PDA

View Full Version : Esittäytymisiä (uudet tytöt)

Pages : [1] 2 3

Sexwork.net
2nd October 2012, 13:40
Uusia palveluntarjoajia tai alasta muuten kiinnostuneita rekisteröityy foorumille päivittäin. Esittele itsesi tässä ketjussa ja tee itsesi kaikille tutuksi. Seksityöntekijöille on tarjolla myös aloittelijan opas, jota voi pyytää yksityisviestillä nimimerkiltä Venla (http://www.sexwork.net/forum/member.php?u=146655). Foorumista löytyy myös ohjeet ilmoituksen lisäämiseen.

Aliina p-suomi
3rd October 2012, 21:36
Heiiiih!! Ehkä minunkin on aika esittäytyä, eli nimeni on Aliina ja Oulu on alueeni! Hupakoin harvakseltaan, mutta sitten kun sitä teen niin suhtaudun siihen suurella intohimolla ;) Saa kysyä, kertoa ja ehdottaa, olenhan täällä ihan teitä varten! ;D Pus,

Aliina

BigLady
5th October 2012, 05:27
Hmm.. esittäytyminen? Mitähän tähän sit pitäis? No vaiks, että sekistä pitävä BBW puuma uskaltautui pitkän mietinnän jälkeen tähän porukkaan. Varmaan menee joku tovi tutustella miten tää toimii. Vinkkejä otetaan erittäin mieluusti vastaan ;)

Saara_Suloinen
8th October 2012, 08:10
Täällä uusi hutsu Saara_S, moi!

Olen hupakoinut aikaisemmin "itsenäisesti", nyt ekaa kertaa täällä opistolla. Opettelen käyttämään foorumia ja lisäämään oman ilmoitukseni. Toivon että saan yhteyden muihin tyttöihin ja pääsen vaihtamaan ajatuksia. Ja toki toivon että löydän monta kivaa uutta herrasmiestä täältä. Aurinkoista syksyä kaikille!

suomiLinda
10th October 2012, 09:36
Moikka kaikille! Uusi hupakko Tampereelta esittäytyy. ;)
Vasta aloittelen hupakointia ja täällä olen jonkin aikaa lueskellut foorumia.
Ikää on reilut kolmekymmentä, blondi ja noin 160cm pituutta. Painoa sen verran että kokoluokka on M-L. Kissoja löytyy kotoa kaksi ja oon ilmoitellut tuolla naapurin puolella nyt tähän asti. :)
Kaippa se täytyy alkaa nyt puhelinta päivystää niin ei mee koko päivä makoillessa. ;)

~Lilyan
12th October 2012, 18:52
Nainen,tampereelta.;)

VilmaTre
15th October 2012, 12:13
Heips,

Elikkäs olen melko tuore tapaus tällä saitilla. Melkosta räpeltämistä vielä tämän sivuston kanssa, mutta joskopa se tästä pikkuhiljaa alkaisi luonnistua. :D Olen siis parikymppinen tyttö, ja palveluitani tarjoan Tampereella.

glittergirl
17th October 2012, 22:28
Hei. oon uus käyttäjä :) 21v nainen järvenpäästä. uudet tuttavuudet kiinnostaa olen iloinen ja mukava, naisellinen ja tykkään hemmottelusta :p

Sutina
2nd November 2012, 10:49
Hei kaikki!

Täällä Maria 35v, ihan uutena tällä forumilla.

Olen muutenkin uusi tyttö Tampereella, Helsingissä kyllä olen tehnyt satunnaisesti keikkaa muutama vuosi takaperin.
Tykkään seksistä ja rahasta, kuten varmaan me kaikki. ;)

Nytkin siis hutsuilen vain silloin tällöin fiiliksen mukaan ja muun elämän salliessa.

Maria

*inka
15th November 2012, 06:59
Pitkään rekkaroitumista harkinnut, 25v amatöörinainen Pohjois-Karjalasta, nyt siis mukana leikeissä ;)

e-lina
15th November 2012, 12:20
Noin vuoden olen ollut täällä rekisteröityneenä, mutta ei ole tullut aiemmin kirjoiteltua, joten esittäydytään nyt sitten :)

Olen 25-vuotias opiskelijatyttö, asustelen Vaasassa, pistäytyen välillä Kuopiossa, ja tässä pohdiskelen josko aloittaisin lisätienestien ansaitsemisen :) Olen ihan rehellisesti suomalainen naapurintyttö, joten minusta ei stayuppeihin ja korsetteihin pukeutunutta hupakon perikuvaa saa tekemälläkään :D vaikka toki tykkäänkin olla naisellinen ja pitää itsestäni huolta. Olen pieni ja pippurinen, ja ennenkaikkea aito, mutkaton oma itseni. Minulla on paljon tavoitteita ja unelmia tulevaisuuden suhteen, ja siinä matkalla voi sitten kokeilla kaikkea kivaa.

Huomaan viihtyväni tällä foorumilla koko ajan paremmin :)

MiraW
15th November 2012, 12:25
Tervetuloa E-lina, pieniä ja pippurisia täällä tarvitaankin! :yeah:

Tibenius
16th November 2012, 08:36
Tervetuloa E-lina meidän turskain puolesta myös.

OGL
16th November 2012, 11:45
Tervetuloa E-lina, pieniä ja pippurisia täällä tarvitaankin! :yeah:

juu.. Isoja meillä onki aika paljo :D

Hertta
18th November 2012, 17:16
Hei kaikille! Olen Hertta ja aloittelemassa hupakointia. Pidän 35+ ikäisistä miehistä ja kaikenikäisistä naisista ;) Minulle mieluisampaa on kiireettömät kohtaamiset vakituisten seurassa kuin lyhyet pikaiset aina uuden tuttavuuden kanssa. Olen siis kultainen amatööri, en rautainen huora... (joita suuresti ihailen, jätettäköön nimet mainitsematta)
Mukana Rakkaudesta Lajiin!

Veera K.
23rd November 2012, 13:13
18-vuotias opiskelijatyttönen joka rahapulan (ja kyltymättömän seksuaalisuuden) ajamana päätyi tänne :)

Retired
23rd November 2012, 13:38
18-vuotias opiskelijatyttönen joka rahapulan (ja kyltymättömän seksuaalisuuden) ajamana päätyi tänne :)

Tuolla esittelyllä lienet saanut jo kymmeniä yhteydenottoja. Tervetuloa!

Retired
23rd November 2012, 13:40
Tuolla esittelyllä lienet saanut jo kymmeniä yhteydenottoja. Tervetuloa!

Muun muassa nämä sankarit olivat käyneet jo katsomassa profiilin (ja tarkistamassa onko kuvia ja ehkä lähettäneet privaehdotuksia):

C A L V E R O
icmou
LähesOnnellinenMies
makupala
markoj2
nuorimies94
Piparimies

makupala
23rd November 2012, 13:43
Muun muassa nämä sankarit olivat käyneet jo katsomassa profiilin (ja tarkistamassa onko kuvia ja ehkä lähettäneet privaehdotuksia):

Nopeat syövät hitaat :)

Tibenius
23rd November 2012, 13:44
Calvero oli sairaan nopee.

marica22
26th November 2012, 06:59
heippa kaikki !
minäkin täällä esittäydyn ja pistän ilmoituksen heti kehiin kunhan olen lukenut ohjeet :)

northbeauty
1st December 2012, 15:58
21-vuotias hoikka, vaaleaverikkö Lounais-Lapista esittäytyy. Uusi alalla ;)

Retired
1st December 2012, 16:18
21-vuotias hoikka, vaaleaverikkö Lounais-Lapista esittäytyy. Uusi alalla ;)

Korkkarit jalkaan ja vähän etelämmäs, kiitos. Vaan tervetuloa joka tapauksessa!

Nina ja Maria
1st December 2012, 18:38
^Te olettekin ihana pari :hearts:. Joskus vielä tulen luoksenne nauttimaan

Kiitos paljon :)

NelliHoo
17th December 2012, 12:14
Hei, minäkin Turun sihteeri olen saapunut nyt myös tänne foorumin puolelle -suukkoja!

mrlatex
17th December 2012, 14:11
Olen 25-vuotias opiskelijatyttö, asustelen Vaasassa, pistäytyen välillä Kuopiossa, ja tässä pohdiskelen josko aloittaisin lisätienestien ansaitsemisen :)

Tervetuloa vaan Vaasaan ja foorumillekkin! Kyllä täällä Vaasassa on aina tilaa pippuriselle neidille. Ainakin allekirjoittanut saattaisi siitä pitää :D

Funnybun
17th December 2012, 19:41
Tästä se alkakoon, hupakointi. On alkanut kiinnostamaan maksullisen seksin salat. Espoo-Helsinki on alueeni.

Nella-neiti
18th December 2012, 18:03
Uusi Pääkaupunkiseudun parikymppinen tytöntylleröinen tarjoaa omaa seuraansa täällä päättömästi.
Noei, utelijaisuudesta ja kokeilunhalusta rekisteröidyin..
ensimmäistä "asiakasta" odotellessa.

Kokeilunhalu se paras halu.

Domidal
20th December 2012, 07:34
Hei, olen juuri tänne rekistöröitynyt joten sivuston toiminta uutta mutta kaipa tästä alkaa sujumaan. Esittäydyn sen verran että olen seksialan ammattilainen, eli laillisesti toimiva.Tarkoittaa käytännössä että toimin yrittäjänä y-tunnuksella joka kyllä lisää omaa turvallisuutta ja myös asiakkaitteni. Olen alalla toiminut useamman vuoden joten kokemusta löytyy alalta paljon. :) Joulun odottelua kaikille!

Putsi
20th December 2012, 14:10
Uusi Pääkaupunkiseudun parikymppinen tytöntylleröinen tarjoaa omaa seuraansa täällä päättömästi.
Noei, utelijaisuudesta ja kokeilunhalusta rekisteröidyin..
ensimmäistä "asiakasta" odotellessa.

Kokeilunhalu se paras halu.

Tervetuloa "päätön" Nelli tänne meidän herrasmiesten seuraan

Veera K.
23rd December 2012, 13:29
Mun esittäytyminen taisi mennä väärään ketjuun joten otetaanpas uusiksi.

18-vuotias pirtsakka tyttö Helsingistä. Tykkään eläimistä ja kahvista. :)

harpoon3
23rd December 2012, 13:34
Argh. Nainen minun makuun: pitää kahvista

Niin ja tervetuloa :)

mimma
26th December 2012, 20:41
Mooi!

Uusi oppilas esittäytyy ;)

. Mimma

Sui-Hing83
30th December 2012, 09:32
Hyvää huomenta ja terveiset Pohjois-Pohjanmaalta :-) Olen ollut tänne joskus rekisteröityneenä mutta tunnukset ovat menneet sen kuuluisan pierun mukana saharaan, joten tekaisimpa uudet! Vanhalla tunnuksella tein hupakon hommiakin, täytynee harkita jos sitä jatkaisi ;)

mimosa--
31st December 2012, 00:54
Uusi hupakko esittäytyy....!

Ihanaa uutta vuotta kaikille! :)

voitto
31st December 2012, 09:25
Uusi hupakko esittäytyy....!

Näihin olisi tietenkin aina näin turskan kannalta mukava laittaa missäpäin hupakko vaikuttaa. Vai onko yleinen oletus jos paikkakuntaa ei mainita niin pk-seutu on kyseessä?

Niin ja hauskaa Uutta Vuotta kaikille foorumisteille!

Tris
13th January 2013, 17:05
Heissan!

Olen noin 4-kymppinen nainen Oulun kupeesta. Fantasiastahan se ajatus lähti liikkeelle ja nyt reilu puoli vuotta hupakointia harrastelua takana. Ja kivaa on ollut :)

Foorumia seuraillut sen ajan aktiivisesti ja seurailen varmaan jatkossakin, tuskin kuitenkaan kovin paljon kirjoittelen...

SuviOulusta
14th January 2013, 12:07
Hei!

Minäkin olen Oulun kupeesta :) Ja 38 vuotias XL nainen.
Hupakointia harrastanut vähän aikaa.
Foorumi on todella kiehtova ja käynkin täällä päivittäin.
Suvi

elina976
15th January 2013, 09:53
Esittäydytään nyt sitten. 34 -vuotias eronnut naikkonen, joka harkitsee vakavasti "alalle" ryhtymistä kun kroppa on ainakin vielä tosi hyvässä kunnossa (ainakin omasta mielestäni). Nykyisellä tulotasolla elämä on pelkkää kituuttamista, ja kuitenkin rakastan seksiä, sekä itseni laittamista, sekä kauniita vaatteita.
Arvelluttaa vain eka kerta, entä jos sattuu kohdalle joku hullu tms.?
Jos tätä sattuu lukemaan joku kokeneempi (asiakas/tarjoaja), niin saa kyllä viestitellä. :)

OGL
15th January 2013, 13:09
mä niiiiin kärsin ku näihin ei voi laittaa paikkakuntaa.. Vaikka olettaisin ett tuskin kukaan mun läheltä :D

samu79
15th January 2013, 13:12
En tiedä, kun et laittanut paikkakuntaa OGL:D

Villerius
15th January 2013, 13:19
mä niiiiin kärsin ku näihin ei voi laittaa paikkakuntaa.. Vaikka olettaisin ett tuskin kukaan mun läheltä :D

Mää tiedänkii mistä ooon, mää tiedänki mistä ooon lällälläää
:party:

SihteeriJulia
27th January 2013, 21:59
Kai sitten esittäydyn minäkin. Eli 25 v tumma ja tulinen nainen hämeenlinnanseudulta, muutaman vuoden tauon jälkeen tekemässä paluuta. Olen hieman valikoiva eli palvelen vain suomalaisia herrasmiehiä. Muutama tatuointi löytyy eli mikäli häiritsee kannattaa jättää kyselemättä ;) Olen halutessasi hyvin hellä ja huomaavainen mutta myös raju ja rietas onnistuu luonnostaan ❤ Hurmaava huora tai maailman suloisin tyttöystävä, sinä päätät! :)

Kuumia tapaamisia odotellen
Julia xoxo

Sessi
29th January 2013, 13:26
Moi!

Kypsempää lihaa tarjolla Oulussa :-) Ilmoni on Oulun listalla, jossa unohdin mainita, että nickini on Sessi. Saa heittää yksityisviestejä.

En tosin ehdi vaikuttaa kovin paljoa täällä virtuaalimaailmassa, mutta viestit luen ja vastaan. Joskus voin innostua täälläkin kommentoimaan... tai näpsimään kuvia ketjuihin.

;-)

Kirsikkainen
2nd February 2013, 05:32
Vuosia forumia lukeneena päätin rekkautua. Pystyykö muuten nimimerkkiä vaihtamaan mistään kuten huomasin erään toisen tehneen? Ei tunnu tämä hätiköidysti keksitty nimi omalta.

DeeDee
2nd February 2013, 05:54
Tervetuloa foorumille, Kirsikkainen.Mikä vika tässä nikissä on?Ihan kiva musta ainakin.

Kirsikkainen
4th February 2013, 02:58
Tervetuloa foorumille, Kirsikkainen.Mikä vika tässä nikissä on?Ihan kiva musta ainakin.

Ihan kiva kyllä, tuli myöhemmin keksittyä sellainen joka sopii paremmin mun persoonaan :)

DeeDee
4th February 2013, 07:22
Ihan kiva kyllä, tuli myöhemmin keksittyä sellainen joka sopii paremmin mun persoonaan :)
Eiköhän sen saa muutettua. Yhteyttä modeen ja sieltä varmaan selviää.

Mameha
5th February 2013, 07:13
:) Tänne on tullut tällainen puoli pakollinen avautumismahdollisuus kaikille uusille ja uusvanhoille. Kehitys kehittyy, niinhän sitä sanotaan.

Mitähän sitten? Tumma silmäinen, liikunnallinen, hoikka, ihana kotimainen viikonloppusihteeri toivottaa mukavaa tortunpäivää kaikille Runebergin ystäville ja tulkaahan lapa pystyssä chatissa vastaan <3

Titta
21st February 2013, 09:50
Heips, oon 24 v neitonen tampereelta :) opettelen vasta käyttämään tätä ihanaa sivustoa.

MiiaHki
22nd February 2013, 06:43
Hei vaan kaikille !

Olen jo muutaman vuoden tällä forumilla pyörinyt ja aikanaan rekisteröitynytkin (tunnuksen, samaten silloisen sähköpostin salasanat vaan päätyivät aikojen saatossa unholaan). Juttuja tulee luettua täällä säännöllisesti ja aina välillä tekee mieli ottaa osaa keskusteluunkin - saa tosin nähdä, meneekö tuoreella forumistilla pupu pöksyyn ja mielipiteet pysyy omana tietona jatkossakin.

Olen parikymppinen naiseläjä Suomenmaan pääkaupungista ja jahka saan juuri kesken olevan muuton hoidettua alta pois, pääsen mahdollisesti jotain palvelujakin tarjoamaan ;)

Kysymyksiä saa esittää, jos jokin kiinnostaa tahi askarruttaa.

ps. Meikäläistä aivan vallan hävettää tämä nimimerkistäni huokuva suuri luovuus ja omaperäisyys. Toivon että se anteeksiannetaan.

Puliukko-gigolo
22nd February 2013, 06:53
Hei vaan kaikille !

Olen jo muutaman vuoden tällä forumilla pyörinyt ja aikanaan rekisteröitynytkin (tunnuksen, samaten silloisen sähköpostin salasanat vaan päätyivät aikojen saatossa unholaan). Juttuja tulee luettua täällä säännöllisesti ja aina välillä tekee mieli ottaa osaa keskusteluunkin - saa tosin nähdä, meneekö tuoreella forumistilla pupu pöksyyn ja mielipiteet pysyy omana tietona jatkossakin.

Olen parikymppinen naiseläjä Suomenmaan pääkaupungista ja jahka saan juuri kesken olevan muuton hoidettua alta pois, pääsen mahdollisesti jotain palvelujakin tarjoamaan ;)

Kysymyksiä saa esittää, jos jokin kiinnostaa tahi askarruttaa.

ps. Meikäläistä aivan vallan hävettää tämä nimimerkistäni huokuva suuri luovuus ja omaperäisyys. Toivon että se anteeksiannetaan.

Tervetuloa vaan, naisia tänne tarvitaan ehdottomasti lisää, meitä puolihulluja tumputtelijoita täällä riittääkin, toivoisin että ottaisit osaa keskusteluihin, ihan sillain ajattelemalla vaan mitä itse olet asioista mieltä, naisnäkökulmaa kaipaan tänne lisää.

Retired
23rd February 2013, 12:00

Joudut heti riitaan kanssani. Olen meinaan eri mieltä. Minusta nimimerkkisi on juuri sellainen kuin sen kuuluu ollakin. Siitä käy ilmi, että olet nainen (meille vanhan polven turkskille tärkeää) ja Helsingistä. Perustiedot hupakosta tulee ilmi jo nimimerkistä, mikä on vain hyvä asia.

Vaan tervetuloa!

JillyG
23rd February 2013, 17:30
Hei vaan hei! Olen tälläinen kaupparatsujen hotellikuolemalta pelastaja :D Suorastaan tyttöystävä matskua siis :) Sen verran harvakseltaan kuitenkaan uusia poikaystäviä etsin, että en ole tuntenut tarvetta rekisteröityä.. Mutta nyt luovutin :)

Orhis
23rd February 2013, 17:39
Kerrotko prinsessa vielä mistä päin olet.

neutral
23rd February 2013, 19:13
Tervetuloa Jilly ja muut täältä löytyy asiakkaita ,apua ja tukea sekä vastauksia kysymyksiin.

Riina
2nd March 2013, 10:16
Heips! Pikkuhiljaa aloitteleva hupakko esittäytyy etelä-lapista :)

Retired
2nd March 2013, 11:23
Heips! Pikkuhiljaa aloitteleva hupakko esittäytyy etelä-lapista :)

Me kaikki rakastamme aloittelevia hupakoita. Vaan kovin olet kauas onnistunut itsesi saamaan potentiaalisista asiakkaista. No aslakeilla on hauska kevät.

Tervetuloa palstalle!

Riina
2nd March 2013, 11:51
No aslakeilla on hauska kevät.

Tervetuloa palstalle!

Ehkä net jättää porot rauhhaan ja pannee minua niitten sijasta :party:

EmmaMILF
4th March 2013, 08:44
Moikka. En tiedä onko tämä oikea paikka esittäytyä kun puhutaan tytöistä. Olen kuitenkin jo selkeästi saavuttanu naisen iän :)
Jonkin aikaa jo ilmoitellut täällä ja naapurisivustolla. Forumiakin olen lueskellut välillä.
Olen siis Helsingissä vaikuttava aikuinen nainen.

Orhis
4th March 2013, 08:59
Tervetuloa.

MiiaHki
5th March 2013, 18:06
Joudut heti riitaan kanssani. Olen meinaan eri mieltä. Minusta nimimerkkisi on juuri sellainen kuin sen kuuluu ollakin. Siitä käy ilmi, että olet nainen (meille vanhan polven turkskille tärkeää) ja Helsingistä. Perustiedot hupakosta tulee ilmi jo nimimerkistä, mikä on vain hyvä asia.

Vaan tervetuloa!

Ei riidellä! Peace & love, vai miten se meni? Oon liian nuori muistaakseni autenttista hippimeininkiä.

Vaan kiitokset toivotuksista :)

Trinity
5th March 2013, 18:10
Tervetuloa foorumille Emma ja Miia... on täällä aikuisia miehiäkin ;)

Suikkis
12th March 2013, 11:13
Männäpäivänä sihteerinhommia tehneenä, takaisinmuuttohommissa siis allekirjoittanut ;) Oulusta siis. Ei muutakun linjat kuumiksi ;) Pitänee alkaa ilmoa vääntämään...
<3 Suikkis

Lyou
19th March 2013, 21:13
Hei! Uusi sihteeri ilmoittautuu palvelukseen! ;) Olen tuore 18-vuotias nuori nainen Pohjanmaalta ja olen vielä aika amatööri tässä hommassa, mutta eiköhän taidot tästä kartu ajan ja kokemuksen myötä. Olen ystävällinen, mukava ja avoin, sekä kokeilunhaluinen. Olen aika pienikokoinen, mutta sitäkin rohkeampi ja "mausteisempi". Haluan tyydyttää asiakkaideni tarpeet ja saada heidät tuntemaan olonsa mukavaksi ja tapaamisen jälkeen rentoutuneiksi ja vapautuneiksi. Toivottavasti otatte minut lämpimästi vastaan ja saan täältä mahdollisimman paljon irti. ;)

Vieras443
19th March 2013, 21:18
Tervetuloa vaan Lyou! Kovin nuori olet :-O Otathan varovaisesti ensi askeleet =) Foorumia kannattaa selailla ahkerasti, löytyy paljon kaikenlaista.

Retired
19th March 2013, 21:24
Hummari kerkes ennen mua käymään tarkistamassa profiilin. Vaan epäilen, että jos tuolla aloituksella ei saa asiakkaita, ei sitten millään. Tervetuloa Lyou!

noora-aa
19th March 2013, 21:27
Tervetuloa jälleen, muistakaahan uudet tytskät kysyä opasta alkuun :)

samu79
19th March 2013, 21:49
Lyoun profiilia oli käynyt katsomassa Hondamies, hummari, Piparimies ja nyt myös samu79, sekä ilmeisesti muutama näkymätön ninjahupakko. Kyllä nyt Pohjanmaan poikia hemmotellaan uusilla hupakoilla Limingan talouspiimän lisäksi:D

vive
20th March 2013, 13:21
Pakko kai pistää uusintaesittelyä kehiin, viimeksi tälle sivulle eksynyt näköjään 2011... Eli olen parikymppinen voimistelijatyttö Vantaalta ja teen töitä tankotanssin parissa, innokas urheilija ja elämäntapanauttija ;)

LadyCherry
20th March 2013, 13:33
Semmoinen vinkki uusille tytöille, et ei välttämättä ole fiksua kertoa opiskeluistanne tai siviilitöistänne tarkemmin täällä mikäli haluatte pitää tämän työn salassa. Tervetuloa kuitenkin alalle!

sexyoona
23rd March 2013, 14:28
päivää vaan, oon köyhä opiskelja ja en oo oikee viel ehtiny selailla näit sivui, mut tulin tänne sen takia ku haluisin päästä eroon tästä kamalasta köyhyydestä ja tarjota teille mukaville miehille jotain palveluita.;) en vaan tiedä että mistä niitä asiakkaita löytäis kun salossa asun? ja haluisin päästä tänne sihteeriopistoon oppilaaks myös, mutta en vielä oo siitäkään selvää ottanut että miten onnistuis! :D ihmiset saa toki neuvoo mua jos haluu tai kysellä palveluita tai kuvia! ;)

Orhis
23rd March 2013, 14:34
Tervetuloa Oona.

Caramilla
4th April 2013, 11:52
En ole uusi käyttäjä, jouduin vain tietyistä syistä vaihtamaan nimimerkkiäni. Olen siis entinen CaraMiah, nykyinen Caramilla.. ;)

marica22
5th April 2013, 09:55
hei kaikki !
bi-typyt helsingistä ...

noora-aa
5th April 2013, 10:33
Marica, mainostaminen on foorumilla kielletty, linkkibilmoon voi olla signaturessa kuitenkin.

mimmuh94
5th April 2013, 15:24
Olen Mimmi, 19 Lahdesta. Kokemusta ei vielä löydy, mutta ehkä pian.. :P

Lyyli
5th April 2013, 15:59
Hei
Lyyli on Turussa
Opetelee sivuston käytöä joka ei todella ole hallussa muu on sit ehkä sitäkin paremmin ;)
pieni ja pyöreä ...:)

noora-aa
5th April 2013, 17:39
Tervetuloa uusille, mun kautta tai Venlalta saa aloittelijan opasta, jos haluaa!

turuntytto
12th April 2013, 12:58
Heippa kaikki ihanaiset ihmiset:)

Oon 20-vuotias nainen turusta ja just liittyny siis tänne, ja sivuston käyttö viel vähän hakusessa:D Mut tarkotuksena sivulle liittymisessäni on tarjota todella avointa, iloista ja hauskaa leikkiseuraa;) ***

LadyCherry
12th April 2013, 13:02
Heippa kaikki ihanaiset ihmiset:)

Oon 20-vuotias nainen turusta ja just liittyny siis tänne, ja sivuston käyttö viel vähän hakusessa:D Mut tarkotuksena sivulle liittymisessäni on tarjota todella avointa, iloista ja hauskaa leikkiseuraa;) ***

Tervetuloa! Tutustuthan foorumin sääntöihin "opistossa tapahtuu"-osiossa.

"2. Ei mainoksia foorumille. Tällä tarkoitetaan yhteystietoja (viesteissä ja allekirjoituksissa) kuten puhelinnumerot, kotisivuosoitteet tai sähköpostiosoitteet. Foorumia ei myöskään tule käyttää mahdollisten keikka-aikataulujen tai muunlaisen liiketoiminnan tiedottamisessa tai edistämisessä.

Poikkeuksena on kuitenkin luvallista laittaa linkki allekirjoituksesta oppilaslistan ilmoitukseen, mutta ei muille sivustoille."

Sieltä löytyy myös neuvoja uusille tytöille, jos en ihan väärin muista.

Retired
12th April 2013, 16:58
Hyvin se lähti noillakin spekseillä. Privaa näköjään oli jo lähtenyt joltain innokkaalta turskalta. Eiköhän niitä asiakkaita riitä. Tervetuloa!

MillaK
13th April 2013, 05:15
Moi kaikille. Foorumille lisää yksi neito vahvistus Tampereelta. ;)

DeeDee
13th April 2013, 05:43
Tervetuloa ja terkkuja sinne Tampereelle täältä Tampereelta.

MillaK
13th April 2013, 05:47
Olen kuin kotonani. :D

Palu
13th April 2013, 05:54
Tervetuloa MillaK! Tampereen pojat ovatkin valittaneet tarjonnan puutetta Tampereella. Kuvasi perusteella rutina voisi nyt vähentyä.

Meara
16th April 2013, 10:19
Sukelsin tähän ihmeelliseen maailmaan jo n. kuukausi sitten, mutta nyt vasta uskallan jotain itsestäni ilmoittaa. :D Olen 22-vuotias omalaatuinen ja seksinnälkäinen nuorineiti täältä Etelä-Pohjanmaalta. Ala kiinnostaa. On kiinnostanut jo kauan, mutten ole oikein osannut tehdä asialle mitään, ennen kuin eksyin tänne. Seinäjoella enimmäkseen vaikutan, mutta aika usein myös Vaasa, Tampere ja lähiympäristö.

Törmätään. ;)

- Meara

Marija
21st April 2013, 11:11
Heippa kaikki sivuston vanhat ja uudet käyttäjät! Täällä ollaan uutena tyttönä 02-alueelta (pääpaikkakuntana Pori). Olen 27-vuotias, urheilullinen, näyttävä ja fiksu nainen :) Olen tumma, ja minulla on pitkät hiukset. Mittani ovat 172cm/60kg. Olen 100% suomalainen nainen. Toivottavasti tapaamme vielä ;):thumbs:

noora-aa
21st April 2013, 11:23
Tervetuloa uusille! Kysykää tarvittaessa opasta!

monsku
21st April 2013, 11:35
Moikkelis vaan kaikille! Täällä uus tyttö, lapista muuttanu espooseen ;)

DeeDee
21st April 2013, 13:21
omalaatuinen

Tervetuloa omalaatuisten otusten kerhoon. Itselläni on jäsennumero 1. Vai käyt Tampesterissakin..;)

minttu92
23rd April 2013, 06:14
Liityin foorumille ja toivotan kaikille hyviä sekä iloisia kevään aikoja.

=)

Orhis
23rd April 2013, 08:19
Kiitos samoin Sinulle ja tervetuloa.

Villerius
23rd April 2013, 09:53
Liityin foorumille ja toivotan kaikille hyviä sekä iloisia kevään aikoja.

=)

Tervetuloa myös allekirjoittaneelta. Kumma juttu vaan on se, että jo on joku ehtinyt antaa punaista pylpyrää neljän lähetetyn viestin jälkeen, kateellisten panettelua sanon minä.

Minna_Hki
23rd April 2013, 09:57
^ Miten tuo on muuten edes mahdollista?! Eihän niissä viesteissä edes ole mitään, mikä voisi ketään ärsyttää. Käsittämätöntä.

Tervetuloa Minttu! :)

KeinoVaahto
23rd April 2013, 09:59
Tervetuloa myös allekirjoittaneelta. Kumma juttu vaan on se, että jo on joku ehtinyt antaa punaista pylpyrää neljän lähetetyn viestin jälkeen, kateellisten panettelua sanon minä.

Kilpasiskot on niin mukavia;)

Orhis
23rd April 2013, 10:03
Kilpasiskot on niin mukavia;)

Tarkoitatko, että hupako ovat automiehiäkin kateellisempia?:eek:

Kindly boy
23rd April 2013, 10:04
Pannaan Mintulle vähän vihreää pojat :) pylpyrä mafia kaadetaan kovalla ammuskelulla .

KeinoVaahto
23rd April 2013, 10:06
Pannaan Mintulle vähän vihreää pojat :) pylpyrä mafia kaadetaan kovalla ammuskelulla .

no muuttuhan se;)

Kindly boy
23rd April 2013, 10:06
No niin nyt näyttää jo paremmalta . Startissa ei pitäisi heti heittää kusta tankkiin !

Putsi
23rd April 2013, 10:07

Kb:n kanssa samaa mieltä, varsinkin kun katsoo Mintun kuvia.
Tervetuloa Minttu seuraamme :D

KeinoVaahto
23rd April 2013, 10:09
No niin nyt näyttää jo paremmalta . Startissa ei pitäisi heti heittää kusta tankkiin !

Kyllähän sen nyt tietää kun uusi likka tulee samalle alueelle niin pitäähän tyttöjen jotenki yrittää latistaa tämä.;)

Orhis
23rd April 2013, 10:19

Asiaa puhut. Kilpailun pitää olla reilua.
Ammutaan kovilla takaisin.:thumbs:

Pia
23rd April 2013, 10:24
Typerä foorumi ei toimi kunnolla, tuplapostaus.

Pia
23rd April 2013, 10:26
Oikeastaan minä annoin punaisen pylpyrän taas vaihteeksi vahingossa, luulin alkuun Mintun olevan eräs toinen!

Olen kuitenkin jo pahoitellut Mintulta asiaa ja jatkossa aion heivata hälle vihreää pylpyrää oikein täysin tehoin :thumbs:
(olin eilen hieman viihteellä, aamusilmät ei ihan toimi... :rolleyes:)

Ootte te miehet kuitenkin aika hassuja. "Pylpyrämafia" voi jösses sentään..

Läski
23rd April 2013, 10:38
Hehe, katumusta varmaan auttoi oivallus että tuosta todnäk jää kiinni

Kindly boy
23rd April 2013, 10:57
Kb:n kanssa samaa mieltä, varsinkin kun katsoo Mintun kuvia.
Tervetuloa Minttu seuraamme :D

Joo o kävin myös kuvat katsomassa ,aika kissa tuo Minttu :)

noora-aa
23rd April 2013, 11:16
Kameleontti taitaa olla, niin mukautuva :)

Pia
23rd April 2013, 12:05
Hehe, katumusta varmaan auttoi oivallus että tuosta todnäk jää kiinni

No päättele sinä ihan miten vain haluat. Mä oon sellainen tyyppi, että jos tajuan tehneeni virheen/erheen, niin mä myönnän sen avoimesti. Tää nyt sattu oleen väärinkäsitys.

DeeDee
23rd April 2013, 12:20
On nää eräät kyllä käsittämättömiä tapauksia..:confused:

noora-aa
23rd April 2013, 12:28
Käsittämätöntä sekin, ettei kaikkitajua missä mennään.

DeeDee
23rd April 2013, 12:30
Jotkut haluaa mennä omia polkujaan:thumbs:

noora-aa
23rd April 2013, 12:33
Sieltä on ilmeisesti hankalempi nähdä toisten menoja. Sokeutta on monenlaista.

DeeDee
23rd April 2013, 12:37
Taidat olla ihan niitä viimesiä jolla on varaa näin sanoa:D

brokenbone
23rd April 2013, 12:38
Käsittämätöntä sekin, ettei kaikkitajua missä mennään.

ainahan voi vaihtaa Nickin ja puhelinumeron ja esiintyä uutena ;)

noora-aa
23rd April 2013, 12:43
Sitäpä, sitäpä juuri.

DeeDee
23rd April 2013, 12:44
Ennennäkemätön ihme tällä sivustolla..?:confused:

noora-aa
23rd April 2013, 12:45
Onhan nouta aina liikkeellä, osan suhteen turskat vaan on enemmän kullin vietävissä.

DeeDee
23rd April 2013, 12:47
Ja osan suhteen ei;)

Kindly boy
23rd April 2013, 12:52
Onhan nouta aina liikkeellä, osan suhteen turskat vaan on enemmän kullin vietävissä.

Enkä ole . Tärkeintä on sisäinen kauneus :thumbs:

noora-aa
23rd April 2013, 12:54
Puhutko muidenkin kullien puolesta?

Trinity
23rd April 2013, 13:27
Kyllä itse ainakin ajattelen alapäällä usein... ja yläpäässä on melko tyhjää :mrgreen:

talvihallla
23rd April 2013, 15:06
Tervetuloa foorumille Minttu92 siitä se alkaa.

Orhis
23rd April 2013, 20:27
Moikkelis vaan kaikille! Täällä uus tyttö, lapista muuttanu espooseen ;)

Tervetuloa foorumille.:thumbs:

Palu
24th April 2013, 03:55
Oikeastaan minä annoin punaisen pylpyrän taas vaihteeksi vahingossa, luulin alkuun Mintun olevan eräs toinen!
..

Minä annan pylpyrät aina viesteille enkä ihmisille. Jotenkin lapsellista antaa punaista asiallisesta tekstistä vain siksi ettei pidä kirjoittajasta.

vieras6
30th April 2013, 11:58
täällä kans yks opiskelijatyttö tarjoomassa :) muilla sivuilla tullut tarjottua palveluita jonkin verran aikaisemmin :) Nyt siis kun vielä tätä oppii käyttämään niin hyvä tulee ;)

Tibenius
30th April 2013, 12:27
^Tervetuloa foorumille, veikkaisin kysyntää piisaavan. ;)

Trinity
30th April 2013, 12:35
Tervetuola marica hilpeälle foorumille :D

Retired
30th April 2013, 13:48
Kuvista päätellen on kykyjä alalle. Tervetuloa!

JimSimsalabim
30th April 2013, 13:51
Hjärtligen välkommen!

Orhis
30th April 2013, 13:53
Tervetuloa vaikutat tosi herkulta.

kaisu
4th May 2013, 11:18
No niin, ja täällä yksi kotimainen esiintyjä joka vasta asettelee rekvisiittaa ja tankkaa vuorosanojaan. Ensiesitys kuitenkin mahdollisesti tulossa piakkoin. :)

DeeDee
4th May 2013, 11:20
^Paljonko torilla maksoi tänään kalakukko?

kaisu
4th May 2013, 12:04
Kalakukko on artesaaniruokaa, jota ostellessa on parempi olla miettimättä hintoja - mutta juuri arjen pieni luksus kai nostaakin harmaan arjen yläpuolelle?

talvihallla
4th May 2013, 12:43
Tervetuloa vaan Kaisu, uusia sihteereitä ei ole koskaan liikaa näillä kulmilla.

elliee
12th May 2013, 11:56
Moikka!

Ajattelin tulla esittäytymään ja kirjottamaan samalla ensimmäinen viestini foorumille. Oon seuraillut foorumia epäsäännöllisen säännöllisesti nyt kuukauden verran ja meininki näyttää tosi hyvältä. Oon siis 26-vuotias seksityöstä innokkaasti sivu-uraa kaavaileva opiskelijatyttö. Aloittelevan seksityöntekijän opas on laitettu tilaukseen, ja kunhan sen saan, pistän oman ilmoituksenkin tulemaan. Maksulliset hommat on siis mulle vielä täysin uusia, ja kaikki tarjolla oleva apu vinkkien ja ohjeiden muodossa otetaan kokeneemmilta ilolla vastaan! :)

talvihallla
12th May 2013, 12:13
Tervetuloa foorumille elliee.

MiraW
12th May 2013, 13:01
Tervetuloa elliee ja muut uudet tulokkaat.

Neuvoja saa kysellä ja varmasti moni alan tyttö miellään vastaa.

Retired
12th May 2013, 14:09
Kaisun kierros jäi kovin lyhyeksi ;)

harpoon3
12th May 2013, 14:14
joo ja minä menin retkuun. Tyhmä minä

vieras5
12th May 2013, 18:52
Kaisun kierros jäi kovin lyhyeksi ;)

Olikohan kyseessä eräs vanhempi savolaisrouva?

harpoon3
12th May 2013, 19:16
Olikohan kyseessä eräs vanhempi savolaisrouva?

Ei. Toi osasi kirjoittaa yhdyssanat oikein.

LindaBella
16th May 2013, 05:53
Hupakoinnista haaveilen, 30 ja risat, hoikka ja nätti...täältä ehkä löytyy ideoita joilla pääsee alkuun...terve vaan kaikille ;)

Palu
16th May 2013, 05:56
Tervetuloa LindaBella. Vinkiksi kerron, että kannattaa pistää tietoihin paikkakunta tai alue, jolla vaikutat. Muuten saanet inboxisi täyteen ympäri Suomea. Toinen vinkkini on se, että kirjoita valmiiksi viesti, jossa kerrot palveluista ja hinnoista. Voit copy-pasteta sen niihin lukuisiin kyselyihin, joita tulet saamaan.

Hupakon ohjeen saat nimimerkiltä venla.

Orhis
16th May 2013, 06:38
Tervetuloa LindaBella aina joukkoon yksi kaunokainen mahtuu.

Trinity
16th May 2013, 12:45
Tervetuloa LindaBella foorumille. Nyt vaan seuraavaksi kuvia näkyville.. ;)

Helmi-Isabel
16th May 2013, 19:57
ainahan voi vaihtaa Nickin ja puhelinumeron ja esiintyä uutena ;)

Mä luulin olevani ainut joka asiaa pohti.

Edit: siis en ole meinannut itse niin toimia, mutta pistin merkille että näin on tapahtunut ^_^
Toisinaan on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä, jos siltä tuntuu.

talvihallla
17th May 2013, 18:02
Joskus on hyvä palata aloituspisteeseen ja tehdä asiat toisin, uudella tavalla.

Vienna_
21st May 2013, 12:33
Krääk...mikä ns. pakollinen esittäytyminen. :P Reilu parikymppinen opiskelija pk-seudulta mietiskelee uraansa...

samu79
23rd May 2013, 10:08
Krääk...mikä ns. pakollinen esittäytyminen. :P Reilu parikymppinen opiskelija pk-seudulta mietiskelee uraansa...

Veikkaan että saat paljon viestejä vajailta kolme-, neli- ja viiskybäsiltä. On täällä osa kyllä ihan normaalejakin. Lainasin Fingerporia, omia vitsejä ei juurikaan ole. Tervetuloa ja onnea uran mietiskelyyn:D

Retired
23rd May 2013, 11:34

Asutko Helsingin lähistöllä vai päiväkahviseudulla;) Tervetuloa huonojen vitsien forkalle, mutta rahaa jakavien setien palstalle!

Retired
23rd May 2013, 11:37
Ja kuvat nähtyäni totean, että sitä rahaa on luvassa sediltä paljon. Hiusvärikin kunnossa :thumbs:

Vienna_
23rd May 2013, 16:21
Kiitos teille rahaa jakaville sedille! :) Ja p**kele vieköön..kai mä nyt sitten jotakin muutakin sanon..sitä sanottavaa löytyy kyllä tuosta allekirjoituksestanikin. Mutta, täällä foorumilla varmaan tulee pyörittyä ihan ajan kuluksikkin vain aika paljon. Ja luultavasti niillä turhimilla viestiketjuilla näkee minun näppäinteni jäljen. Voi minua, teknologian sukupolven "naista". :D

Mulla on vähän...hmm...kiero huumorintaju toisinaan. Se sisältää ainakin NÄÄÄÄIN paljon sarkasmia ja ironiaa, toivottavasti osaan sitä täällä kuitenkin hieman rajoittaa. Tekstin kautta kun herkästi tulee väärinkäsityksiä, eikä lukija välttämättä hoksaa, että tekstilläni en pahaa tarkoita. Räiskyvä luonne, ikävä kyllä myös provosoituva. Kurkku suorana kapinoimassa aina massoja vastaan (liekö teini-ikä jäänyt päälle?). Mielestäni on hieman ristiriitaista, että minua luonnehditaan sekä känkkäränkäksi että ilopilleriksi. Hymy kyllä on herkässä, joka asiasta etsitään ne positiivisetkin asiat. Ja musta huumori kunniaan!

Yrittääkö Samu-setä pelotella..hä? :D
Nyt paljastui sitten tämä kuuluisa piparkakku-ukkelikin, hih. Myönnettäköön, että olin aasi ja tajusin vasta toista kertaa lukiessani, ettei piparimies ollutkaan kirjoittanut pk-seutulainen...kuka ihan oikeasti myöntää oman tyhmyytensä? No minäpä tietenkin...

neutral
23rd May 2013, 16:56
Tervetuloa tänne vaan .Ja myös foorumille.
neu;)

samu79
23rd May 2013, 18:30
Yrittääkö Samu-setä pelotella..hä? :D
Nyt paljastui sitten tämä kuuluisa piparkakku-ukkelikin, hih. Myönnettäköön, että olin aasi ja tajusin vasta toista kertaa lukiessani, ettei piparimies ollutkaan kirjoittanut pk-seutulainen...kuka ihan oikeasti myöntää oman tyhmyytensä? No minäpä tietenkin...

Ei kun mä yritin olla kannustava ja hauska, mutta kuten itsekin totesit, voi tekstin välityksellä olla välillä vaikeaa ilmaista itseään haluamallaan tavalla. Piparista sen verran, että kun täräytät tänne eetteriin kuvan itsestäsi korkeissa koroissa, niin ei mene välttämättä montaa päivää siihen kun hän on ovesi takana ison setelinipun kanssa;)

reppuli
23rd May 2013, 18:41
Vienna! Brunetin elämä on turvallisempaa. Eivät tule piparimiehet tai namusedät(karaÅke på svenska) ehdottelemaan. Apteekista negavetyperoksidia hakemaan vaan, tai Lorealin jotain väriä. You are worth it! Itseasiassa voit velottaa hiusväriaineen hintaa enemmän, älä usko niitä mainoksen naisia.

Vienna_
23rd May 2013, 19:29
Glunks.. *yrittää paniikissa törkkiä kenkäkaapin oven raosta sojottavia kolmentoista sentin korkoja piiloon sekä kirmaa ostamaan hiusväriä* :)

Retired
23rd May 2013, 19:49
Glunks.. *yrittää paniikissa törkkiä kenkäkaapin oven raosta sojottavia kolmentoista sentin korkoja piiloon sekä kirmaa ostamaan hiusväriä* :)

Vittu! Yritin antaa repua kännyllä mutta varmaan vedin vahingossa bad raportia vai mitä se on. Tarkoitus oli kertoa, että oikea asenne!

Ja modelle tietoa, että jos tuli negaraporttia niin se johtui vaan kännystä ja oluista.

Vienna_
23rd May 2013, 20:55
No niin, heti aletaan uutta hiillostamaan badeilla ja ties millä..aivan kun ei muuten jo olisi hengittämässä paperipussiin! Sinne bad reportin puolelle se tais nääs livahtaa. :D

Vittu! Yritin antaa repua kännyllä mutta varmaan vedin vahingossa bad raportia vai mitä se on. Tarkoitus oli kertoa, että oikea asenne!

Ja modelle tietoa, että jos tuli negaraporttia niin se johtui vaan kännystä ja oluista.

Vienna_
26th May 2013, 15:34
Vienna! Brunetin elämä on turvallisempaa. Eivät tule piparimiehet tai namusedät(karaÅke på svenska) ehdottelemaan. Apteekista negavetyperoksidia hakemaan vaan, tai Lorealin jotain väriä. You are worth it! Itseasiassa voit velottaa hiusväriaineen hintaa enemmän, älä usko niitä mainoksen naisia.

Keskiviikkona mä sitte lopetan koko elämäni ajan kestäneen blondiuden.. Ajatella, että näin radikaaleja päätöksiä tämä foorumi aiheuttaa. ;)

MiraW
26th May 2013, 15:39
Tervetuloa Vienna. Uuteen väriin totuttelu vie varmasti hetken, mutta on sen väärti. Pus.

Vienna_
26th May 2013, 15:48
Kiitos Mira! Tää foorumi on kyllä positiivisesti yllättänyt, tosi lämminhenkistä porukkaa eikä tunne itseään ulkopuoliseksi vaikken edes viikkoa täällä ole pyörinyt. :)

Innosta hihkuen odotan uutta väriä, mutta varmasti vie aikaa tottua.

mari.lyn
26th May 2013, 15:49
Kiitos Mira! Tää foorumi on kyllä positiivisesti yllättänyt, tosi lämminhenkistä porukkaa eikä tunne itseään ulkopuoliseksi vaikken edes viikkoa täällä ole pyörinyt. :)

Innosta hihkuen odotan uutta väriä, mutta varmasti vie aikaa tottua.
Hei Vienna ja teretulemasta...minkä väriskeksi ajattelit värjätä hiukset

Orhis
26th May 2013, 17:54
Katselin vanhan klassikon teemalta. Viskiä viskiä

Retired
26th May 2013, 18:06
Keskiviikkona mä sitte lopetan koko elämäni ajan kestäneen blondiuden.. Ajatella, että näin radikaaleja päätöksiä tämä foorumi aiheuttaa. ;)

Ei helvetti kun uskomattoman typerä päätös. Tyttörukka et tiedä mitä olet tekemässä. Pilaat elämäsi.

reppuli
26th May 2013, 18:20
Ei helvetti kun uskomattoman typerä päätös. Tyttörukka et tiedä mitä olet tekemässä. Pilaat elämäsi.

Vienna nyt vaan on fiksu.:D:D:D
Naurattaa perhanasti ja pitäis mennä nukkumaan.

mari.lyn
26th May 2013, 18:22
Pipru hyvä...ymmärrän Viennaa todella hyvin...itsekkin aitona blondina kyllästyttää olla aina blondi

Ville-Kalle
26th May 2013, 18:27
Ja ainahan sitä voi palata takaisin blondiksi, eli sikäli ei voine puhua elämän pilaamisesta.

Retired
26th May 2013, 18:29
Pipru hyvä...ymmärrän Viennaa todella hyvin...itsekkin aitona blondina kyllästyttää olla aina blondi

Vaan meitä kanssaihmisiä ei yhtään kyllästytä Viennan tai sinun blondius

reppuli
26th May 2013, 18:37
Vaan meitä kanssaihmisiä ei yhtään kyllästytä Viennan tai sinun blondius

Kiva tapa antaa tippi: pullollinen ruskeaa hiusväriä, vai mitä?:D

Vienna_
26th May 2013, 19:12
Hahaha. :D On tässä pieni "paniikki" luopua blondiudesta! Mutta niiiiin kauan haaveillut jo. Kaksi syytä on ollu esteenä. 1. Otin tosissaan "faktatiedon", jonka mukaan luonnonvaaleista hiuksista tulee vaaleanpunaiseksi jos ne värjää punertavan sävyisiksi. 2. Otin faktana senkin tiedon, etten saa värjättyä takaisin oman väriseksi, jos kyllästyn. Nämä hienot faktat kumottiin, joten ei muuta kuin riskiä ottamaan!

Marilyn, sellaiset punaiseen taittavat on tulossa. :) Ja kiitos tervetulotoivotuksesta sinullekin!

violet_lipstick
30th May 2013, 17:07
Hei! Olen uusi sihteeri. On sellainen elämäntilanne, että tämä valinta vaikuttaa tällä hetkellä viisaimmalta ratkaisulta. Pakko myöntää, että vaikka erotiikka-ala on minulle ennestään kyllä tuttu, niin tässä asiassa moraali ei meinannut millään antaa myöten. Kuitenkin, tulin lopulta siihen tulokseen, että yrittänyttä ei laiteta. Mistä sitä tietää, vaikka viihtyisinkin työssä. Olen päättänyt, että rakastan työtäni, rakastan asiakkaitani sillä teen varmasti oloni ja asiakkaan olon sillä tavalla kaikista parhaimmaksi. Ehkä eniten arveluttaa turvallisuus puoli tässä. Pelottaa, että mitä jos jotain tapahtuu. Toivon, että kaikki menee hyvin.

talvihallla
30th May 2013, 17:27
Tervetuloa foorumille. Sihteereitä tarvitaan.

Orhis
30th May 2013, 18:10
Tervetuloa..........

kimeä pieru
8th June 2013, 23:06
Tervetuloa kaikille uusille tytöille. Täällä on sitten ollut tapana antaa mulle ekana ilmaiseksi, jotta voidaan varmistua että pipari täyttää vaatimukset ;)

Heidi09
10th June 2013, 11:47
Hetken forumianne seuranneena uskaltauduin itsekin rekisteröitymään. Tuskin aktiivikirjoittelijaa minusta saatte, mutta liityn taustajoukkoihin ainakin alkuun. Olen siis 27-vuotias nainen Espoosta. Tulen varmaan tässä kesän aikana aloittamaan palveluiden tarjoamisen pikkuhiljaa pääkaupunkiseudun tietämillä, mutta palataan siihen tuonnempana.

noora-aa
10th June 2013, 11:48
Ei muutaku tervetuloo huoraamaan ja tienaamaan!

Trinity
10th June 2013, 12:22
Tervetuloa kaikille uusille tytöille. Täällä on sitten ollut tapana antaa mulle ekana ilmaiseksi, jotta voidaan varmistua että pipari täyttää vaatimukset ;)

Paitsi vaan että mä oon aina eka ja sitten Fonzie :D Sulle on varattu yksi viime joulusta jäänyt pipari ilman koristelua.. nauti sitä :mrgreen:

Trinity
10th June 2013, 12:23
Tervetuloa hauskalle ja informatiiviselle foorumille Heidi :D

ReyX
10th June 2013, 12:49
Tervetuloa Vienna, Violet ja Heidi

Toivottavasti törmätään :)

Kunnian Mies
12th June 2013, 12:33
Tervetuloa kaikille uusille naisille :thumbs:

Upea-UMA
16th June 2013, 16:43
Täällä uusi, vain koeajettu neiti ilmoittaa astuneensa kehiin :D

Kunnian Mies
16th June 2013, 17:00
Tervetuloa upea-Uma

Orhis
16th June 2013, 17:08
Tervetuloa UMA, sillä uusia tyttöjä kaivataan.

Retired
16th June 2013, 18:34
Tervetuloa UMA!

Vaan miksi Tampereella? Siellä miehet aina kitisee vaikka niillä on tarjolla vaikka mitä herkkuja

Ville-Kalle
16th June 2013, 19:09
Vaan miksi Tampereella? Siellä miehet aina kitisee vaikka niillä on tarjolla vaikka mitä herkkujaEipäs yleistetä. Tai voit toki näyttää vaikka mun postauksen jossa olen kitissyt :D

Ei yksi tai pari mätää omenaa koko kaupungista tee paskaa.

kata-
19th June 2013, 18:39
Uusiksi uraa aloittava escort-neiti :)

Kunnian Mies
19th June 2013, 18:42
Uusiksi uraa aloittava escort-neiti :)

Mistähän päin neito mahtaa olla :p :yeah:

kata-
19th June 2013, 18:46
Enkö mä jo vastannut..
Raahessa nyt, Kainuu on silti koti ♡

Retired
19th June 2013, 19:18
Enkö mä jo vastannut..
Raahessa nyt, Kainuu on silti koti ♡

Tervetuloa. Sulla muuten uran aloituspäätös kesti aika kauan. Näkyy ensi loggaaminen ollen jo kolme vuotta sitten.

Hug0
19th June 2013, 19:33
Ymmärsin jotenkin, että on ennemminkin tekemässä paluuta, kun esittäytyi: "Uusiksi uraa aloittava escort-neiti".

H

Tervetuloa. Sulla muuten uran aloituspäätös kesti aika kauan. Näkyy ensi loggaaminen ollen jo kolme vuotta sitten.

Retired
19th June 2013, 19:43
Ymmärsin jotenkin, että on ennemminkin tekemässä paluuta, kun esittäytyi: "Uusiksi uraa aloittava escort-neiti".

H

Ahaa. No se selittää.

Petsqqq
19th June 2013, 20:37
Moi! Ei ole oikeen hallussa tämän käyttö, vai eikö täälle ole edes semmoista puolta missä miehet saa esittäytyä?..anyway 23vuotias sporttinen, hieman tatuoitu, seksin nälkäinen mies pk-seudulta, tarjoan palveluitani naisille oikeastaan ihan kaikenlaista ;) Jos herää kiinnostusta taikka tahtoo tietää minusta lisää, se selviää yksityisviestillä ;)

emilysh
25th June 2013, 09:34
Hei! Olen 20-vuotias nuori nainen ja erittäin amatööri tässä touhussa ja toivoisinkin alkuun ensimmäisen asiakkaan olevan vähän kokeneempi, joka tykkää ottaa nuoren tytön käsittelyynsä ja ohjat käsiinsä ;) Työskentelen Eteläpohjanmaan alueella, enimmäkseen Seinäjoella.

Palu
25th June 2013, 09:38
Tervetuloa, emilysh! Seinäjokeilaiset ovat minusta valittaneet, että siellä saisi olla tarjontaa enemmänkin. Luultavasti saat ensimmäisen asiakkaasi hyvinkin nopeasti. :)

emilysh
25th June 2013, 11:14
Kiitos! Aijaa, toivottavasti minusta on apua Seinäjokisille ;)

TrannyFinland
15th July 2013, 08:21
No esittäydynpä nyt sitten täällä. Olen pieni, hento, naisellinen transtypy ja satunnaisesti hupakoinut jo jonkin aikaa. Teen tätä kuitenkin pääasiassa himosta, kun nautin miehen kovasta sisälläni, joten en suoranaisesti edes laskuta vaan pienen kulukorvauksen vaan pyydän. Olen Helsingissä, mutta liikun ympäri Suomea miesten huvina. Myös erikoisemmat jutut käy.

Putsi
26th July 2013, 19:21
Tervetuloa cwo mukavaan majaamme :)

matkalainen
26th July 2013, 19:30
Tervetuloa vaan kaikille uusille typsuille

katri-
28th July 2013, 13:50
Hei kaikille!
Tänään laitoin ilmoituksen oppilaslistalle, ja olen muutenkin melko vasta-alkaja tällä alalla. Olen siis pääkaupunkiseudulla outcallia tekevä 19v tyttö. Yhteydenottoja odotellessa :)

Pusuin ja terkuin,
Katri

talvihallla
28th July 2013, 14:15
Tervetuloa foorumille.

Retired
28th July 2013, 14:18
Kyllä nämä suomalaiset hupakot on ekologisia venäläisiin verrattuna. Siellä kukaan ei suostu liikkumaan julkisilla.

Tervetuloa foorumille Katri!

Palu
28th July 2013, 15:34
Hei kaikille!
Tänään laitoin ilmoituksen oppilaslistalle, ja olen muutenkin melko vasta-alkaja tällä alalla.

Hyvä ilmoitus. Sisälsi oleellisen ja vielä hinnaston päälle. Tervetuloa foorumille!

matkalainen
28th July 2013, 15:58
Tervetuloa Katri forkalle

katri-
28th July 2013, 16:46
Kiitos kiitos :)

LadyCherry
28th July 2013, 19:02
Hei kaikille!
Tänään laitoin ilmoituksen oppilaslistalle, ja olen muutenkin melko vasta-alkaja tällä alalla. Olen siis pääkaupunkiseudulla outcallia tekevä 19v tyttö. Yhteydenottoja odotellessa :)

Pusuin ja terkuin,
Katri

http://www.sexwork.net/girl/24587

Tervetuloa, kysele rohkeasti neuvoja mikäli jokin mietityttää! Ilmon linkin voi laittaa omaan signatureensa, varsinaiseen tekstiin sitä ei saisi liittää :)

LindaBella
28th July 2013, 19:15
Teretuloa Katri :)

Laetitie
4th August 2013, 07:06
Hei vaan! :)

Olen hutsuilun ensiaskelia ottava parikymppinen pohjalaistyttö.

Orhis
4th August 2013, 07:21
Hei vaan! :)

Olen hutsuilun ensiaskelia ottava parikymppinen pohjalaistyttö.

Kertoisitko itsestäsi vähän lisää.;)

lprman1
6th August 2013, 19:57
Heipskukkuu!

Kai minäkin nyt vihdoin rohkenen esitellä itseni (hieman huonotapaisena vasta nyt :D). Jätskin myynnillä kun ei paljoa tienaa ja reissuun olisi kiva päästä, joten sainpa sitten hullun päähänpiston kokeilla rahkeitani tällä alalla. Ja mukavia tapaamisia onkin jo takana päin, joten ei tämä ainakaan kaikkien aikojen huonoin ideani ollut :D. Tampesterin herrasmiehiä ilostutan siis ainakin siihen asti, kun on taas aika palata koulun penkille :)

Tervetuloa joukkoon Anna-Sofia! :screw:

Miukulainen84
6th August 2013, 20:00
Kai sitä täytyy esittäytyä, kun tälle foorumille uskaltauduin rekisteröitymään :)
Olen siis 29-vuotias helsinkiläisnainen, aika vähän aikaa sitten aloittanut osa-aikaisen (tätä voisi sanoa harrastukseksi, josta saa rahaa :D ) hupakkoilun. Oon pitkänhuiskea ja hoikka brunette, ja aina ensimmäinen kommentti miehiltä onkin että "ootpas sä pitkä"...
Ihan mukavia kokemuksia tähän asti, osaan nauttia seksistä ihan ventovieraan kanssa ja mikäs sen mukavampaa, jos siitä vielä maksetaankin mulle. Omasta päivätyöstä saan sen verran pientä palkkaa, että tästä harrastuksesta saatavat lisätulot on ihan tervetulleita.

wando
6th August 2013, 20:29
Tervetuloa koululainen.Mukavia kokemuksia itsellänikin tähän asti ja osaan myös nauttia seksistä ventovieraan kanssa.

Miukulainen84
6th August 2013, 20:48
Tervetuloa koululainen.Mukavia kokemuksia itsellänikin tähän asti ja osaan myös nauttia seksistä ventovieraan kanssa.
Vai että koululainen... :D Mutta kiitos, tästähän tämä alkaa.

wando
6th August 2013, 20:57
Voi paska.Tämmöstä tää kännykällä kirjoittaminen.Vaihtaa sanan minkä ymmärtää.Eikä tullut enää oikoluettua.Miukulainen,no nyt tämä kännykkä oppi uuden sanan.

Jouni.
7th August 2013, 05:32
Nuori kolli etsii laatu seuraa :)

Puliukko-gigolo
7th August 2013, 05:39
Nuori kolli etsii laatu seuraa :)

Eikös se eliittitreffit tai joku vastaava toimis paremmin, sä tulit nyt sihteeriopistolle, ja ketjuun, jossa uudet tytöt esittäytyy, vai oleks "tyttö"? Mut jos oikee paikka niin tervetuloa.

saskiatoni
10th August 2013, 20:37
Hei mekin esittäydytään! :) Elikkä täältä löytyy sekä bi-nainen Saskia että hetero-mies Toni, tällä hetkellä teemme hommia parina, mutta tarvittaessa myös erikseen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä ;) http://www.sexwork.net/girl/24690 ja http://www.sexwork.net/girl/24733

lprman1
10th August 2013, 20:44
Hei mekin esittäydytään! :) Elikkä täältä löytyy sekä bi-nainen Saskia että hetero-mies Toni, tällä hetkellä teemme hommia parina, mutta tarvittaessa myös erikseen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä ;) http://www.sexwork.net/girl/24690 ja http://www.sexwork.net/girl/24733

Tervetuloa vaan! Aika paksu lompakko pitäisi kyllä olla vaan, jotta Saskian kanssa pääsisi touhuamaan....tunnista neljä sataa. Kaunis tyttö kyllä.

saskiatoni
10th August 2013, 20:59
Tervetuloa vaan! Aika paksu lompakko pitäisi kyllä olla vaan, jotta Saskian kanssa pääsisi touhuamaan....tunnista neljä sataa. Kaunis tyttö kyllä.

Hinta on siis meidän yhteinen, jossei tuota Tonia tahdo mukaan leikkeihin, nii siitä puolet pois ;)

PekkisB
10th August 2013, 21:03
Hinta on siis meidän yhteinen, jossei tuota Tonia tahdo mukaan leikkeihin, nii siitä puolet pois

Siis Tonista puolet pois? :shock: :eek:

Tai ehkä sittenkin viittasit hintaan. :) Tervetuloa palstalle, ei täällä ihan aina näin ilkeitä olla. :D

saskiatoni
10th August 2013, 21:20
Siis Tonista puolet pois? :shock: :eek:

Tai ehkä sittenkin viittasit hintaan. :) Tervetuloa palstalle, ei täällä ihan aina näin ilkeitä olla. :D

Haha kiitos lauantai illan piristyksestä :'D

alieneito
12th August 2013, 05:48
Heiiii!

18 vuotias neiti suunnitelee uran aloittelemista :)

Orhis
12th August 2013, 07:04
Tervetuloa prinsessa.

jenifer
20th August 2013, 17:58
22 vuotias uus tääl sexworknetis, tehnyt aikasemmin näitä hommia satunnaisesti ja treffeil aikasemmin ollut ilmotus ..eli todellakin valmis nyt uusiin tuuliin .. :DDD

talvihallla
20th August 2013, 18:07
Tervetuloa foorumille.

Orhis
20th August 2013, 21:25
Tervetuloa kaunokainen

lprman1
20th August 2013, 21:52
Tervetuloa jenifer ja alieneito :)

Vieras7
21st August 2013, 16:36
Täysin kokematon näissä puuhissa.. Vielä harkinnassa aloitus. Hauska ja puhelias tyttönen Helsingistä :)

Trinity
21st August 2013, 16:42
Täällä sen oppii ;) Tervetuloa Nanna :D

iinahoo
28th August 2013, 20:02
19vuotias vasta rekkaantunut tänne. Aivan täysin amatööri. :P kyselkää, ehdotelkaa - tainihan mitä vaam1

Uudeltamaalta, tarkemmin Järvenpää-Kerava.

Tamperelainen
28th August 2013, 20:04
Joo, hyvin sovit joukkoon... ;)

Katybaby
30th August 2013, 10:26
35v. naikkonen Kymenlaaksosta.

Aika ajoin täällä on tullut käytyä mutta nyt viimein tein omatkin tunnukset :cool:

Orhis
30th August 2013, 12:56
Tervetuloa herkku

lprman1
30th August 2013, 13:04
Teretulemast uudet hutsut. :)

Tibenius
30th August 2013, 15:21
Tervetuloa kaikki uudet tytöt. Laittakaahan sitten ilmoja oppilaslistalle. ;)

Kollikissa2
30th August 2013, 20:24
Lämpimästi tervetuloa setäilemään, kaikki uudet neitokaiset! :music:

AMANDA13
2nd September 2013, 20:38
Iloisin mielin palvelukseen ilmottautuu 20-vuotias nainen helsingistä. Jos kerran rakkaasta harrastuksesta voi tehdä "ammatin" niin mikä ettei. Olen normaalivartaloinen ja kauniskasvoinen sekä hurmaava. Toivottavasti täältä löytyisi monia herrasmiehiä;)

Myöhemmin löytyy varmasti ilmoitus nimellä AMANDA.

molopää
2nd September 2013, 20:50
Tervetuloa joukkoon kummaan ;)

Kyllä täältä löytyy herrasmiehiä läjittäin ;)

Iipi
3rd September 2013, 07:48
Eli täältä kirjoittelee Iipi, täysi rookie foorumilla. :)

Olen aloitellut maksullisen saralla, yksi vakkari löytyy ja mielenkiintoa olisi enempäänkin. Olen 23v. brunette Tampereelta, täällä ilmeisesti tarjontaa onkin aika lailla, joten saa nähdä millaiseksi "menestys" jää. ;)

Orhis
3rd September 2013, 09:22
Tervetuloa forkalle elämän sulostuttaja.

Dahlia
16th September 2013, 12:24
Terve!

Mahdollisesti aloitteleva hupakko esittäytyy.

Ajatus alasta on kytenyt jo vuosia, ja ei kai sitä auta muuta kuin ryhtyä tuumasta toimeen.
Kenties jonkinlainen kutsumusammatti sillä aina tasaisin väliajoin välähtelee mielessä idea hupakoinnista ;)

Orhis
16th September 2013, 12:48
Tervetuloa, kertoisitko mitä sinua voisi tavoitella.

DeeDee
16th September 2013, 13:00
Esittäytymisessä olisi kyllä hyvä mainita paikkakuntakin.

Trinity
16th September 2013, 13:14
Tai edes kaupunki ;)

Dahlia
16th September 2013, 19:02
Vaikka tämä neiti onkin selaillut foorumia jo vuosia aiemmin, en ollut huomannut että ilolinnuille oli erikseen esittäytymisketju. Pahoittelut tästä ;)

Vaikutan pirkanmaalla (tampere) ja palvelen alkuun reissumiehiä hotelleissa.
Minulla ei ole tällä hetkellä yksityisasuntoa käytössäni lemmenleikkejä varten.

Kova kysyntä saa minut myös matkustamaan muihin kaupunkeihin hotelleihin viikonlopuiksi, jolloin ehtii tuottamaan parille miehelle nautintoa.

Hupakkoilu olkoon vain mukava harrastukseni ja kiireisen elämäni vuoksi tapaamiset ovat epäsäännöllisiä ja hyvissä ajoin etukäteen sovittavia.

Ja sanottakoon että rapsojen lukemiset ja herrasmiehien kunnioittava käyttäytyminen hupakkoja kohtaan sai minutkin vihdosta viimein uskaltautumaan julkistamaan itseni.

Nymfinen
21st September 2013, 13:31
Kukkuu! Nymfinen pian 20v liittyy joukkoon iloiseen. Tänne rekkaamista olen suunnitellut jo jonkin aikaa ja nyt uskallus vihdoin riitti.

Itseäni voinen luonnehtia ystävälliseksi ja avoimeksi, juuri helsinkiläistyneeksi tytöksi. Jutellaan toki lisää jos kuvaus on mieleesi. :)

lprman1
21st September 2013, 13:33
Tervetuloa outoon joukkoomme Nymfinen. :)

Kotirouva
21st September 2013, 22:07
Jospa mäkin nyt saisin aikaseksi suorittaa tämän esittäytymisen :)
Oon jo kauan harkinnut&halunnut tätä juttua kokeilla. Nyt sitten
kun vihdoin ja viimein yks kokemus takana joka oli erittäinkin
kiihottava&kuumottava niin nyt sitä haluais vaan lisää ;)
Ja Vaasa-Seinäjoki alueella suunnilleen tätä ois tarjolla
mutta jos hyvin sattuu niin reviiriäkin voi laajentaa ;)

tuutepeju
21st September 2013, 22:14
Tervetuloa kaikille uusille :).

Orhis
21st September 2013, 22:22
Tervetuloa seksiä tihkuva kotirouva