PDA

View Full Version : Musta thai-tyttö? Hki

OB1
26th March 2006, 15:23
Sepänkadun thaihieronnassa on aikaisemmin ollut ekstrana isotissinen musta thaityttö. Oli siellä enimmäkseen viikonloppuisin jne. Itse en koskaan tavannut häntä mutta sunnuntain vakiohieroja on kertonut hänestä. Nyt hän on kuulemma toisessa paikassa töissä.

Tietääkö joku missä hän on töissä?

Beckhome
27th March 2006, 02:36
Jos on musta, niin ei taida olla oikea thai-tyttö?

OB1
27th March 2006, 04:10
Oikea t(h)ai ei, kotoisin Thaimaasta ja tekee töitä thaihieronnassa. Riittää minulle.

carry_peter
28th March 2006, 11:38
Kyllä hän aito thaikku. Toimii nykyään (ainakin vielä viime viikolla) Ruoholahdessa vai onko se Kamppia? Mechelinin kadun alkupäässä - Sawaddee-niminen paikka.

Miekkamies
29th March 2006, 10:12
Sepänkadun thaihieronnassa on aikaisemmin ollut ekstrana isotissinen musta thaityttö.
Kun uusi olinpaikka on nyt selvitetty, kerrotko tarkemmin kokemuksistasi tämän neidon hoidossa. Mikä laatu, hinta ja ekstapalvelut? Yhdistelmä musta-thai-isotissi on jo yksin houkutteleva. Miten asenne, ikä ja osaaminen?

Tiedosta kiitollinen,
Miekkamies

BigPete
2nd May 2006, 10:28
Ehdottomasi haluaisin käväistä tsekkaamassa tällaisen ilmestyksen jos tosiaan on totta=)

Lemminkäinen
2nd May 2006, 20:23
Ei ole hieronta läheskään samaa tasoa kuin Sepänkadun paikan vakihierojilla. Lisäpalveluista en tiedä.

OB1
3rd May 2006, 13:18
Sitä uskon ettei hieronta ole samaa tasoa kuin Sepänkadun vakiolla koska parempaa tuskin löytää tästä maasta. Missä hän on ollut viime aikoina? Sepänkadulla vai Sawadeessa? Olen soittanut Sawadeelle mutta puhelin kiinni koko ajan.

paassanen
3rd May 2006, 23:45
onkos toi sawaddee ennen vai jälkeen huoltoaseman mechelininkadun alkupäässä?

OB1
4th May 2006, 04:13
Sawadee on Lapinlahdenkadulla, Lapinlahdenpuiston päässä.
http://kartta.hel.fi/opas/main/?lang=fi

paassanen
9th May 2006, 05:44
eilen sawaddee oli kiinni, päätin sitten pistäytyä sepänkadulla.
noh.. hieronta parhaimmasta päästä thai-laitoksista mutta extrojen hinta on samalla tasolla kuin asuntojen sillä seudulla.