig helt sonika för strunta i att ett av glynen bestämt sig för att hon hade abonnemang på mig och jag därför skulle byta salong...så idag åkte jag tillbaka och tro det eller ej men det blev inget vilt uppträdande eller tumult...:D jag var tydligen inte alls så uppskattad som jag hade gått och inbillat mig...istället fick jag en mycket trevlig ung dam som utförde "tablett" tricket vs hon matade mig med halstabletter via kyssar..om det berodde på att jag har så förbaskat dålig andedräkt eller om det var en trevligt trick det har jag ingen aning om..trevligt var det iaf.

När vi började prata lite så refererade hon till att jag tidigare träffat hennes syster och gissa om jag då började bli lite svettig..eftersom jag då trodde att det "the possesive one" var systern det visade sig dock att så var inte fallet till min stora lättnad.

Summa summarum en mycket trevlig massage och jag har "återvunnit" salongen..:thumbs:

M

Mrtall
9th April 2008, 19:25
Summa summarum en mycket trevlig massage och jag har "återvunnit" salongen..:thumbs:

M

Där ser man..När vulgobrillorna åkte av så blev det stake i Micke!:p

rasken
10th April 2008, 08:05
Nu har Bodström alltså knull i knull och tutt, uttalat sig i Thailandfrågan också.
Läs dagens insändare i Expressen av Dick Wase Sunny Börjesson, Björn Elzen, Isabella Lund, Carl Johan Rehbinder och Pia Struck.

Dom uttalar sig så att vi vanliga snart inte vågar tala om att vi kommer från Sverige. Alltså Ecpack menar jag , jag skriver som en jävla kossa.

acoj
11th April 2008, 07:09
Någon som känner till något initimt thaimassage i GBG kan väl PM:a mig !

Zplath
11th April 2008, 13:16
Har nu hattat runt på en del ställen i Stockholm och dess omnejd. En del bättre än andra och en del där de absolut inte kör något mer än massage.
Ett ställe har jag dock fått som favorit nu. De är bara bättre och bättre. Sist fick jag en 15 minuters holmgång då jag valde att lägga happy delen i mitte i stället för slutet. :-)

Xtiger
11th April 2008, 17:39
och för att dom faktiskt har ögonen på sig!
Vore intressant med en utveckling av det här påståendet,vad det närmare betyder.

Lillemand
12th April 2008, 18:52
Vore intressant med en utveckling av det här påståendet,vad det närmare betyder.

Självklart!

Till att börja med, så sliddras och sladdras det på tok för mycket på internet om vad som pågår på [många av] thaimassageställena. Det tar inte många minuter för den nyfikne att hitta hit, till thaisex.se, flashback eller andra. Det är ingen mening med att jag försöker vara diskret med det, det tar inte många minuter med google eller liknade verktyg för att hitta dit.

Tror ni ens för en sekund att det bara är vi som hittar hit? Eller att de andra som hittar hit inte är minst lika smarta som vi är? Bara som ett av många exempel: Jag såg en beskrivning av ett händelse på ett ställe, lätt omskriven "Det syns fortfande en fläck på en [föremål] [avstånd] bort.... .... på ett ställe nära [offentlig institution]". Det finns bara EN thaimassage nära den institutionen, så alla som hittat inlägget räknar lätt ut att där erbjuds mer än vad som står deras annons i City, eller i referatet om denna klinik i en känd website som inte har ett dugg med sex att göra.

Sedan kan man ju fundera över resultatet av all indiskretion. Det är ju en sak att polisen för tillfället jagar större fiskar än thaimassagekunder som får extra service, men har ni funderat över vad som kan komma genom att vissa är så lösmynta? Tänk om polisen får för sig att undersöka om strömmen av thailändskor till massagearbete är frivillig eller en form av trafficking (som den med visst fog kan sägas vara i Danmark)?

Till att börja med står det i princip i alla hyresavtal för lokaler och bostäder, att "avtalet är förfallet till omedebar avflyttning om lokalen används till att tillhandahålla sexuella tjänster mot ersättning". Det står så i kontraktet till min lägenhet, till mitt företag, till mitt garage (häpp!). Anledningen är att hyresvärden vill kunna kasta ut hyresgästen om det kommer fram att det drivs "bordell" i lokalen, för i annat fall riskerar värden att åtalas för koppleri. Det står i min kompis hyresavtal också. Hon driver - en Thaimassageklinik.

Får en tidning - som CITY - misstankar om att en viss klinik säljer sexuella tjänster, kommer man att neka att ta in deras annoncer. Det finns en gammal, men gällande och prejudicerande dom mot en tidning i Skåne, där ansvarige utgivaren dömdes för koppleri på grund av att man publicerade massageannoncer fast man "kände till eller borde ha insett att det var fråga om prostitution". Det var av detta skäl som DN upphörde med massageannoncer i "Yrkes- och Hantverkshjälp" flera år före "sexköpslagen".

Sen kan ni väl tänka på tjejerna själva. De flesta av dem är här på tidsbegränsade visa, eller visa som ej tillåter att man arbetar. Om myndigheterna får kännedom om att dom ägnar sig åt att sälja sexuella tjänster åker dom ut, vilket i de flesta fall är en personlig katastrof för dom. Även om det inte går så långt, så är det absolut inte självklart att ägaren blundar för vad dom sysslar med - tjejerna kan bli av med jobbet. Det är återigen risken att åka fast för koppleri, eller risken att mista lokalen, som driver på.

Med det nuvarande klimatet i Sverige runt sexhandel får man inte ta för givet att det massageställe man besöker, eller tjejen som man får massage av, inte har ögonen på sig på ett eller annat sätt. Ägaren, hyresvärdar, svartsjuka äkta hälfter, grannar, feminister, "seriösa" massöser i grannskapet som blir irriterade över att dras över samma kam... Varför ta för givet att just polisen av alla inte har tid?

Ser jag spöken på ljusa dagen? Ja, kanske det. Min kompis fick i alla fall oväntat besök av myndigheterna. Dom ville kolla arbetstillstånd och bokföring, men det var tydligt att dom spanade in andra saker också. Hon var inte den enda dom besökte.

I början av 2000-talet sprängde polisen en massageklinik/bordell på Södermalm. Den hade 'tolererats' ett antal år, men när man började ta in tjejer från Sydamerika för att öka ut rörelsen började verksamheten genera grannarna, som bad polisen titta på saken...

Som sagt: Det sladdras på tok för mycket! Förr gällde en hederskodex för oss som köpte eller sålde sex - "Diskretion Hederssak".

Släpper vi den idag, när det är ett brott att köpa, och när det ropas på straffskärpningar ända upp till obligatoriskt fängelse, är det bara en tidsfråga innan någon av oss som tycker om thaimassage åker fast, eller innan en klinikägare råkar riktigt illa ut. Straffskalan på koppleri börjar med fängelse, så det är verkligen inget att leka med.

Mr Furious
14th April 2008, 16:13
Efter att ha läst lillemands inlägg så fick jag följande fundering i huvudet: Är det någon mer än jag som reflekterat över att de senaste två-tre månaderna har antalet Thai-massage annonser i City tidningen minskat? Dessutom tycker jag mig se att vissa som tidigare annonserat och kanske mellan raderna omnämnts här i forumet inte längre syns till..

Eller är jag bara paranoid?

James Stånd
14th April 2008, 18:03
..... än thaimassagekunder som får extra service, men ...
Bara en liten, kanske naiv, fråga. Räknas det som en sexuell tjänst om man som kund får ordinär thaimassage och som avslutning även får massage på snoppen med eller utan happy end? Var går gränsen? Om man utesluter happy end - är det tillåtet att massera snoppen?:confused:
//James

pelle_31_sthlm
14th April 2008, 20:02
jag kan inte annat än att hålla med fullständigt, och förresten, i princip alla ställen jag har varit på tillhandahåller endast vanlig skön massage som är som bomull för ryggen och inget annat.
Samt att dom beklagar sig att så många idioter klampar in och pladdrar rakt ut om att dom vill ha runkning och avsugningar, fy fan säger jag, vad respektlöst och taskigt.

häpp
14th April 2008, 20:08
Bara en liten, kanske naiv, fråga. Räknas det som en sexuell tjänst om man som kund får ordinär thaimassage och som avslutning även får massage på snoppen med eller utan happy end? Var går gränsen? Om man utesluter happy end - är det tillåtet att massera snoppen?:confused:
//James

James - svaret på din första lilla fråga: ja, det räknas som sexuell tjänst mot ersättning.
Svaret på din tredje fråga: massage går ut på att stimulera blodflödet i de masserade kroppsdelarna. Stånd uppstår när blodflödet ökar i snoppen. Det är själva essensen av sexuell stimulering. Så vad tror du? Kan man massera någon annans snopp och ta betalt utan att det räknas som sexuell tjänst? :sheep:

Messerschmitt
14th April 2008, 20:27
Jag är ju som bekant en av dem som "sladdrar" allra mest om thaimassage här. Jag skriver aldrig ut något namn på någon av salongerna på forumet, men däremot har jag gett många tips via PM. Visst ligger det mycket i vad Lillemand skriver, ett alltför frekvent omnämnande på sidor som denna kan säkert leda till oönskat intresse från myndigheters sida. Å andra sidan är jag övertygad om att många salonger har fått mycket större intäkter tack vare skriverierna här och på andra forum.

Faktum är att många salonger tillhandahåller sexuella tjänster i form av "intimmassage", men sällan något mer avancerat än så. Faktum är också att SA är en sajt där man skriver om betald sex. Intresset är oerhört stort för vad salongerna erbjuder, så jag tror att det är omöjligt att få stopp på skrivandet.

pelle_31_sthlm
15th April 2008, 19:06
Messer har ju såklart rätt, att det här är ett forum för dessa grejor, och jag vet ju att det finns salooons som kör med extra, men faktum är att det enligt min erfarenhet inte är så otroligt många ställen som har sånt.
Man kan lätt bli lite vilseledd att tro det ibland när man läser här och så dyker det upp en del odågor som är så respektlösa tycker jag, som verkar tro att man bara stövlar in och uppför sig som tölpar på massageställena.
En gång låg jag och fick massage och så kom det in en typ som ville ha den yngsta tjejen.
Han undrade högt och ljudligt om det ingick extramassage eller om han "måste" betala extra, vilket han nog motvilligt kanske skulle kunna tänka sig, fast bara om det var lite sug också.
Gick det bra att smeka tjejen undrade han, och så avslutade han med att fråga om dom inte kunde vara två tjejer samtidigt.
Tjejen han pratade med försökte artigt och snällt förklara att dom inte sysslade med sådant, något som hon fick upprepa som en papegoja innan han fattade och gick därifrån.
En minut till och jag hade ta mig fasiken klivit ut med endast handduken på mig och kickat honom på pungen och tagit betalt för det :-)

Xtiger
20th April 2008, 10:57
Jag är ju som bekant en av dem som "sladdrar" allra mest om thaimassage här. Jag skriver aldrig ut något namn på någon av salongerna på forumet, men däremot har jag gett många tips via PM.

Jaha och eftersom användarna är anonyma vilka tror du det är som vill ha dina tips?,bara intresserade och inte ex. oroliga pojkvänner/män,lokaluthyrare,nyfikna grannar,journalister,polis och andra myndigheter.

Xtiger
20th April 2008, 15:15
Ser jag spöken på ljusa dagen? Ja, kanske det. Min kompis fick i alla fall oväntat besök av myndigheterna. Dom ville kolla arbetstillstånd och bokföring, men det var tydligt att dom spanade in andra saker också. Hon var inte den enda dom besökte.

Att myndigheterna under senare år ökat kontrollen på branscher med svart arbetskraft ex.där det är vanligt att folk inte har arbetstillstånd och där det förekommer mycket svarta pengar är ingen nyhet,detsamma gäller för ex. frisör
och restaurangbranschen.Något diffust om att det var tydligt att de spanade
in andra saker också låter lite diffust.
Inläggen på forumen är ju alltid sanna :),kan ju ex. inte vara en nekad kund som vill "hämnas" eller rena lögner.
Men visst sladdras det på nätet och som sagt du sladdrar ju trots allt lite själv.

Polare
25th April 2008, 22:46
Alltså det här med thaimassage. Hur mycket klär man av sig egentligen? Har man kallingarna på under handduken, eller tar man av sig helt?

MrMupp
26th April 2008, 07:25
Alltså det här med thaimassage. Hur mycket klär man av sig egentligen? Har man kallingarna på under handduken, eller tar man av sig helt?
Det kan man läsa sig till i Messers Thai-massage FAQ (http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=54416). ;)

Vanligt är att man tar av sig helt och skyler sig med handduken vid oljemassage, men behåller underbyxorna på vid traditionell thai-massage. Det finns en anledning till detta; som många säkert redan vet brukar man likna thaimassage vid liggande yoga, eller yoga för lata. Vid traditionell thaimassage med en välutbildad massös så böjer och viker hon dig i alla möjliga intressanta vinklar och ställningar där det bara är besvärligt att behöva bekymra sig om att handduken skall ligga på plats. :rolleyes:

/Muppen

Rob2
30th April 2008, 13:36
Jag kommer befinna mig i stockholm söndag - tisdag och tänkte äntligen ta chansen till en go massage med olja... osv. Hur är det med öppentider till dessa ställen? någon som vet om dom har öppet nu på söndag? och näst stänger dom på måndag. tisdag åker jag desvärre hem... självklart vill jag helst hitta ett ställe med "happy".

Charlie5oclock
7th May 2008, 05:57
Är det någon som har fått massage av två tjejer samtidigt, och även fått "happy ending"?

rasken
7th May 2008, 06:00
Är det någon som har fått massage av två tjejer samtidigt, och även fått "happy ending"?

många gånger

Mrtall
7th May 2008, 17:08

Fyra. Det händer ibland att dom inte har något annat för sig....:D

lelle
7th May 2008, 17:12
Fyra. Det händer ibland att dom inte har något annat för sig....:D

Ersättningsnivån blir den då fyrdubblad eller:confused:.

mvh/lelle

Mrtall
7th May 2008, 18:03
Ersättningsnivån blir den då fyrdubblad eller:confused:.

mvh/lelle

Skulle aldrig falla mej in. Nej, jag refererar till en alldeles speciell och enstaka händelse. Det är ju inte något som man "råkar ut för" var och varannan dag.

I brist på andra kunder och p g a min oerhörda trevlighet fick det vänliga kollektivet för sig att ha roliga timmen med mej. Trots min i vanliga fall relativa tröghet begränsades denna roliga timme för min del till ca 1 min och 58 sekunder av den 4-dubbla stimulansen.....:D:wank:

Mrtall
8th May 2008, 21:38
Jodå, visst finns det! Det var väl ungefär så jag började min karriär, jag satte mig med Gula sidorna och hitta.se och sökte rätt på alla thaimassageställen i Göteborg, och testade lite nya inrättningar då och då. Hittills har jag hunnit med att besöka 8, av 11 möjliga.

Men vissa vill få ut så mycket som möjligt med minsta möjliga ansträngning. Jag får många frågor av folk som vill bli "garanterade" lyckligt slut. Själv tycker jag det är helt fel attityd -- tanken på någon sur och gnällig svensk som stövlar in på ett thaiställe och försöker kräva en avrunkning gör mig ganska upprörd. :mad: Men om man visar respekt, tar det hela med en klackspark, är glad och trevlig och faktiskt njuter av själva massagen, så kan man ha det väldigt trevligt på många av dessa ställen. Faktiskt. :)

/Muppen

Väl talat Muppen!:thumbs: Va fan är det för fel på en del killar/män som häckar här? PM, omdömmmmen,har funderat på att fundera över om jag ska fundera på en träff med någon som jag vill ha lite omdömen/recentioner om för att våga fundera på om jag skulle fundera på en träff om fundringarna har någon annan substans än webb-runkeri.........

rasken
9th May 2008, 05:00
Jodå, visst finns det! Det var väl ungefär så jag började min karriär, jag satte mig med Gula sidorna och hitta.se och sökte rätt på alla thaimassageställen i Göteborg, och testade lite nya inrättningar då och då. Hittills har jag hunnit med att besöka 8, av 11 möjliga.

Men vissa vill få ut så mycket som möjligt med minsta möjliga ansträngning. Jag får många frågor av folk som vill bli "garanterade" lyckligt slut. Själv tycker jag det är helt fel attityd -- tanken på någon sur och gnällig svensk som stövlar in på ett thaiställe och försöker kräva en avrunkning gör mig ganska upprörd. :mad: Men om man visar respekt, tar det hela med en klackspark, är glad och trevlig och faktiskt njuter av själva massagen, så kan man ha det väldigt trevligt på många av dessa ställen. Faktiskt. :)

/MuppenJa det är just så jag menar, att hålla på och tjata om PM hit o dit är ju absurt, hur skall du kunna garantera något? det kan man ju undra, och om du uppträder korrekt och har normalt folkvett så ordnar sig det mesta, och framförallt, var inte snål. hat man tummen mitt i handen då är man tvåa i alla lägen, tafatt och handfallen, då kan man heller inte kräva något av andra.

James Stånd
11th May 2008, 21:54
Jag kanske har gjort nåt dumt som har levt ett alldeles glynfritt liv hittills. ;)
Ja, troligtvis. Har själv också konstaterat detta efter ett par dagar i Stockholm i förra veckan och två olika Thaimassageställen. Här är utbudet och "tillbehören" betydligt större än mina erfarenheter från "andra sidan". Här får man "känna sig fram" mycket mer än vad som accepters i västra Sverige. Är det så här orättvist eller är det bara tillfälligheter? //James:confused:

MrMupp
13th May 2008, 05:55
Har själv också konstaterat detta efter ett par dagar i Stockholm i förra veckan och två olika Thaimassageställen. Här är utbudet och "tillbehören" betydligt större än mina erfarenheter från "andra sidan". Här får man "känna sig fram" mycket mer än vad som accepters i västra Sverige. Är det så här orättvist eller är det bara tillfälligheter?
Ja, precis, det är nog faktiskt så orättvist. Vad jag har hört är det mycket vanligare i Stockholm med thaihak som erbjuder happy ending, eller åtminstone inte blir upprörda om man frågar efter det. Men i ärlighetens namn har situationen i Göteborg blivit lite bättre på sista tiden, så nu finns det ett flertal hyfsat bra ställen här också. :)

/Muppen

gbgkille
21st May 2008, 18:07
Det är väldigt många som frågar efter PM.
Tyvärr är min erfarenhet då man hjälpsamt skickar tips att man sällan får något tillbaka, ibland inte ens ett tack....

Säger som MrMupp, ge mig ett någorlunda utförligt omdöme om en salong du besökt - positivt eller negativt - så ska du få något tillbaka.

Messerschmitt
3rd June 2008, 20:05
Snälla! Bara för att de flesta salonger har öppet till 20:00 så behöver ni väl inte komma indrällande 5 min före stängningsdags? De flesta glynen tar ju artigt emot även sena kunder, men gladast blir de om de kan stänga salongen vid den tiden.

Mrtall
3rd June 2008, 20:42
Snälla! Bara för att de flesta salonger har öppet till 20:00 så behöver ni väl inte komma indrällande 5 min före stängningsdags? De flesta glynen tar ju artigt emot även sena kunder, men gladast blir de om de kan stänga salongen vid den tiden.

Precis! Tyvärr och förhoppningsvis är väl inte dom drumlarna härinne men man kan ju undra hur dom tänker och även över vilka skumma motiv som finns bakom tänkandet.

Det är precis som Messer säger, ett djävla utnyttjande av den vänliga och artiga mentaliteten. Stänger ett ställe kl 20 och man vill ha en timmes tjänster borde ju varje karl med ett IQ >70 begripa att man kommer senast kl 19???:teeth::teeth:

Vem fan tror sig kunna komma till systembolaget 2 min före stängningsdags för att sedan drälla omkring bland hyllorna i en timme?

Messerschmitt
3rd June 2008, 20:47
Efter 20:00 vill de ju träffa såna som tallen och mig.. ;)

Mrtall
3rd June 2008, 20:51
Efter 20:00 vill de ju träffa såna som tallen och mig.. ;)

Precis, och vi avskyr att vänta men kan ju glädja oss åt att dom dragit in en avsevärd slant på sengångaren.

Messerschmitt
3rd June 2008, 20:53
Synd bara att alla pengarna går åt till motorbikes, risfält, mobiler m.m. till den omfångsrika släkten i Isaan.. ;)

mikael3002
3rd June 2008, 20:55
vadårrå...är stället öppet till 20 så är det ju...;)

M

Mrtall
3rd June 2008, 20:59

M

Jaså? Det är alltså Du!

Messerschmitt
3rd June 2008, 21:00

M

Visst, och hur glad blir du om den lilla Nakhon Ratchasima-tösen slutar "massera" exakt kl 20:00? Det är ju så länge de har öppet.. :devil:

mikael3002
3rd June 2008, 21:02
nix pix...jag var på salongen kl 9:47 imorse...dvs innan de hade öppnat...trevligt med lite lugn och ro:D..nästa kund kom inte förräns 10:15 och sen var det ju ett j-vla rännande:(

M

Messerschmitt
3rd June 2008, 21:05
Hmm.. Nu öppnar de ju faktiskt tidigare än så.. Men då är det bäst att hämta glynet ifråga i hemmet..

Ja, jag erkänner! Jag är fortfarande sur på mig själv över att jag sabbade alltihop med detta lilla Korat-glyn..

mikael3002
3rd June 2008, 21:06
inte på den här salongen...:p

M

Mrtall
3rd June 2008, 21:20
inte på den här salongen...:p

M

Jaha, nu ska vi se... Vilken är det som öppnar först kl 10????? Ahaaa!:cool:

Messerschmitt
3rd June 2008, 21:23
Just nu är det väl en hel del salonger..

Ulf
3rd June 2008, 21:25
Och jag som fortfarande har levt helt glynlöst. :(

Messerschmitt
3rd June 2008, 21:34
Det går väl det med, fast du har nog missat något..

janus28
4th June 2008, 11:49
Jag har följt uppmaningen "sthlm city är happy endings bästa vän" Har även läst FAQ som Messerschmitt så vänligt tillhandahålligt. Har nu fått olje massage ett par ggr, stått som ett tält och försökt fånga hennes blick, men där massören gått ut då det hänt och kommit tillbaka efter 2-3 min. Tältet har då fallit ihop. Alltså ingen lycklig ändelse där. Ser mig inte som fullständigt anskrämlig. Har någon bättre/säkert kort att ge så blir jag inte ledsen

Freeman
4th June 2008, 14:49
Det går väl det med, fast du har nog missat något..
Själv undrar jag lite vad Messer månne har missat... :?

Men thai-glyn är ju inte fy skam det heller! :thumbs:

Messerschmitt
4th June 2008, 18:12
Jo, jag har missat en hel del under mina decennier som inlåst.. Men livet är ju inte slut ännu :)

mikael3002
5th June 2008, 15:31
Jo, jag har missat en hel del under mina decennier som inlåst.. Men livet är ju inte slut ännu :)

..inlåst det var alltså du som efterfrågade escorter som besökte intagna...;)

M

pelle_31_sthlm
6th June 2008, 13:40
hmm, ja, vad betyder det? Har du varit inlåst av nån anledning?
Nåja, strunt samma, vad tror ni om mixattiyd som jag såg en annons om?
/

Mrtall
6th June 2008, 14:20
Mix - nix pix.

pelle_31_sthlm
7th June 2008, 06:15
okelidoki :-)

mr-ced
7th June 2008, 23:55
Tjabba skulle inte någon vänlig själ kunna skicka ett pm om BRA salonger i norrort.
mvh Ced

larskongo
10th June 2008, 21:07
Har väl lyckats läsa mig till vilka som ger det där lilla extra.
Har förvisso "bara" besökt 2 ställen men har inte behövt fråga då man på bägge ställena av en händelse råkat komma åt ädlare delar och sedan pekat och frågat om massage även där :)
På det ställe jag varit flest gånger så har det även varit ok med lite pullande också mot lite extra dricks

ulfthai
13th June 2008, 17:53
Var på ett ställe i Upplands Väsby i dag, och blev så besviken. Inget lek med den bångstyrige där inte. :(. Pm gärna om någon har andra erfarenheter därifrån.

andsve79
15th June 2008, 09:27
Att jag missat en sån här informationstråd! Har letat lite blygt själv i göteborg (inte vågat fråga, väntat på att dom ska fråga..... vilket inte skett), men tydligen missuppfattat det. Kollat på internet vilka ställen som finns och inte gått till dom med fina och avancerade hemsidor, tänkt att dom är för seriösa. Men det är m.a.o. fel, det är lika troligt där? Skoj, då finns det ett par ställen att testa ialla fall :-)

Ha det kalas
/Anders

Mrtall
15th June 2008, 09:55
Att jag missat en sån här informationstråd!

Det finns ju en tråd för er på fel sida också...

http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=60114

ulfthai
15th June 2008, 10:30
Får man fråga vilket ställe det var? Det låter som ett ställe som måste besökas, även om inte alla är av samma sort på det stället. så kan man ju drömma lite.......:)

Jag måste bara få ge utlopp för glädjen över dagens överraskning!

Jag trodde att jag hade rätt bra koll på vad ett besök på en Thai-salong innebar, men icke! Idag besökte jag en helt underbar söt ung liten thailändska som verkligen visade hur det ska vara! Jag vet knappt var jag ska börja! Hon var så otroligt kelig och ville bara kramas och tungkyssas hela tiden! Några kanske minns att jag tidigare efterlyste en tjej som kunde ge mig kysslektioner, men det klarade denna underbara thailändska av på egen hand.. Hennes egna kläder åkte snabbt av och gud nåde mig om jag inte tog för mig av vad som erbjöds.. Efter "finalen" var hon snabbt där och ville få igång den igen för en ny omgång, men det finns ju gränser för vad en gammal man orkar med..

Nu till det tragiska! Denna underbara tjej åker hem till Thailand om en vecka :( Nåja, två besök till ska jag väl orka med innan dess :)

Nä, några PM-tips om denna goding vet jag inte om jag vill ge, jag vill ha henne för mig själv! Undrar vad hon vill ha för att tillbringa den sista veckan i min säng? ;)

andsve79
15th June 2008, 16:49
Ja inte är det lika lätt i Göteborg :-) Fick precis massage av en snygg tjej på 20 år som ägnade säkert 20 minuter åt mina skinkor. När hon sen körde framsidan frågade jag om hon "också masserade där" och pekade, men hon bara fnittrade och sa "neeeeej". Gjorde inte så mkt iofs, hon var väldigt gulligt och duktigt på det hon gjorde, så jag kommer nog tillbaka ialla fall :-)

//Anders

Messerschmitt
15th June 2008, 17:45
Oj! Jag skäms nästan när jag läser vad jag skrev i vintras! Jo, detta är alltså "Glyn nr 1". Jättefin tjej som numera är ganska sur på mig (av förklarliga skäl..). Nu vet jag ju inte om hon ger alla kunder denna typ av behandling, det kan ju vara så att jag är helt oemotståndlig.. ;)

Messerschmitt
15th June 2008, 18:18
Ja, ibland kan de behöva en liten "puff" för att våga! Det underlättar ju om hon uppfattar dig som en trevlig kille..

mikael3002
15th June 2008, 20:09
Oj! Jag skäms nästan när jag läser vad jag skrev i vintras! Jo, detta är alltså "Glyn nr 1". Jättefin tjej som numera är ganska sur på mig (av förklarliga skäl..). Nu vet jag ju inte om hon ger alla kunder denna typ av behandling, det kan ju vara så att jag är helt oemotståndlig.. ;)

"oemoståndlig" näää snarare "ombytlig" ;)..och bara lugn hon är ju i bra sällskap numera..:party:

M

Messerschmitt
15th June 2008, 20:12
"oemoståndlig" näää snarare "ombytlig" ;)..och bara lugn hon är ju i bra sällskap numera..:party:

M

Aaarrrrrggghh!!!! :devil: Varför är inte månggifte tillåtet i Sverige??

Mrtall
15th June 2008, 20:13
M

Och troget sådant...........:emotlol:

mikael3002
15th June 2008, 20:20
Och troget sådant...........:emotlol:

nää...att vara trogen finns inte i min begreppsvärld..bara att vara ett "bra" sällskap och för thaidamerna inkluderar det oftast att betala dem för deras tjänster :rolleyes:

M

gbgman
26th June 2008, 14:13
En Thaimassage kostar ca 400:- för en timmes underbara behandling. Väldigt billigt.
Om du provar några olika ställen så kanske du hittar den du tycker är bäst.

Du lär nog inte få något tips här!

Wisserbesser
27th June 2008, 13:52
Jag har relativt slumpmässigt besökt ett tiotal salonger med Thaimassage i Stockholm. På två ställen har det inte blivit ngt extra, 5 ställen erbjöd HJ , 2 ställen HJ/BJ och 1 ställe hela paketet.
Så chansen att bli helt utan är kanske runt 20 % och möjligheten till stora Jackpott ca 10%. Sen vet jag inte hur mycket personligheten hos kunden spelar in. Är själv lite blyg i min framtoning. Hoppas alltid på full service men vågar aldrig fråga.

Tree
27th June 2008, 14:54
Det skulle vara spännande att få prova på Thaimassage med ett "lyckligt slut" här i Stockholm. Har provat i Thailand och det har varit bra:) Det som jag tycker känns jobbigt är att man ej vet om stället och tjejen som man besöker är med på det hela. Har ingen lust att försöka fråga,det känns som om man kan göra bort sig ordentligt när man ligger och får oljemassage och samtidigt frågar om det finns en möjlighet att få något mer. Är det någon som har en lösning på hur man kan gå tillväga utan att göra bort sig.

Messerschmitt
27th June 2008, 18:42
Låt naturen ha sin gång, när tjejen ser att handduken har förvandlats till ett tält så får du oftast en diskret förfrågan.

Och nej, man gör inte bort sig om man frågar! De är så otroligt vana att få denna fråga.

Wisserbesser
27th June 2008, 21:57
Jag brukar precis som Messer låta saker o ting ha sin gång. Vid enstaka tillfällen kammar man noll men oftast blir resultatet minst ett handjobb.

Det finns två skäl till varför jag aldrig ställer frågor om sex till massösen.Dels är jag blyg men framförallt är jag orolig för vad som kan hända om jag frågar "fel person".Man kan tänka sig flera otrevliga åtalspunkter här.

amatorfilmaren
28th June 2008, 04:42
Jag brukar precis som Messer låta saker o ting ha sin gång. Vid enstaka tillfällen kammar man noll men oftast blir resultatet minst ett handjobb.

Det finns två skäl till varför jag aldrig ställer frågor om sex till massösen.Dels är jag blyg men framförallt är jag orolig för vad som kan hända om jag frågar "fel person".Man kan tänka sig flera otrevliga åtalspunkter här.

I Norrköping så blir man direkt tillsagd att kalsonger måste bäras under
handduken... ....ingen risk att något kan missförstås där inte !
Skrevs på ett annat forum om erbjudanden just där, så verkar som
de har tröttnat. Ingen thaimassage (eller thaitjej) närmare Norrk/Link med mera intim
och mysig massage ? På studio eller privat *L* ?

pelle_31_sthlm
29th June 2008, 12:17
Som sagt, det finns många som inte gör nåt sånt alls, en del som gör lite grann och några som gör allt.
Det är faktiskt min erfarenhet också, dock har jag faktiskt aldrig stött på bj.

MrMupp
30th June 2008, 20:42
Det som jag tycker känns jobbigt är att man ej vet om stället och tjejen som man besöker är med på det hela. Har ingen lust att försöka fråga,det känns som om man kan göra bort sig ordentligt när man ligger och får oljemassage och samtidigt frågar om det finns en möjlighet att få något mer. Är det någon som har en lösning på hur man kan gå tillväga utan att göra bort sig.
Ingen direkt "lösning" kanske, men så här försöker jag själv tänka -- egentligen spelar det faktiskt ingen större roll vad jag får för svar. Säger hon nej så är det inga problem, säger hon ja så är det trevligt. Oavsett vad hon svarar så har jag ändå fått en helkroppsmassage. Det är inte så viktigt, så jag tar det med en klackspark. Om jag får ett nej så säger jag "ok, no problem!" och fortsätter vara glad och trevlig.

Som Messer redan har påpekat är det i och för sig inte alltid man behöver fråga rakt ut, ibland räcker det bra med kroppsspråk också. Ifall du är upphetsad och gör ett tält av handduken, och hon reagerar genom att flörta med dig och börja klämma lite försiktigt, så brukar det hela lösa sig bra ändå. :-)

Men det är i alla fall mycket viktigt att vara artig och respektfull, och ha en bra attityd. Med bra attityd menar jag att det går fint att ha förhoppningar om att få lyckligt slut, men det är inte okej att kräva eller förvänta sig någonting. Jag har pratat med tjejer på olika thaiställen, och gemensamt för dem är att de är väldigt trötta och ledsna på män som stövlar in och bara förväntar sig att de skall ställa upp, nästan utan att ens fråga. Det är förstås väldigt respektlöst att ta någon för givet på det viset, och en mycket taskig attityd.

Var istället glad och snäll, och försök gärna charma tjejen lite grann och få henne att skratta. Försök få en bra kontakt med henne -- är det språkproblem, så var lite lekfull och använd teckenspråk. Ta inte dig själv på för stort allvar, för då är du antagligen väldigt tråkig! Börja till exempel med att ta reda på varandras namn och försöka uttala dem, vilket kan vara skojigt ifall man inte kan varandras språk så bra. :-) Kort sagt, försök slappna av och ha roligt! Det skadar inte heller att visa sin uppskattning. Om du tycker massagen är bra, så säg det!

Om du sticker ut ifrån mängden av tråkiga eller rentav jobbiga kunder, och kan visa tjejen att du istället är snäll och trevlig, så lovar jag att chanserna att du får en bra massageupplevelse är mycket större! Och dessutom, för att svara på originalfrågan, om man följer dessa tips så är det antagligen betydligt mindre risk att det blir pinsamt eller att man gör bort sig, när man frågar om lyckligt slut.

/MassageMuppen

Messerschmitt
1st July 2008, 15:11
Det finns ju även tjejer som är minst sagt "på" för att få lite "extrajobb".. Det roligaste i den vägen jag stött på var en tjej som efter det att jag vänt mig om på rygg satte sig på mina mer intima delar och frågade med retsam röst; Are you OK? Are you sure? Are you ready? fnitter, fnitter.. :)

Nä, henne får ni allt leta reda på själv.. :devil:

hpen
4th July 2008, 05:49
Många undrar om hur man frågar men faktum är att det alltid är dom som frågar. Är man tvungen att själv fråga så spara pengarna och testa ett annat ställe.

smalochskon
4th July 2008, 06:43
Har provat ett ställe i bromma och ett nytt i vällingby men fick inget napp :-(
Dock frågade jag inte rakt ut. Någon som kan PM:a bromma ställe med chans
att det blir nått? :-)

Wisserbesser
10th July 2008, 23:26
Jag beskrev i ett tidigare inlägg mina erfarenheter av thaimassage i Stockholm. Jag beskrev i procent antalet "missar",HJ,BJ och "hela paketet".Om de två sista fallen fick jag massor av PM. Självklart så byter jag inte denna info om det inte gäller ngn jag litar på till 100%.

Men min fråga blir efter dessa PM om det bara jag som har haft turen att få göka på en massagesalong.Är blyg och gjorde inget aktivt för att uppnå detta. Var det bara lyckträffar??

andnil
29th July 2008, 05:27
Börjar bli lite trött på alla "seriösa" ställen i Malmö utan happy ending.
Tar därför gärna ett pm eller två om oljemassage med happy ending i skåne. Har själv ett par tips, både i skåne och stockholm, till behövande :D

newbie69
29th July 2008, 08:10
Jag har aldrig varit på massage tidigare och vill gärna prova på, helst med en happy ending. Kan nån PM mig om nåt ställe i norra eller centrala delen av stockholm? Tack.

rasken
29th July 2008, 08:18
Jag har aldrig varit på massage tidigare och vill gärna prova på, helst med en happy ending. Kan nån PM mig om nåt ställe i norra eller centrala delen av stockholm? Tack.

Du nyreggar dig alltså för att ställa denna fråga?
Som inlägg 2 kan du väl tala om hur många svar du fick.:confused:

newbie69
29th July 2008, 08:54
Nejrå, jag har mest läst inlägg på detta forumet och nu blev detta mitt första inlägg. Nej, jag har inte fått några PM än.

pelle_31_sthlm
29th July 2008, 18:53
han e som jag, en heavy reader härinne.... hehe.
Trevligt att thaien vaknade till liv igen tycker jag, den klart roligaste tråden härinne.

newbie69
29th July 2008, 19:10
hehe...jag håller med dig, en underhållande tråd. :thumbs:
Jag laddade ner pdf-versionen för att kolla utbudet men jag hoppas nån hör av sig med några tips. :p

Messerschmitt
31st July 2008, 20:35
Hej Newbie! Alla salonger annonserar inte i varje nummer av Sthlm City (det blir för dyrt..), så du får nog kolla i ett antal nummer. Du ska ha rätt mycket otur om du hamnar på ett ställe utan "extra" service..

AudiS2
31st July 2008, 21:01
Hej Newbie! Alla salonger annonserar inte i varje nummer av Sthlm City (det blir för dyrt..), så du får nog kolla i ett antal nummer. Du ska ha rätt mycket otur om du hamnar på ett ställe utan "extra" service..

Vad hände? Blev du avsugen till slut? :emotlol: :devil:

Kissmeslow
15th August 2008, 20:58
Ja, det är verkligen skillnad på massage och massage! Det är definitivt en prioriteringsfråga när man väljer vart man skall gå . Erotisk massage, kontra bästa "riktiga" massagen. Idag fick jag den bästa massagen jag någonsin varit med om. Den var med trevligt slut såklart;), men på en erotikskala var den dock inte lika högt som andra ställen...Frågan är vad man prioriterar? Sämre massage och bättre avslut eller tvärtom? För mig blev det plötsligt inte lika självklart...

pelle_31_sthlm
16th August 2008, 11:45
ja, det kan hända både och har jag också varit med om, men jag kan tänka mig att separera på det.

Tänk att gå till ett ställe där det endast är superduper bra massage, man vet att det inte är att tänka på något annat.
Då kan man verkligen slappna av och njuta av massagen, för otroligt många är ju helt fantastiskt duktiga på massage.

Kissmeslow
16th August 2008, 14:03
ja, det kan hända både och har jag också varit med om, men jag kan tänka mig att separera på det.

Tänk att gå till ett ställe där det endast är superduper bra massage, man vet att det inte är att tänka på något annat.
Då kan man verkligen slappna av och njuta av massagen, för otroligt många är ju helt fantastiskt duktiga på massage.

Att separera på det är nog lösningen. Hittills har jag provat nya ställen varje gång, även fast suget att gå tillbaka till ett "favoritställe" varit stort.
Roligt med nya erfarenheter...

mikael3002
25th August 2008, 21:57
jag tycker att det verkar som om alla glynen har åkt hem till Thailand samtidigt...:confused:...ingen ordning alls ju ...jag var till och med "tvungen" att åka och besöka Messels "gamla" glyn 1 för att inte behöva ha "ont i ryggen" hela dagen...;)

M

Messerschmitt
5th September 2008, 16:01
jag tycker att det verkar som om alla glynen har åkt hem till Thailand samtidigt...:confused:...ingen ordning alls ju ...jag var till och med "tvungen" att åka och besöka Messels "gamla" glyn 1 för att inte behöva ha "ont i ryggen" hela dagen...;)

M

Mmm.. Och snart åker hon också hem.. Hon fick den strålande idén att ringa mig och meddela detta när jag satt i bilen tillsammans med det nuvarande glynet..:-?:-?

Gröngöling
5th September 2008, 22:02
Jag har hängt här på forumet ett tag. Har just upptäckte det fina med thaimassage och har en del bra och dåliga erfarenheter av det.
Jag har hunnit med 3 ställen, men bara ett av dom erbjöd något mer än massage.
Ska nog inte skriva dom här men kan kanske tipsa om ställen om ni BARA vill ha massage (i norra sthlm).

Jag hoppas att kunna bidra lite mer när jag upptäckt flera ställen. Men det flera skriva om att alla ställen erbjuder massage stämmer inte, och nu pratar jag om stockholm.

pelle_31_sthlm
6th September 2008, 05:30
Ja det var ett evigt tjat om det där med att man ska pma hela tiden.
För fasen, gå in på nåt ställe och beställ massage.

Precis som ovan gröngöling skriver så är detta med extra massage gruvligt överdrivet, jag har varit på massor med ställen nu för att jag älskar massagen och den är billig och det är inte ofta man ens får en antydan om nåt extra.
Inte jag iallafall och jag är inte fulare än Mats Sundin eller Tomas Bodström :-D haha.
Det finns dock ställen där det är vanligare.

Men man ska INTE gå in på ett massageställe och förvänta sig att man ska få annat än massage, (än mindre fråga om det), det första man gör, detta är bara snaskigt och respektlöst.

Om det skulle råka hända så beror det troligtvis på att man är en trevlig typ som kan uppföra sig som folk och inte vara svinaktig, som jag tyvärr har hört en del vara när dom kommer in.

Viva la Thailandsmassage! ;-)

AudiS2
6th September 2008, 13:23
Mmm.. Och snart åker hon också hem.. Hon fick den strålande idén att ringa mig och meddela detta när jag satt i bilen tillsammans med det nuvarande glynet..:-?:-?

Vah, har du börjat med bilmassage??;)

draca
7th September 2008, 08:47
ska bara skriva ett inlägg om den grymmaste thaimassagen jag var på.

gick till ett relativt nyöppnat ställe efter att ha prövat c:a 3-4 olika utan nån "framgång" på happy området.

så gick jag till detta ställe, var en trevlig tjej i kassan som såg ut precis som Lucy Liu (skådespelerskan).
jag skämtar alltså inte nu, hon såg precis ut som henne!!

jag valde oljemassage, och hon frågade om jag ville ha henne, fastän det fanns 2 andra tjejer där just då som inte hade nått att göra, jag sade YES PLEASE :P, klädde av mig inne i massagerummet, lade en handduk över rumpan och låg på mage, när hon kom in..
sen när hon hade satt sig ner bredvid mig så drog hon bort handduken!!? det är absolut första gången jag varit med om det, normalt brukar handduken få vara kvar.
sen blir jag masserad som "vanligt" tills jag ska lägga mig på rygg, ja då ligger man ju där totalnäck, hon börjar massera, sen när det närmar sig slutet på massagetiden masserar hon väldigt mycket runt ljumskarna och skrevet utan att röra penis.. och den fick ju definitivt ett eget liv, så jag tog mig modet att ställa frågan, och för 300kr fick jag nått extra på slutet.

klart bästa thaimassagen med bästa avslutet av den enligt mig snyggaste thaitjejen jag sett (har lite fantasier om lucy liu haha).
hon var bra på massagen också.

EDIT: tänkte bara att denna topic behövde komma back on track :)

mikael3002
10th September 2008, 21:04

tja...snart är hon dock i LOS igen och då har du iaf ett problem mindre...:rolleyes:

M

Ritz_
16th September 2008, 20:24
Jag har aldrig varit på massage tidigare och vill gärna prova på, helst med en happy ending. Kan nån PM mig om nåt ställe i Västerås trakten.

Robbing
18th September 2008, 13:35
Tja, vad gäller back on track - så - har hängt med i tråden och till sist tagit mig till ett ställe som erbjöd thaimassage. Väl där ställdes frågan om jag inte villa ha oljemassage - alltså inte thaimassage. Frågade vad skillnade var och blev upplyst om att oljemassage är lite mjukare - så varför inte. Alla kläder av, det är ju lite kladdigt med olja. För att göra inlägget lite kort - jodå - det pekades och grabben på mitten och fingrar hölls upp. Nöjd och glad gick jag till ett annat ställe vid ett senare tillfälle och samma procedur upprepades. Har till dags dato besökt ytterligare ett med samma resultat. Delar gärna med mig av mina erfarenheter - och då vill jag gärna ha några tillbaka med.

Astra
22nd September 2008, 08:27
Man måste verkligen beundra dessa Thaibrudars skicklighet att få sina kunder att betala bra för 5 minuters ”extra jobb” utöver massagen. Jag testade ett relativt nytt ställe häromdagen. Valde oljemassage, tog av mig rubbet och lade mig på magen. Tjejen kom in, började en härlig massage. Hon började med benen, nerifrån och ända upp. Gissa vad hon ”råkade” komma åt vid varje drag. Sedan koncentrerade hon sig på rumpan. Stor njutning. Så småningom var det dags att vända sig om på rygg. Låg alltså spritt språngande naken. Nu sätter sig tjejen på mitt bröst med ryggen mot mitt huvud. Sedan tar hon ett rejält tag om Petter Nicklas och samtidigt frågar om jag är intresserad. Vem är inte det? Omöjligt att säga nej! Efter en snabb budgivning med fingrar upp är saken klar och jag får en av den bästa thaimassage jag upplevt. Kommer utan tvekan att gå tillbaka för behandling igen.

Messerschmitt
22nd September 2008, 16:14
Man undrar ju om det inte är "risk" för överetablering i Stockholm snart? I dagens City dök ytterligare två nya ställen upp! Det verkar ju som om fler och fler ställen erbjuder Happy hour under förmiddagarna och även lägre priser på den "ordinarie" massagen.

CarinaJkpg
22nd September 2008, 16:36
Man undrar ju om det inte är "risk" för överetablering i Stockholm snart? I dagens City dök ytterligare två nya ställen upp! Det verkar ju som om fler och fler ställen erbjuder Happy hour under förmiddagarna och även lägre priser på den "ordinarie" massagen.

Snart är de väl nere i de priser de har i Thailand då...

Skämt åsido...måste vara jobbigt för tjejerna, nu får de ju slita dubbelt upp för att få in samma pengar som de fick för ett år sen.
Och slita får de....det är rätt krävande att massera, i synnerhet om de har många kunder.

pelle_31_sthlm
22nd September 2008, 17:03
ja verkligen, jag fattar inte hur dom orkar. Dom måste ju få ont i ryggen själva av allt masserande, jag bugar mig i djup respekt över dessa underbara kvinnor.

Messerschmitt
22nd September 2008, 19:03
Jo, det är rätt slitsamt för tjejen att ge många timmars massage under en dag, särskilt om kunden vill ha "hård" massage. I längden riskerar de faktiskt att få problem med bl a armbågar och handleder :(

En Stackare
22nd September 2008, 19:11
Tar de emot alla kunder eller ratar de kunder som är för äckliga?

Popmannen
22nd September 2008, 19:15

Om man själv tycker man är för äcklig bör man kanske göra något åt saken?

En Stackare
22nd September 2008, 19:43
Man kan ju inte gå med påse på huvudet hela livet, dessutom är jag för feg för att ta livet av mig om det var det du åsyftade.

Popmannen
22nd September 2008, 19:54
Man kan ju inte gå med påse på huvudet hela livet, dessutom är jag för feg för att ta livet av mig om det var det du åsyftade.

Jag vet såklart inte vad problemet är men mycket går att åtgärda. Motion, kosthållning och livsstil i övrigt till exempel. Har man svåra problem med sin egen självbild finns det också hjälp att få.

Ingen är så hemsk som den själv tror.

rasken
23rd September 2008, 06:00

är du bara ren och inte luktar så är du garanterat välkommen.

pelle_31_sthlm
23rd September 2008, 16:51
ja skulle vara intressant att veta om dom nekar ibland, om det kommer nån snuskis som inte luktar hallon direkt

best man
23rd September 2008, 17:25
är du bara ren och inte luktar så är du garanterat välkommen.
ja skulle vara intressant att veta om dom nekar ibland, om det kommer nån snuskis som inte luktar hallon direkt

Jag tror ni har två diskussioner igång samtidigt i tråden

1. Får man komma in på salongen och få thaimassage, om man inte luktar skunk? Avslut odefinierat.

Svar enl rasken :ja

2. nobbas någon som inte luktar hallon/ollon, som vill ha lyckligt avslut ?

Det är nog så, att vissa salonger /massöser erbjuder icke-nobb till hallon/ollonets avslutning. Men det beror nog mer på salongens policy än hallondoften.

Har jag hört. :rolleyes:

Nils Nilsson Nils
10th October 2008, 09:23
Intressant inlägg på Flashback gjort under användarnamnet Avhopp

För ca 4 veckor sedan blev jag tagen av polisen på väg ut från ett besök hos mitt stamlokus. Polisen förklarade att jag var misstänkt för köp av sexuella tjänster. Eftersom jag inte var tagen på" bar gärning" så nekade jag självklart till brottet. Polisen sa då att det fanns bevis och nämde ngt som fick mig panikslagen, nämligen det nick jag använder på forumet sexwork.net. Jag har skrivit ett flertal inlägg där som sannerligen inte bör ses av polisen. I det läget fick jag panik och erkände sexköp på thaimassagen efter att först ha fått garantier om att slippa rättegång (man erkänner brott och betalar böter direkt det skedde vid ett möte en vecka senare)
Hursomhelst så finns det en skribent på SW som visste att jag skulle besöka massagen ungefär vid denna tidpunkt. Som jag ser det så måste det vara han som anmält mig eller själv jobbar som span på SW.
Jag tänker inte lämna ut hans nick eftersom det
strider mot FB:s forumregler. Vill bara varna alla för att lämna ut ngt på SW.

Tänk på att användaren Avhopp på Flashback inte måste ha samma nick på SW

Det visar iaf den osunda kulturen som råder här.

Mrtall
10th October 2008, 17:22

.

Intressant? Är du dum i huvudet eller? Avhopp är ett avskum som hoppar in och skriver djävla lögner på FB i tron att kunna sabba SW. Och du är väl hans kusin - minst - som sprider dom vidare här.

Evert Bäckström
10th October 2008, 17:41
För ca 4 veckor sedan blev jag tagen av polisen på väg ut från ett besök hos mitt stamlokus. Polisen förklarade att jag var misstänkt för köp av sexuella tjänster. Eftersom jag inte var tagen på" bar gärning" så nekade jag självklart till brottet. Polisen sa då att det fanns bevis och nämde ngt som fick mig panikslagen, nämligen det nick jag använder på forumet sexwork.net. Jag har skrivit ett flertal inlägg där som sannerligen inte bör ses av polisen. I det läget fick jag panik och erkände sexköp på thaimassagen efter att först ha fått garantier om att slippa rättegång (man erkänner brott och betalar böter direkt det skedde vid ett möte en vecka senare)

Vill å det bestämdaste dementera detta! Överensstämmer inte alls med Polisens arbetsmetoder! Inte ens idioterna på "Snusket" skulle arbeta på detta sätt. Klart tjänstefel i så fall.

Allt detta är givetvis en skröna. Ett påhopp, inhopp, avhopp, eller något annat jävla hopp.

Fy fan vilka sorgliga typer det finns i samhällets rännstenar, tänkte Bäckström. Men nu är det snart dags igen. :beer:

Ulf
10th October 2008, 18:16

.

På vilket sätt skulle ett uppenbart fabricerat inlägg på ett forum kunna visa på en osund kultur på ett annat forum?

krillet
11th October 2008, 15:51
Hallå!
Efter att ha läst div olika forum ang thaimassage blev jag sugen att prova på det själv. På knappt 2 veckor jag har nu hunnit med 3 olika ställen i Göteborg! Tänkte berätta lite kort om mina erfarenheter i förhopning om att det
är av intresse här.

Det första stället jag testade var egentligen helt oplanerat.. var på på väg någon annanstans då detta ställe dök upp. Efter en snabb överläggning med mig själv klev jag in..
Lokalen verkade helt tom, men så dök en tjej upp sa att hon kunde ta mig direkt. Jag bestämne mig för 50 min oljemassage. Hon visade in mig till ett "bås" där jag skulle ta av mig min kläder. Jag blev genast osäker på om jag skulle behålla kallingarna på.. men visste att jag skulle ångra mig efteråt om jag fegade ur så jag tog av min dom och knöt en handuk istället och la mig på bänken.
Sedan kom hon och satte igång. Masserade väldigt omsorgsfullt och noga men inte så hård som jag kanske hade förväntat mig. Hon masserade hela kroppen och det hattade till när hon kom till låren/skinkorna och i det tillståndet
var jag tacksam över att jag låg på mage..
Hon var väldigt noga med att inte bllotta mig. Tex när hon masserade skinkorna låg handduken lixom mellan benen.. När sedan jag skulle vända mig hade det lugnat ner sig så det var inga problem. De 50 minnuterna gick fort och jag var ganska nöjd även om ett happy end kändes väldigt långt borta..

Det andra stället var större och jag kände mig betydligt mer självsäker när jag klev in. Hade heller inte här förbokat men en tjej var ledig. Tog även här en 50 min. Utan att fråga om jag ville ha olje eller inte viades jag in i ett rum. Men rutinerad som jag nu kände mig tog jag av alla kläder och la mig på sängen. Denna gång virade jag heller inte handuken runt mig utan jag nöjde mig med att bara lägga den på mig lite lätt..
Det tog sedan inte många sekunder in på masagen som handuken åkte av helt och hållet! När hon sedan hade sitt ena knä mellan mina ben och masserade insidan lår och skinkorna vaknade den store.. Hon körde upp händerna så långt upp hon kunde komma och var på paketet hela tiden.. Men när väl jag skull vända på mig var ståndet nere igen. och hon var nu noga med att lägga handuken över.. Det blev inte heller här något "happy end" aven om jag kände att det låg innom räckhåll..

Bara ett par dagar senare var det dags för att pröva lyckan igen. Denna gång hade jag faktiskt ringt och bokat tid.
När jag kom in möttes jag av tre thailädnskor varav den ena visade in mig till en säng. Inte heller här frågades det något om jag ville ha olja. (hade bara frågat efter massage när jag ringde). Men jag tog av alla kläder och lade mig ner med en handduk över. Som på förra stället tog handuken bort (lades först på ryggen).

Tjejen som masserade mig kunde knappt någon svenska med log och nickade och tackade när jag berömde henne. Hon var liksom förra tjejen vääldigt intim.. Sedan när jag skulle vända mig om lade hon handuken på mage och masserade mina lår och gick uppåt. Här var det omöjligt att inte få stånd även om jag försökte i det yttersta! Det ska tilläggas att vid denna tidpunkt kom det en kille till som tog plats i "båset" jämte!! så därför trodde jag knappast att ett happy end skulle komma på fråga.
När sedan tiden börja närma sig slutet frågade hon om jag ville ha massage någon annanstans. Fattade inte riktigt vad hon menade men jag pekade på mitt vänstra lår (där snorren låg åt) sedan tog den max en min efter hon kommit åt den flera gånger. Då pekade hon på den och jag bara nickade. Därefter visade hon upp tre fingrar varaf jag nickade igen.
Avslutningen var legendarisk... Bara lite jobbigt att vara tyst när det exploderade. (fanns ju en kille bara några meter
ifrån mig). Nöjd som fan gick jag sedan därifrån. Jag kommer garanterad gå tillbaks dit många gånger!

Skicka gärna pm om infoutbyte=)

krillet
11th October 2008, 21:17
Hallå!
Efter att ha läst div olika forum ang thaimassage blev jag sugen att prova på det själv. På knappt 2 veckor jag har nu hunnit med 3 olika ställen i Göteborg! Tänkte berätta lite kort om mina erfarenheter i förhopning om att det
är av intresse här.

Det första stället jag testade var egentligen helt oplanerat.. var på på väg någon annanstans då detta ställe dök upp. Efter en snabb överläggning med mig själv klev jag in..
Lokalen verkade helt tom, men så dök en tjej upp sa att hon kunde ta mig direkt. Jag bestämne mig för 50 min oljemassage. Hon visade in mig till ett "bås" där jag skulle ta av mig min kläder. Jag blev genast osäker på om jag skulle behålla kallingarna på.. men visste att jag skulle ångra mig efteråt om jag fegade ur så jag tog av min dom och knöt en handuk istället och la mig på bänken.
Sedan kom hon och satte igång. Masserade väldigt omsorgsfullt och noga men inte så hård som jag kanske hade förväntat mig. Hon masserade hela kroppen och det hattade till när hon kom till låren/skinkorna och i det tillståndet
var jag tacksam över att jag låg på mage..
Hon var väldigt noga med att inte bllotta mig. Tex när hon masserade skinkorna låg handduken lixom mellan benen.. När sedan jag skulle vända mig hade det lugnat ner sig så det var inga problem. De 50 minnuterna gick fort och jag var ganska nöjd även om ett happy end kändes väldigt långt borta..

Det andra stället var större och jag kände mig betydligt mer självsäker när jag klev in. Hade heller inte här förbokat men en tjej var ledig. Tog även här en 50 min. Utan att fråga om jag ville ha olje eller inte viades jag in i ett rum. Men rutinerad som jag nu kände mig tog jag av alla kläder och la mig på sängen. Denna gång virade jag heller inte handuken runt mig utan jag nöjde mig med att bara lägga den på mig lite lätt..
Det tog sedan inte många sekunder in på masagen som handuken åkte av helt och hållet! När hon sedan hade sitt ena knä mellan mina ben och masserade insidan lår och skinkorna vaknade den store.. Hon körde upp händerna så långt upp hon kunde komma och var på paketet hela tiden.. Men när väl jag skull vända på mig var ståndet nere igen. och hon var nu noga med att lägga handuken över.. Det blev inte heller här något "happy end" aven om jag kände att det låg innom räckhåll..

Bara ett par dagar senare var det dags för att pröva lyckan igen. Denna gång hade jag faktiskt ringt och bokat tid.
När jag kom in möttes jag av tre thailädnskor varav den ena visade in mig till en säng. Inte heller här frågades det något om jag ville ha olja. (hade bara frågat efter massage när jag ringde). Men jag tog av alla kläder och lade mig ner med en handduk över. Som på förra stället tog handuken bort (lades först på ryggen).

Tjejen som masserade mig kunde knappt någon svenska med log och nickade och tackade när jag berömde henne. Hon var liksom förra tjejen vääldigt intim.. Sedan när jag skulle vända mig om lade hon handuken på mage och masserade mina lår och gick uppåt. Här var det omöjligt att inte få stånd även om jag försökte i det yttersta! Det ska tilläggas att vid denna tidpunkt kom det en kille till som tog plats i "båset" jämte!! så därför trodde jag knappast att ett happy end skulle komma på fråga.
När sedan tiden börja närma sig slutet frågade hon om jag ville ha massage någon annanstans. Fattade inte riktigt vad hon menade men jag pekade på mitt vänstra lår (där snorren låg åt) sedan tog den max en min efter hon kommit åt den flera gånger. Då pekade hon på den och jag bara nickade. Därefter visade hon upp tre fingrar varaf jag nickade igen.
Avslutningen var legendarisk... Bara lite jobbigt att vara tyst när det exploderade. (fanns ju en kille bara några meter
ifrån mig). Nöjd som fan gick jag sedan därifrån. Jag kommer garanterad gå tillbaks dit många gånger!

Skicka gärna pm om infoutbyte=)

pelle_31_sthlm
12th October 2008, 11:55
Ni är verkligen fantastiskt puckade härinne måste jag säga, med några undantag i och för sig, såsom Tallen och Messer till exempel.
Fast det förvånar mig inte att det var en göteborgare som skrev föregående inlägg :-)

krillet
12th October 2008, 20:04
..........

AudiS2
12th October 2008, 20:28
Var och testade thaimassage i dag, har inte gjort det många gånger, brukar gå till kiropraktor efter en Mc-skada i ryggen på 70 talet, och som hon tryckte på alla muskler, gjprde så ont så om nån påstår att man blir het av massage så måste denna va helt hjärn död!!En tjejj som låg brevid hon grät som ett barn för hon hade så ont efteråt!!:(
Aldrig mera sånt ont för mig i alla fall!:(

Veronika
12th October 2008, 20:37
Ska öppna en latinsk massage så få vi se om ni trivs och sluta söka efter Thai :)

best man
12th October 2008, 20:47
Ska öppna en latinsk massage så få vi se om ni trivs och sluta söka efter Thai :)Verkar vara den bästa av världar. Undrar vad det innebär? Fast det är nog Veronikas hemlighet..

mikael3002
12th October 2008, 21:53
Ni är verkligen fantastiskt puckade härinne måste jag säga, med några undantag i och för sig, såsom Tallen och Messer till exempel.
Fast det förvånar mig inte att det var en göteborgare som skrev föregående inlägg :-)

Om vi nu är så puckade varför hänger du här då?.....:speechl:

M

krillet
12th October 2008, 23:10
Om vi nu är så puckade varför hänger du här då?.....:speechl:

M

precis.. fjant

Lule
13th October 2008, 13:21
http://www.thailandsfakta.se/thaimassage.htm

Messerschmitt
13th October 2008, 15:26
Var och testade thaimassage i dag, har inte gjort det många gånger, brukar gå till kiropraktor efter en Mc-skada i ryggen på 70 talet, och som hon tryckte på alla muskler, gjprde så ont så om nån påstår att man blir het av massage så måste denna va helt hjärn död!!En tjejj som låg brevid hon grät som ett barn för hon hade så ont efteråt!!:(
Aldrig mera sånt ont för mig i alla fall!:(

Visst blir man kåt av de flesta thailändskors massage! Men väljer man riktig thaimassage så blir resultatet ett annat förstås.. :devil:

Messerschmitt
13th October 2008, 15:32
Jag tycker att krillets inlägg var både välskrivet och informativt (för de som inte är så rutinerade..). Eftesom han inte nämnde något ställe vid namn eller gav några ledtrådar i den vägen så förstår jag inte vad det finns att klaga på!

P.S
När massösen "råkar" beröra de mer intima delarna så är det naturligtvis en indikation på vad som erbjuds.. ;)

rasken
13th October 2008, 16:51
Jag tycker att krillets inlägg var både välskrivet och informativt (för de som inte är så rutinerade..). Eftesom han inte nämnde något ställe vid namn eller gav några ledtrådar i den vägen så förstår jag inte vad det finns att klaga på!

P.S
När massösen "råkar" beröra de mer intima delarna så är det naturligtvis en indikation på vad som erbjuds.. ;)
tror du att det kan vara en affärside

Yviga Granen
13th October 2008, 16:53

Fan att ingen har tänkt på det?:p

Mrtall
13th October 2008, 16:54
Äääh, Yviga granen.......Vad har han här inne att göra?

Veronika
13th October 2008, 16:55

Håller med;)

Hr Lång
13th October 2008, 22:23
Äääh, Yviga granen.......Vad har han här inne att göra?

Troligtvis detsamma som du - skriver fåniga inlägg...

rasken
14th October 2008, 05:00
Troligtvis detsamma som du - skriver fåniga inlägg...

Men här har vi en som verkligen tänkt till och skriver ner sina kloka tankar, vi är så impade-:cool:

AudiS2
14th October 2008, 10:20
Håller med;)

Hemliga tjejjen skall lära sig thailändska!;)

paka7474
14th October 2008, 11:58
Kan någon PM:a mig om något Thaimassageställe där man kan få BJ eller mer.
Tack på förhand.

mikael3002
15th October 2008, 21:13
bara som ett förtydligande...jag skickar inte några PM till nyreggade nick med information om än det ena eller andra...så alla som inte orkar bemöda sig lite själva kan inte räkna med att få några svar ifrån mig..:mad:

M

pelle_31_sthlm
18th October 2008, 14:12
precis.. fjant

Fjant? Moi? :lol:

TommySthlm
21st October 2008, 07:39
söker Norrort ps skicka PM