PDA

View Full Version : City Girls Helsingör

Carinacitygirls
16th October 2007, 07:44
BYN´S BÄSTA HIGHCLASS BABES MÖTER DU HÄR!

Vi är ett tjejteam som håller till i en stämmningsfull, och fram för allt rena lokaler.

När du planlägger ett besök hos oss så kan du antingen ringa & beställa tid hos oss eller bara kika förbi. Du kan också gå in på våran hemsida för att välja ut din dröm tjej & boka med bara henne (Kolla vaktplanen när hon jobbar.)

Det kan vara väntetid men du blir bjuden på kaffe eller kallt vatten från våran vatten kylare.

När du möter våra tjejer skall du veta att allt är med kondom med undantag svensk och spansk. Så fråga inte tjejen om det kan göras utan kondom för det gör vi INTE!!

Husets priser är fasta så det går inte att disskuteras.

Vi respekterar dig & du respekterar oss, så är förutsättningarna för en fantastiskt sexupplevelse 100%...

Vi väntar på dina fantasier & önskemål..
Kram från tjejerna på City Girls

www.citygirls.dk

willewalle
22nd October 2007, 16:59
Finns det någon mullig lite älder hos er?Flera me mig vill ha älder mogna kvinnor

Hasse43
22nd October 2007, 18:33
Finns det någon mullig lite älder hos er?Flera me mig vill ha älder mogna kvinnor

Hmm, iofs föredrar jag oförtäckta reklaminlägg som trådskaparens eller inlägget som Citygirls postade samtidigt på Helsingörsforumet (http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?p=461167#post461167), framför bruket av multipla handles (sockpuppets) för att backa upp sig själv i debatter som också förekommit på detta forum, men det kan väl åtminstone inte precis kallas konsumentinformation?
Äldre mogna damer iövrigt, är inte direkt mitt gebit, men tvärtom håller sig ju piger på kliniker unga väldigt länge - regel nummer ett är att kunna bordellparlören (http://www.sexwork.net/forum/showpost.php?p=373121&postcount=34) då det är stor skillnad på reklam och verklighet i sexbranschen ;)
Men några jag annars vet har ett bra renomme på Venuslogen är:
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=74
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=170
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=8
http://www.cherie.dk/

Carinacitygirls
24th October 2007, 06:50

Hej
Ja vi har några stycken....

1. Erotiske Jacqueline
2. Sarah Gold
3. Swedish Josefine
4. Daniella Hot (Lite äldre än dom andra)

gå in på www.citygirls.dk & läs deras profil & ålder, kanske det passar er. Men jag föreslår ju självklart att ni besöker kliniken i stället ;-)
Mycket välkommen är du
MVC Carina City Girls

Bibliophil
24th October 2007, 08:43
Jag skulle gärna besöka City girls men om man bor i Malmö, är det betydligt närmare till Köpenhamn.

Hasse43
26th October 2007, 07:07
1. Erotiske Jacqueline
2. Sarah Gold
3. Swedish Josefine
4. Daniella Hot (Lite äldre än dom andra)

gå in på www.citygirls.dk & läs deras profil & ålder

På er hemsida säljer ni Jacqueline som 30 år och Daniella som 29 år - men nu har vi hört det direkt från hästens mun: sistnämnda är alltså i verkligheten "lite äldre än dom andra" :emotlol:
Och eftersom klinikerna konsekvent använder falsk reklam och en utannonserad ålder på 29 år med klinikaritmetik brukar innebära 45 år och uppåt, kan man inte låta bli att undra just över de (ganska få) töser som utannonseras med en ålder över 29 år - vilket är sällsynt i branschen, men på Citygirls finns t.ex. Jacqueline, svenska Linda och Amalie - riskerar man då i verkligheten möta en pensionärsdam på kliniken? :confused:

HIF
26th October 2007, 14:43
På er hemsida säljer ni Jacqueline som 30 år och Daniella som 29 år - men nu har vi hört det direkt från hästens mun: sistnämnda är alltså i verkligheten "lite äldre än dom andra" :emotlol:
Och eftersom klinikerna konsekvent använder falsk reklam och en utannonserad ålder på 29 år med klinikaritmetik brukar innebära 45 år och uppåt, kan man inte låta bli att undra just över de (ganska få) töser som utannonseras med en ålder över 29 år - vilket är sällsynt i branschen, men på Citygirls finns t.ex. Jacqueline, svenska Linda och Amalie - riskerar man då i verkligheten möta en pensionärsdam på kliniken? :confused:

Svenska Linda är nog runt 37-38 sådär och Swedish Josefine är också 38. Hon är riktigt bra på det hon gör, jag lovar. Har nog haft det bästa sexet över huvud taget med henne. Hon ställer upp på dina fantasier och lever sig verkligen in och ger dig en oförglömlig stund varje gång. Jag har träffat henne säkert 10 gånger.

Andreas7042
27th October 2007, 12:58
Du har inte träffat svenska Maria Glamour med? Lite nyfiken på en recension om henne.

Carinacitygirls
30th October 2007, 14:07

Hej... Ja men nu menar jag med ÄLDRE som över 22 år.... Vi har inga gamla kärringar som man vänder i dörren på. Samtidigt så är det smak & behag & vad man själv anser som gamal & vad man själv gillar.... Varför går du inte dit & kollar läget med dom som du nu INTE har mött ännu.... Det finns ju dom med vackra kroppar & dom där brösten men inte är så vacker i ansiktet. Igen ´smak & behag´

Så lycka till med ditt perfekta sökande efter den perfekta kvinnan.
Carina City Girls:thumbs:

Hasse43
1st November 2007, 21:04
Vi har inga gamla kärringar som man vänder i dörren på. Samtidigt så är det smak & behag & vad man själv anser som gamal & vad man själv gillar.... Varför går du inte dit & kollar läget med dom som du nu INTE har mött ännu....

Nu pratar vi just om en marknad där det är en himla massa pengar att tjäna om man bara kan locka kunderna in i butiken. Och till gengäld en massa att förlora om man inte kan det. Vilket tenderar att få många av er säljare att gå VÄLDIGT långt i sina försök i just att - locka dem in i butiken... :rolleyes:

SarahGold
10th November 2007, 09:21
Undskyld men hvornår kom jeg undr katgorien lige "gammel" eller "ældre"?????

willewalle
27th November 2007, 11:13
vad jag menar med äldre är faktist damer över 50,dessa damer ger mig härliga minnen då man som ständigt kåt tonåring kollade in kompisarnas mammor.

willewalle
23rd December 2007, 17:08
Vad jag menar med äldre är damer ,kanske över 50 och äldre man vill ju uppleva tonårstiden då man var kåt på alla kompisarnas mammor,och då moster kom på besök